Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Vér és Belsőség

Kevésbé ismert horrorfilmek, könyvek, sorozatok, továbbá vér és halál minden mennyiségben, "sznobhatás" nélkül. E-mail: hmblog66[kukac]gmail[pont]com

Suttogások, sikolyok

Címkék

18+ (3) 3d (53) 666parkavenue (8) afterdark (12) állat (67) americanhorrorstory (33) angol (91) angola (1) animáció (8) antológia (30) argentin (6) ausztrál (23) axn (10) ázsia extrém (5) bahamák (1) batesmotel (12) bd (4) belga (4) bio (18) böszörményi gyula (1) boxoffice (27) brazil (5) brutál (228) Chelsea Cain (1) chile (6) clive barker (1) csalódás (25) cseh (2) dán (6) dean r koontz (1) deathvalley (2) dexter (33) díszdoboz (3) dmitry glukhovszky (1) dracula (1) dunatv (1) dvd (47) easy (74) edgar allan poe (1) egyesültarabemírségek (2) elemzés (3) élőprogram (34) epizód (143) érdekesség (5) erőszak (23) extant (2) farkasember (32) fearitself (9) felhívás (139) fellenbeck roland (1) felsorolás (208) filippínó (1) filmmúzeum (2) finn (6) folytatás (186) fox (1) francia (49) fromdusktilldawn (2) g.p. smith (1) giallo (13) gondolatok (58) görög (1) guillaume apollinaire (1) hannibal (3) hemlock grove (1) hír (113) hírek (23) holland (8) hongkong (12) india (1) indonéz (3) interjú (15) ír (13) irán (1) ira levin (1) izland (4) izrael (2) japán (41) jelenet (7) jódeinkábbne (10) john wyndham (1) joseph dlacey (1) kanada (67) kannibál (37) karácsony (22) kép (7) képek (48) képesítés (2) képregény (5) kérdőjel (76) kézikamera (115) kína (2) kisfilm (48) kolumbia (4) könyv (21) könyv adaptáció (72) korea (17) kuba (1) laurell k hamilton (1) lengyel (3) lesrevenants (1) lett (1) lovecraft (11) luxemburg (2) m1 (1) magyar (78) málta (1) mastersofhorror (20) mexikó (7) monaco (1) mozi (97) neil gaiman (2) német (30) nem ajánlom (140) nem amerikai (148) nem horror (50) norvég (18) novella (6) nyereményjáték (62) olasz (56) onlinefilm (80) ördög (100) orosz (6) oscar (52) összefoglaló (28) összehasonlítás (79) osztrák (5) pc adaptáció (9) penny dreadful (1) poén (193) poszter (327) premier (31) pszicho (68) puerto rico (1) remake (94) rendező (61) retro (26) ritkaság (75) román (1) rtlklub (2) salem (2) scifi (110) slasher (124) sorozat (228) spanyol (57) spinoff (2) stephen king (14) svájc (4) svéd (15) szavazás (22) szellem (201) személyes (113) szerb (5) szingapúr (3) szlovák (1) szörny (80) tajvan (2) talesfromthecrypt (20) társasjáték (1) thai (13) thebridge (1) thekilling (2) theriver (5) thestrain (1) thewalkingdead (60) the following (1) thomas müller (1) thriller (128) toplista (19) török (1) trailer (496) tv (27) tv2 (2) tv6 (30) újzéland (9) ukrán (1) underthedome (3) update (6) uruguay (1) valós alap (42) vámpír (77) várjuk (131) vendég (43) vér (399) vers (1) viasat3 (3) vietnam (1) vírusos (24) vs (23) xxx (32) zene (16) zombi (219) zskat. (124) Címkefelhő

Friss kommentek

A blogról, kicsit személyesebben

2010.12.09. 08:05 - purga

Címkék: személyes felhívás

Gondoltam írok már egy ilyen bejegyzést, mert tegnap kicsit elszabadultak az indulatok, amivel sikerült a társaságnak szétoffolniuk egy bejegyzést. Ezért a további ilyen esetek elkerülésének végett, leírom a Horror-Mirror kvázi ars poeticáját.

Mint azt már sokszor említettem, hogy ezt a blogot nem kell komolyan venni. Nekem nincs semmiféle filmes, média, nyelvészi vagy egyéb, esetenként talán elvárható, végzettségem. Ezt az oldalt elsősorban azért hoztam létre, hogy beszámoljak a horror (és thriller) filmélményeimről. Mindezt közérthető, emberi nyelvezettel.

Sokan nyílván azért nem szeretnek kritikákat olvasni, mert egyrészt a legtöbb direkt tele pakolja a mondandóját olyan kifejezésekkel, aminek azért utána kell nézni, hogy mit is jelent pontosan. Nem mondom, hogy az ilyeneket kerülni kell, de ha az egész írás tele van hányva ilyenekkel, akkor az embernek elmegy a kedve az olvasástól. Ezeknek a szerzőknek a többsége szerintem csak szereti éreztetni az olvasóval, hogy ő mennyire "művelt", mi több, felsőbbrendű az "átlagembernél". Ezt egy kulturális maszturbálásnak is fel lehet fogni.

Persze kell egy bizonyos mérce. Nem jó, ha tele van helyesírási hibákkal. Nem jó, ha túl sok a szóismétlés. Nem jó, ha túl vulgáris a nyelvezet. De az sem jó, ha a kritika nem más, mint a történetnek a leírása. Én igyekszem mindezek elkerülésére. Sajnos nem mindig vagyok sikeres ebben.

Mi ennek az oka? Tudjátok, hogy hogy néz ki a napom? Napi 8 és fél óra irodai meló, hazamegyek, eszek, aztán ha van rá erőm, akkor posztolok. Nem mintha nem egésznap a számítógépet bámultam volna. Fáradtan pedig az ember hibázik. Nekem pedig nincs erőm pluszban még a helyesírási kézikönyv felett görnyedni.

Ilyen alapon természetesen jogos a kérdés, hogy akkor miért csinálom? Miért, tán nem szabad? Tegnap már az is felmerült, hogy "milyen rossz, hogy már bárki blogolhat". Tán kössük ezt valami engedélyhez? Nekem nem lenne jogom posztolgatni vagy mi?

Én csak egyszerűen szeretnék egy kis örömet okozni, tájékoztatni. Szeretnék egy kis támpontot adni. Pl. hogy miért ne költsetek mozijegyre, ha a Hibridről van szó, ami a legtöbb kritikusnak tetszett, pedig hótunalmas. Vagy miért ne költsetek akár 99 Ft-ot se egy bűn rossz filmre. Tudom, kinek a pap, kinek a papné, de más az a fajta szemszög, hogy "milyen szép utalások voltak, na meg a mögöttes tartalom...", mint az hogy "iszonyatosan vontatott történet, minimális feszültség".

De én nem is értem, hogy akinek ez nem tetszik, azért miért jön ide fikázni? Ha egy index kezdőlapról jön, akkor megértem, mert pl. új neki az oldal, na de aki el szokta olvasni az írásaimat? Mi ebben a jó? Nem kötelező engem olvasni. Nem csak én írogatok ezzel a témával kapcsolatban. Nem sértődök meg, ha emiatt a poszt miatt mától fele annyian fognak olvasni. Akkor sem hagytam abba (bár eléggé alulmotivált voltam), amikor másfél éven át csak napi 30(!) olvasóm volt. Most is csak 3-400 között szokott lenni, amit köszönök is Nektek, de nem adom fel. Nem titkoltan persze örülnék, ha engem is rendszeresen több ezren követnének figyelemmel, de így is boldog vagyok, mert mindig kapom a pozitív visszajelzéseket. Igen, elismerem, ennél a szavazásnál is kicsit felkaptam anno a vizet, ezért bocsánatot is kérek.

Szóval, azt szeretném kérni Tőletek, hogy akinek továbbra is bármi gondja van, az vagy ebbe a posztba írja le, vagy írjon nekem személyesen egy e-mailt (a cím a jobb felső sarokban). Továbbá nem szeretnék több olyat olvasni, hogy "tele van helyesírási hibákkal", mert tudom nagyon jól.

Ezzel pedig én a témát lezártnak tekintem. Kiengedtem az összes démont.

Még egyszer szeretném megköszönni a töretlen hűségét a rendszeres olvasóimnak!

A bejegyzés trackback címe:

https://horrormirror.blog.hu/api/trackback/id/tr952503656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Turanga Leela 2010.12.09. 09:44:03

Ez az utolsó hozzászólásom, kiszállok. Mert úgy látszik, hogy rajtam kívül mindenkinek van joga a szabad vélemény nyilvánításhoz, csak nekem nem! AKINEK NEM TETSZIK AZ OLDAL, AZ NE JÁRJON IDE! De azt hittem, hogy ez teljesen logikus. Bár fetisizmusból végül is lehet...

InnerSlaughter 2010.12.09. 10:23:54

Nm értem én ezt a dolgot. Amiket leírtál számomra eddig is nyilvánvaló volt, kijelenthetem hogy ez a kedvenc blogom, egyedül ezt olvasom és egyedül emiatt regeltem hogy kommentelni tudjak. Leelanak igaza van akinek nem tetszik ne olvassa.

Purga keep walking:)

homerkaro 2010.12.09. 10:45:11

szerintem is nyilvánvaló volt de mindig lesz olyan aki szeret fikázni.vannak blogok amiket én sem szeretek még se írok oda hogy szar meg hogy mért csinálják mert tudom hogy van aki azt szereti és ezt tiszteletben tartom.
aki először jár itt olvasson el pár kritikát és döntsön ha nem tetszik álljon tovább.persze építő jellegű kritikát senki nem vesz zokon.
amúgy meg kitartás purga és köszi az eddigi munkát.
@Turanga Leela:ne nyugiii

Turanga Leela 2010.12.09. 11:28:00

@homerkaro: én teljesen nyugodt vagyok:)

skizo... (törölt) 2010.12.09. 11:31:59

Csak annyita akartam írni, hogy azt hiszem lemaradtam valamiről (rohadt vizsga időszak :D), de inkább utána olvastam és azt hiszem mindenki kapja be :) A mirtyll szerintem egy aranyos név, teljesen felesleges volt leoltani, mert le lett oltva :P. Kocsmába meg szeretek járni, ott lehet a legjobbakat beszélgetni, meg a legkönnyebben verekedni...

skizo... (törölt) 2010.12.09. 11:32:57

Ja és ez a kedvenc blogom, mondjuk az egyetlen blog amit olvasok :D
Bár már Leelaéba is belenéztem :)

homerkaro 2010.12.09. 12:08:59

@Turanga Leela: jovan nem az volt az utsó:D

GunnerZ 2010.12.09. 12:43:01

Visszaolvastam...
Megtudtam magamról, hogy nem vagyok elég intelligens, mert Imádom a blogot!
Így tovább purga! :P ;)

0R0SZLÁN · http://horror-heaven.blog.hu/ 2010.12.09. 14:36:08

én természetesen nálad maradok^^nagyon szeretem a kritikáid :) hasonló lelkűek vagyunk, igaz néhány filmbe eltér a véleményünk de az nem is baj^^

edi95 2010.12.09. 16:34:51

Akkor sorger most búcsuzott a blogtol,vagy mi? mer ő itt törzsolvasó volt ,asszem, bár nem régóta vagyok regelve ,de ha törzsolvasó volt és ennyire nem tetszett neki akkor minek járt ide??? csomo kommentje volt.... ezt nem értem ,bár nem vok intelligens én se hiszen én is olvasom nap mint nap a blogot.

sorger 2010.12.09. 19:16:30

Nem végleg búcsúztam, csak sokkal ritkábban fogok benézni, kommentelni, mert meguntam a meddő vitát.
Néhány megjegyzés azért.
Gremlins nekem is írt privátban és abszolút támadó stílusban, többek között konkrétan engem is lebarmozott. Miért kellene nekem ezt szó nélkül tűrnöm? Hozzá teszem, nem is tettem... A dolognak ez a része itt részemről lezárva.

Tény, én többször szóvá tettem, ha durva elírásokat, helyesírási hibákat tapasztaltam, de azért tettem ezt, mert tetszett az oldal, örültem volna, ha még jobb lesz, nem hittem volna, hogy ezt bárki zokon veszi. Soha nem vetettem senki szemére, hogy blogger létére miért nincs minimum filmes, média, nyelvész, vagy bármi más szakirányú képzettsége. Megjegyzem, nyilván bárki szabadon blogolhat, engedély sem kell hozzá, arra utaltam, hogy a sok kétes értékű oldal következtében nehezebb kiszűrni az értékesebbeket (és itt nyilván az összes kategóriát értem). Én is írkálok néha ezt-azt, pedig mindössze két szakmám és egy érettségim van. Én mindössze az általános műveltséget tartottam szem előtt. Persze, mindenki hibázik (én is, gyakran), de szerintem az jó, ha a környezetünk figyel és amennyiben szükséges korrigál, ebből csak tanulni lehet. Ezen megsértődni...
Eltérő ízlés miatt pedig végképp nem ítélek el senkit. Például tudom, hogy itt Fulci talán kevésbé népszerű. Hőbörögtem én ezen bármikor?
A mirtyll-incidens kapcsán továbbra is tartom, szerintem erős modortalanság volt. Elsősorban Turanga Leela viselkedése volt furcsa számomra, hiszen ő mégiscsak a "főnök" barátnője, menyasszonya, vagy bármi hasonló, így talán egy picivel mégis más az ő szerepe itt az oldalon is. Szerinte semmi különös nem történt, szerintem igen. Nincs gond, csak nem értünk egyet.
Persze, néha mindenki elragadtatja magát, de ez van.
A "vihar a biliben" epizódot talán le is zárhatnánk.

2010.12.09. 22:21:17

Vissza kell olvasnom, hogy képben legyek. Majd mindjárt.
1) Leela: Te maradj és kommentelj :)
2) Sorger: Te is!
3) A The Children egy szar :)
4) ... Ezt most elfelejtettem, hogy mit akartam negyediknek :( Mindegy, ez egy jó blog, nagyon szeretem!

homerkaro 2010.12.09. 22:28:29

igen a children szar véégre vki:D köszi hErpEsz

2010.12.09. 22:40:33

@homerkaro: :)))
Mielőtt valaki megkövezne, hogy szarozok, közben egy picit bővebben kifejtettem a csildrenes posztnál, hogy mi ragadtatott arra, hogy ilyet mondjak. Csak annyira friss volt a filmélmény, hogy muszáj volt kibuggyantani magamból.

homerkaro 2010.12.10. 18:58:15

én nem fejtem ki mer nem emléxem csak 2 dologra hogy jó volt a csaj és hogy unalmas volt a film:D

Extremus_Umbra 2010.12.10. 21:28:22

Én is karaktert ragadok, de rövid leszek :)
Purga ha kell hullámozni fogok :) amit csinálsz azon kevés dolgok közé tartozik ami érték még manapság. Szórakoztatsz, és próbálod kiragadni az embert a hétkoznapok sürü homályából. Ha jólérzed magad közben, mi is, de nem kell bizonyitanod, mert mi szeretjük a blogodat is, a közeget is, a filmeket is, a többi meg nem számit. Szólásszabadság van, csak sok ember nem érti meg, hogy ez két oldalú érme. Én csak ennyit akartam. Rég irtam, de mindennap fel fel nézek ide.
Igy tovább, neked is, a csapatnak is.

Extremus

Darkcomet 2010.12.11. 12:51:30

Igaz ritkán kommentelek ide, de rendszeresen olvasom a blogot. És ez a blog igen is, hogy minőségi. Mégpedig azért, mert nem objektíven akarja tálalni a kritikáit, mintegy véleményformáló módon, hogy márpedig csak is az lehet az igaz, amit én írok, hanem nyíltan felvállalva szubjektív módon írogat purga, egy teljesen átlagos horror fanatikus szemszögéből. És éppen ezért ezek az írások, kritikák számomra figyelemre méltóbbak, mérvadóbbak, mint a sok, más blogon önjelölt filmkritikusként blogoló megmondó emberek írásai. Csak így tovább!!!

Turanga Leela 2010.12.11. 13:17:25

@Extremus_Umbra: Én már hiányoltalak:D De most komolyan:D Amúgy meg: egyedül hullámozni?:-O:D

Extremus_Umbra 2010.12.12. 12:31:34

@Turanga Leela: :) Egyébként miért ne, semmibe nem telik, és egy kis mozgás senkinek sem árt :) Hátha másnak is megtetszik és hasonló modon jár el.

Csendesen figyelek a háttérben, ezért maradtak el a kommentek, nomeg azt a rengeteg filmet is meg kell nézni amit itt ajánlotok, de megigérem, hogy azért gyakrabban fejtem ki a véleményemet :)

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.12.12. 15:39:24

Szerintem idővel megszokja az ember a fikázásokat. Én is majdnem abbahagytam anno, mikor sok köcsög indexes kommentelő nagy okosan beszólt.
Egy év múlva meg csak röhögsz, hogy miért is húztad fel magad azokon hozzászólásokon.

Extremus_Umbra 2010.12.12. 17:53:01

Örök igazság hogy mindenki hülye csak én vagyok kisvasút :) De ismételten felajánlom a hullámzást :) vagy mint cheerleader csajoknál tolok egy rá rá hajrát. :)

Annabelle ^^ 2010.12.14. 19:53:55

Nemrég fedeztem fel az oldalt, de nagyon tetszik, szerintem kb a legjobb, horrorfilmekkel foglalkozó oldal Mo.-n amit láttam. :)


süti beállítások módosítása