Kissé zsúfolt volt a hétvége bemutatók terén, Amerikában négy új film kapott szélesebb körű premiert, amelyek közül nekünk csak a House at the End of the Street (korábban már itt írtunk róla) lehet érdekes. Mivel az új Dredd bíró már a startnál elvérzett, így csak egy kézikamerás thrillerrel és egy Clint Eastwood nevével fémjelzett sportdrámával kellett megküzdenie, amelyek fej-fej mellett nyitottak. Végül a Jennifer Lawrence főszereplésével készült alkotás az első helyet happolta el, pedig a többség arra fogadott volna, hogy a jó öreg Eastwood csak sikerre viszi a jenkik egyik kedvenc sportjáról szóló történetet.
Odaát gyakorlatilag nincs is olyan mozibajáró, aki ne ismerné Lawrence kisasszonyt, az X-Men előzményfilm és Az éhezők viadala után elég sokan felfigyeltek rá. Kellett is egy kis húzónév, hisz a mostanság elstartolt „House” produkciókra nem igazán volt kereslet. A Silent House 6,6 millió dollárral indult útnak, Az álmok otthona pedig 8,1 millióval tudott kezdeni. Ezzel szemben a House at the End of the Street 13 milliós nyitányt tudhat magáénak, ami a 10 milliós büdzsé mellett teljesen elégedettséggel töltheti el a készítőket. Mark Tonderai rendező előtt is bizonyára megnyílik egy-két ajtó, az úriember eleddig egy horrort vezényelt le, de a 2008-as Hush gyorsan eltűnt a süllyesztőben.
Érdekességképp megemlítem, hogy az újabb Resident Evil opusz mélyrepülésbe kezdett, 68 %-kal csökkent a bevétele, amely azt jelenti, hogy már csak 6,3 millió dollárt sikerült összekaparnia, ezzel együtt 33 millió dollárt tudhat magáénak a film. Úgy 40 millió körül távozik a mozikból, ennyit az első résznek sikerült összehoznia.
A Démoni dobozra 2,6 millió dollár értékben váltottak jegyet, amivel bevétele 45,6 millió dollárra ugrott. Utoljára mikor termelt ennyit egy film, amely mögött Sam Raimi állt producerként? A Boogeyman, amely 46 milliót szedett össze. Bizony, a 30 Days of Night és a A hírnök is megrekedt a 30-as mezőben.
Friss kommentek