Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Vér és Belsőség

Kevésbé ismert horrorfilmek, könyvek, sorozatok, továbbá vér és halál minden mennyiségben, "sznobhatás" nélkül. E-mail: hmblog66[kukac]gmail[pont]com

Suttogások, sikolyok

Címkék

18+ (3) 3d (53) 666parkavenue (8) afterdark (12) állat (67) americanhorrorstory (33) angol (91) angola (1) animáció (8) antológia (30) argentin (6) ausztrál (23) axn (10) ázsia extrém (5) bahamák (1) batesmotel (12) bd (4) belga (4) bio (18) böszörményi gyula (1) boxoffice (27) brazil (5) brutál (228) Chelsea Cain (1) chile (6) clive barker (1) csalódás (25) cseh (2) dán (6) dean r koontz (1) deathvalley (2) dexter (33) díszdoboz (3) dmitry glukhovszky (1) dracula (1) dunatv (1) dvd (47) easy (74) edgar allan poe (1) egyesültarabemírségek (2) elemzés (3) élőprogram (34) epizód (143) érdekesség (5) erőszak (23) extant (2) farkasember (32) fearitself (9) felhívás (139) fellenbeck roland (1) felsorolás (208) filippínó (1) filmmúzeum (2) finn (6) folytatás (186) fox (1) francia (49) fromdusktilldawn (2) g.p. smith (1) giallo (13) gondolatok (58) görög (1) guillaume apollinaire (1) hannibal (3) hemlock grove (1) hír (113) hírek (23) holland (8) hongkong (12) india (1) indonéz (3) interjú (15) ír (13) irán (1) ira levin (1) izland (4) izrael (2) japán (41) jelenet (7) jódeinkábbne (10) john wyndham (1) joseph dlacey (1) kanada (67) kannibál (37) karácsony (22) kép (7) képek (48) képesítés (2) képregény (5) kérdőjel (76) kézikamera (115) kína (2) kisfilm (48) kolumbia (4) könyv (21) könyv adaptáció (72) korea (17) kuba (1) laurell k hamilton (1) lengyel (3) lesrevenants (1) lett (1) lovecraft (11) luxemburg (2) m1 (1) magyar (78) málta (1) mastersofhorror (20) mexikó (7) monaco (1) mozi (97) neil gaiman (2) német (30) nem ajánlom (140) nem amerikai (148) nem horror (50) norvég (18) novella (6) nyereményjáték (62) olasz (56) onlinefilm (80) ördög (100) orosz (6) oscar (52) összefoglaló (28) összehasonlítás (79) osztrák (5) pc adaptáció (9) penny dreadful (1) poén (193) poszter (327) premier (31) pszicho (68) puerto rico (1) remake (94) rendező (61) retro (26) ritkaság (75) román (1) rtlklub (2) salem (2) scifi (110) slasher (124) sorozat (228) spanyol (57) spinoff (2) stephen king (14) svájc (4) svéd (15) szavazás (22) szellem (201) személyes (113) szerb (5) szingapúr (3) szlovák (1) szörny (80) tajvan (2) talesfromthecrypt (20) társasjáték (1) thai (13) thebridge (1) thekilling (2) theriver (5) thestrain (1) thewalkingdead (60) the following (1) thomas müller (1) thriller (128) toplista (19) török (1) trailer (496) tv (27) tv2 (2) tv6 (30) újzéland (9) ukrán (1) underthedome (3) update (6) uruguay (1) valós alap (42) vámpír (77) várjuk (131) vendég (43) vér (399) vers (1) viasat3 (3) vietnam (1) vírusos (24) vs (23) xxx (32) zene (16) zombi (219) zskat. (124) Címkefelhő

Friss kommentek

Dexter 8x09 - Make Your Own Kind Of Music

2013.08.30. 14:34 - Varin

Címkék: sorozat epizód dexter

Ahogy írtam is a múlt héten, nagy elvárásokkal ültem le megnézni a kilencedik részt több indok miatt is. Nincs már nagyon lehetőségük húzni az időt a készítőknek, ráadásul a jövő heti szünet miatt kénytelenek voltak odavágni a kilencedik részben. Lássuk, sikerült-e!

Make Your Own Kind Of Music” – hirdeti az epizód címe. Ez a zene - ahogy már említettem korábban is - végigkísérte az egész évadot. Mobilcsengőhangok formájában és egy kis „lostos” utalás alakjában is viszont hallhattuk az 1969-es klasszikust. Reméltem, hogy amilyen eredeti módon használták fel „Mama” Cass Elliot zenéjét, olyan kreatív és élvezetes rész lesz a mostani. Dehogy lett…

809-3.png

Ismét visszacsöppentünk az egész évadot végigkísérő posványba. No, ki az agysebész? Vogel eltitkolt, öcsigyilkos, saját halálát megrendező, elmegyógyintézetből szökött drága kisfia, aki nem mellesleg Cassie udvarlója volt. Ha ezek után kiderül, hogy Daniel másodállásban még Harrison osztálytársának nevelőapja, esetleg Quinn egyik régi barátnője kutyájának az orvosának a kertészének a mostohafivére, az se lepne meg.


Természetesen Vogelben felébrednek az anyai ösztönök és mindenáron meg akarja védeni az ő egyetlen kicsi fiát (akit gyerekkorában épp ő záratott gumiszobába) a csúnya Dexter bácsitól, akiben amúgy is rendkívül nagyot csalódott. Mert szerinte Dexter mégsem az a tökéletes gépezet, akit ő alkotni szeretett volna. Adná az ég, hogy Vogelt jól felaprítsa az ő drága kisfia és végre befogja a száját.

De nem ez volt az egyetlen idiótaság ebben az epizódban sem. Az évad végére ugyanis Hannah és Debra BFF-ek (Best Friends Forever) lesznek, ezt garantálom. Végül is, engem sem zavarna, ha a testvérem párja meg akarna ölni engem, még a lakásomba is fogadnám. Teljesen normális ez, mi mást is tenne az ember egy sorozatgyilkossal?!
Quinn és Debra szokásos baromsága már szót sem érdemel.

dexter-8x09-2.jpg

Nyilván borítékolhatjuk azt is, hogy az idilli családi kép, mely szerint Hannah, Debra és Harrison Argentínába való kiruccanása valahol meg fog dőlni, legalább egy szereplő kimúlásával. Bár valamiért nem is idegenkedem annyira ettől a befejezéstől, de természetesen a Dexterhez kicsit sem illik a full happy end.

Én az előző, egészen szépen sikeredett rész és cím miatt is egy igazán hangulatos, szerethető részt vártam volna. Ehelyett kaptunk egy ilyen unalomig elcsépelt, gyenge „csavart”, ami bár talán szolgálhatott némi meglepetésként, mégis fárasztóan buta volt.

Nem is baj, hogy egy hét pihenő következik, mert fel kell készülnünk lélekben, hogy a maradék három epizód is egy marék fos lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://horrormirror.blog.hu/api/trackback/id/tr695484849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.08.31. 14:57:14

szinte sírtam a képernyő előtt ezen a ki a sebész meglepetésen. :S

Varin 2013.08.31. 14:59:09

@doggfather: Részvétem, hogy téged még sokkolni tudnak az ilyen szarságok :)
Én csak vállat vontam és röhögtem egy jót, hogy ennek a sorozatnak már mindegy... Tönkretették az utolsó évadra.

andrew1515 2013.08.31. 16:56:39

Az egész sorozatot egy meghosszabbított 7. évaddal kellett volna befejezni ezekszerint, mert nagyon úgy néz ki, mintha a 8. évadban 3-4 résznyi történetet szeretnének széthúzni 12-be. Természetesen ezenkívül az egész évad egy kalap fos ahogy van, egy kezemen meg tudom számolni, hány izgalmas jelenet volt eddig a 9 részben (a 7. évadban kb egy részre jutott ennyi, sőt). Az agysebész no comment, de valahogy már éreztem hogy ő lesz az, mivel már megszoktam, hogy ebben az évadban mindig a lehető legbénábban van megoldva minden.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.08.31. 17:48:41

@Varin: de teljesen, én azért reméltem, hogy jól elaltatnak, aztán a végén agyonb.sznak egy csavarral, vagy valami sokkolóval, de ezek után. :S

BobaFett 2013.09.02. 21:31:53

Szerintem ti már zsigerböl szídjátok és bármi lenne fosoznátok :)
Ok, voltak sokkal jobb évadok is, de szerintem egyszinten van a 6-al, néha még jobb is. Nem tudom mit vártatok, nyilvánvaló volt hogy a 4. évad felülmúlhatatlan.

Egyébként a pl. a debra-hannah jelenetek tök jók voltak, elég viccesre sikerültek, kiaknázták a multjuk miatt milyen abszurd helyzet ez hogy most együtt laknak...

Varin 2013.09.02. 21:34:55

@BobaFett: Ha zsigerből szidnám, akkor az előző részt nem dicsértem volna :)

Olvasgatok külföldi fórumokat is, nem sokan dicsérik ezt az évadot. Sajnos el kell ismerni, hogy rettenetesen rossz ez az évad.
Hidd el, én remélem a legjobban és én szeretném a leginkább, ha a maradék 3 részt nem kéne így lehúznom.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.09.03. 08:20:10

@BobaFett: eskü csak azért ülök le minden héten, hátha majd MOST jön egy jó rész. Aztán csalódás. :S

andrew1515 2013.09.03. 16:54:19

@BobaFett: Én sem zsigerből szidom, nem azért húzom le, mert elvből nem szeretem, hanem azért, mert az egyik top, sőt, talán a legkedvencebb sorozatom amit valaha néztem, és azért, mert TUDOM, hogy tudtak volna az írók jobbat is összerakni, pláne így a végére. Máskülönben tessék megnézni az imdb-n az epizódok értékelés szerinti rendezését, ez a rész van legalul (s ezt követi még jópár rész a 8. évadból).

Éjszakai utazó 2013.09.04. 05:07:33

Meggyőződésem, hogy nem az írta ennek az évadnak a forgatókönyvét, aki vagy akik az előzőeket. Ez egy logikátlan, rosszul felépített fos, olyan párbeszédekkel, amit utoljára a Csillagközi Invázió második részében hallottam.


süti beállítások módosítása