Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Vér és Belsőség

Kevésbé ismert horrorfilmek, könyvek, sorozatok, továbbá vér és halál minden mennyiségben, "sznobhatás" nélkül. E-mail: hmblog66[kukac]gmail[pont]com

Suttogások, sikolyok

Címkék

18+ (3) 3d (53) 666parkavenue (8) afterdark (12) állat (67) americanhorrorstory (33) angol (91) angola (1) animáció (8) antológia (30) argentin (6) ausztrál (23) axn (10) ázsia extrém (5) bahamák (1) batesmotel (12) bd (4) belga (4) bio (18) böszörményi gyula (1) boxoffice (27) brazil (5) brutál (228) Chelsea Cain (1) chile (6) clive barker (1) csalódás (25) cseh (2) dán (6) dean r koontz (1) deathvalley (2) dexter (33) díszdoboz (3) dmitry glukhovszky (1) dracula (1) dunatv (1) dvd (47) easy (74) edgar allan poe (1) egyesültarabemírségek (2) elemzés (3) élőprogram (34) epizód (143) érdekesség (5) erőszak (23) extant (2) farkasember (32) fearitself (9) felhívás (139) fellenbeck roland (1) felsorolás (208) filippínó (1) filmmúzeum (2) finn (6) folytatás (186) fox (1) francia (49) fromdusktilldawn (2) g.p. smith (1) giallo (13) gondolatok (58) görög (1) guillaume apollinaire (1) hannibal (3) hemlock grove (1) hír (113) hírek (23) holland (8) hongkong (12) india (1) indonéz (3) interjú (15) ír (13) irán (1) ira levin (1) izland (4) izrael (2) japán (41) jelenet (7) jódeinkábbne (10) john wyndham (1) joseph dlacey (1) kanada (67) kannibál (37) karácsony (22) kép (7) képek (48) képesítés (2) képregény (5) kérdőjel (76) kézikamera (115) kína (2) kisfilm (48) kolumbia (4) könyv (21) könyv adaptáció (72) korea (17) kuba (1) laurell k hamilton (1) lengyel (3) lesrevenants (1) lett (1) lovecraft (11) luxemburg (2) m1 (1) magyar (78) málta (1) mastersofhorror (20) mexikó (7) monaco (1) mozi (97) neil gaiman (2) német (30) nem ajánlom (140) nem amerikai (148) nem horror (50) norvég (18) novella (6) nyereményjáték (62) olasz (56) onlinefilm (80) ördög (100) orosz (6) oscar (52) összefoglaló (28) összehasonlítás (79) osztrák (5) pc adaptáció (9) penny dreadful (1) poén (193) poszter (327) premier (31) pszicho (68) puerto rico (1) remake (94) rendező (61) retro (26) ritkaság (75) román (1) rtlklub (2) salem (2) scifi (110) slasher (124) sorozat (228) spanyol (57) spinoff (2) stephen king (14) svájc (4) svéd (15) szavazás (22) szellem (201) személyes (113) szerb (5) szingapúr (3) szlovák (1) szörny (80) tajvan (2) talesfromthecrypt (20) társasjáték (1) thai (13) thebridge (1) thekilling (2) theriver (5) thestrain (1) thewalkingdead (60) the following (1) thomas müller (1) thriller (128) toplista (19) török (1) trailer (496) tv (27) tv2 (2) tv6 (30) újzéland (9) ukrán (1) underthedome (3) update (6) uruguay (1) valós alap (42) vámpír (77) várjuk (131) vendég (43) vér (399) vers (1) viasat3 (3) vietnam (1) vírusos (24) vs (23) xxx (32) zene (16) zombi (219) zskat. (124) Címkefelhő

Friss kommentek

Interjú Lucifer Valentine-nal

2013.04.29. 20:42 - Mi Amore Cadenza

Címkék: interjú brutál rendező xxx

Ha van valaki, aki az utóbbi években maradandót alkotott a horrorpiacra – szigorúan mindennemű morális és erkölcsi értéktől mentesen – és nem szerb nemzetiségű, akkor minden rutinosabb olvasó egy személyre gondol: Lucifer Valentine-ra.

Egy ideig online is megtekinthető volt a rendező Vomit Gore Trilogy-jának talán legvitatottabb és legfelkavaróbb darabja, a ReGOREregitated Sacrifice, ami legtöbbünk szerint nem szólt semmi egyébről, mint hányásról, belekről, leszbikről, Sátánról és még egy kis hányásról. Bár a videó azóta már törlésre került, a poszt alatt továbbra sem csillapodtak a kedélyek. Vajon volt valami egészen konkrét célja is Valentine-nak? Vagy csak egy fanatikus elme örök ragyogásának lehetünk szemtanúi?vomit_gore_trilogy_banner.png

Többetek kérésére ennek próbáltam utánajárni. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy jó fél éve maga a blog is megkísérelte felvenni a kapcsolatot a rendezővel egy esetleges interjú reményében, azonban ennek a mai napig sem jutottunk a végére. Azonban elérkezettnek látom az időt arra, hogy megosszam veletek az eddig összegyűjtött információimat, melyeknek egy részét mi kérdeztük, míg másokat innen-onnan csippentettem össze. Én magam fordítottam mindent, elnézést, ha néhol kissé bonyolultabbra sikerült a megfogalmazás.

Ladies and gentlemen, a szó Lucifer Valentine-é!

FIGYELEM!!! FELKAVARÓ INTERJÚ, AMELY SÉRTHETI EGYES OLVASÓINK LELKI VILÁGÁT! SZIGORÚAN 18 ÉV FELETT ÉS CSAK SAJÁT FELELŐSSÉGRE!!!

(A saját, megválaszolt kérdéseinkkel kezdem)

Először is, szeretném megköszönni, hogy létrejöhetett ez az interjú. Ha jól tudom, mi vagyunk az első blog Magyarországról. Megkérdeztük az olvasókat, hogy mire lennének kíváncsiak a helyünkben: többségük – természetesen – a Vomit Gore Trilogy-ról szeretne többet megtudni. Miről szól? Úgy tudjuk, a Slaughtered Vomit Dolls-nak köze van Kurt Cobain halálához, de mi a helyzet a másik két résszel?

Nos, a Vomit Gore Trilogy egy otthonát hátrahagyó, sztriptíztáncossá avanzsált tinédzser, Angela Aberdeen lelki gyötrelmeit és mélyrepülését mutatja be. Ez a trilógia központi témája, a filmek során láthatjuk, ahogy a lány elgyötört és megsemmisített lelke a „Földi Birodalom” néven ismert helyről elhagyatottságtól és bánattól kísérve alászáll a Pokolba, hogy ott később találkozzon magával a Sátánnal. Ez egy többdimenziós sátánista világ, és ahogy átlépjük a ReGOREregitated Sacrifice képkockáit, láthatjuk, hogy Angela öngyilkossága - bár nem egy helyen vannak - összefüggésbe hozható Kurt Cobain halálával. A történet folyamán még jó pár hasonlóságra bukkanhatunk, hogy végül, az utolsó darab helyére kerülésével kiteljesedhessen előttünk a Sátán Birodalma. (Na jó, ezt a részt bevallom magam sem értettem, de ha jól megnézitek a ReGORE nyitójelenetét, Angela monológjának végén, mikor öngyilkos lesz, a sarokban látható egy dátum: 1994. április 5. - Kurt Cobain halálának napja. A fejüknél összenőtt sziámi ikrek pedig a köztük fennálló kapcsolat jelképei, amely ily módon mindkettejük halálával értelmetlenné válik és megszakad – Cadenza)

regoregitated-sacrifice-2008-5640.jpgBár a filmjeidben a hányás, a vér és a leszakadó testrészek nem valódiak, a színészek mégiscsak hús-vér emberek. Szerinted a hányás szemtől-szemben ábrázolása van annyira pornográf, mint az ejakuláció?

Nos, jómagam például imádom nézni, ahogy egy szexi lány hány. Lehetőleg a farkamra, amit előzőleg már rendesen leápolt (bocsi a nyelvezetért... - Cadenza). Még jobb, ha a mélytorok miatt kell öklendeznie és végül ez az anyag kerül rám. Ezek után imádom seggbe rakni őt, és nézni, ahogy a hányás síkosítóként funkcionál (remélem nem vagytok vizuális típusok... - Cadenza). A legjobb viszont csak ezután jön! Kirántom belőle a szerszámom, és hagyom, hogy le....ja róla a... na jó, ezt el tudjátok képzelni, hogy mit.

Ez az egész szitu olyan romantikus! Hiába, az élet szép.

Volt olyan jelenet bármelyik filmedben, amit Ameara LaVey nem vállalt be, mert kényelmetlenül érezte magát közben?

Nem! Ameara igyekezett a legjobb formáját hozni, na meg szerintem az is szerepet játszott a dologban, hogy mielőtt velem találkozott, már nagyjából 50-100 hardcore pornóban szerepelt. Egyetlen esetre emlékszem, amikor finnyás volt: egy nagy, lárvákkal teli jointot kellett elszívnia, és félt a kukacoktól. Megjegyzem, valóban igaziak voltak. Végül hosszas győzködés után, ha kissé félénken is, de bevállalta a dolgot. A dolog pikantériája, hogy végül nem használtuk fel a jelenetet, kivágtuk a Slaughtered Vomit Dolls-ból.

Akkor most beszéljünk egy kicsit arról, ki is Lucifer Valentine valójában. Vajon miért játszik ekkora szerepet a VGT minden darabjában a Sátán? Több helyen is olvashattunk róla, hogy követed a sátánizmus vallását, de mégis, mit jelent számodra ez az egész? Hitet? Egyszerű polgárpukkasztást?

Nos, sátánista családban nőttem fel, szóval számomra kiskoromtól fogva ez a természetes közeg. Számomra a sátánizmus a bennem élő vadállatot jelképezi, a testet öltött sötétséget. Ugyanakkor az is igaz, hogy a mindennapi életem során igyekszem tiszteletben tartani azokat az embereket, akik megelégszenek a felszíni valósággal és a normális élettel.

A sátánizmus olyan számomra, mint egy erős kapocs a természettel, különösen az állatvilággal. Bízom a megérzéseimben és az ősi ösztöneimben. Filozófiai értelemben a kereszténység ellentétét, a félelmet, az önmagunkban való kétkedést jelenti, ugyanakkor inspirálja a bennünk rejlő sötétség teljes hatalomátvételét.

Beszéljünk a vomit gore-ról, mint műfajról. Az egész horror-világ megdöbbent a filmjeidtől, melyekben a központi témát a hányás és a gore elemek szolgáltatták. Mit gondolsz, elképzelhető lenne a műfajkeveredés? Gondolok itt pl. a vígjátékra, drámára, vagy egy pörgős akciófilmre. Vagy lehetne akár... Romantikus Vomit Gore? Vagy az ilyen súlyos képi erőszakot csak a horror műfaja bírja el?

Nehéz kérdés. A vomit gore központi alakja minden esetben egy nő (vagy akár több), akit nevezhetnék akár „portrénak” is. Akár több filmen keresztül is követjük az életét, ettől kap dokumentarista színezetet az egész. Ezt így akármelyik rendező meg tudná csinálni. Én azonban a bukására és pokolra jutására vagyok kíváncsi. Szóval nem állítanám, hogy feltétlenül a horror műfaján belül kell maradnia, de az én filmes érdekeim megkívánják az extrém gore elemek bemutatását a mozivásznon. Szeretem megmutatni a pusztítás azon oldalát, amely túlmutat az emberi formán, és a végső állapotok kicsavarodását szimbolizálja.

slow2.jpgEgy korábbi interjúdban említetted, hogy szereted az abszintot. Olyan pletykákat is hallottunk, hogy a ReGORE audiokommentárjának felvétele közben jointot szívtál. Úgy gondolod, hogy megváltozott tudatállapotban könnyeben fejezed ki a benned rejlő kreativitást? Mesélj nekünk ezekről a folyamatokról!

Nos, ezt a korábbi ügyvezetőnk terjesztette el, de ki kell jelentenem, hiába zajlottak a ReGORE utómunkálatai Amszterdamban, senki az égvilágon nem szívott füvet, akinek köze volt a film audiójához! Az viszont nagy igazság, hogy szeretem az abszintot. Jó pár üveg elfogyott a trilógia forgatása alatt – a színészek is gyakran ittak belőle. Számomra ez az ital különös, ködös világot hív életre, és egy olyasfajta rejtélyes hangulatot, amiben imádok forgatni.

Olyan pletykákat is hallani, miszerint vérfertőző kapcsolatban éltél a húgoddal. Mi igaz ebből?

Nos, Cinderella (Hamupipőke – Cadenza) valóban a húgom és a barátnőm is volt egy személyben. Úgy volt, hogy összeházasodunk, de végül 2006 szilveszterén önálló életet kezdett, és kilépett az enyémből. Az volt életem legrosszabb napja. Nagyon féltékeny volt Amearára, mindig öngyilkossággal fenyegetőzött, ha kettesben mentünk valahová. Sohasem gondoltam volna, hogy tényleg megteszi. Belefulladt a kádba, ahogy azt Angela teszi a ReGORE elején. Ezt egyfajta tisztelgésnek szántam az emléke előtt.

Következzen néhány gondolat a legújabb filmedről, amely a Black Metal Veins címet viseli (trailer itt). Úgy hallottam, nem egyszer kerültél veszélyes helyzetbe a forgatás során. Jogi akadályokba is ütköztél a bemutatás során, mégis teljesen biztos vagy magadban. Klasszikus értelemben vett LV produkcióra számíthatunk ismét, vagy ezúttal valami újjal lepsz meg minket?

Számomra a BMV filmezési munkálatai voltak a legszívszaggatóbb élmények egész életem során! Ugyanis rengeteg embert láttam, aki az önpusztításba halt bele. Továbbá a forgatás során első kézből láthattam, mit művel a heroin és a crack használata az emberrel. Láthattam a hátborzongató hatásokat, amelyek leépítették a testet, a szellemet, és hogy hogyan teszi tönkre a kábítószer-függőség a családokat, a kapcsolatokat.

Ez a film elrepített engem a kétségbeesés és a veszteség végtelen földjére, amely – mint az látható – magával ragadta az egyik főszereplőt, Christ is. Ahogy látni fogjátok, a többi alany is a halál peremén egyensúlyozik, és így vagy úgy, de az életükkel játszanak. Nagyon-nagyon büszke vagyok a BMV-re, és hálás vagyok minden benne szereplő embernek, akik beengedtek az életükbe, és az első forgatási naptól kezdve szinte családtagként tekintettek rám!

y7suwmcmyx1.jpgVárhatunk-e tőled újabb filmet a közeljövőben?

Jelenleg egy borzasztóan gonosz és brutális filmen dolgozok, mintegy megkoronázásképp a Vomit Gore Trilogy-nak. Ez lesz a hab a tortán! Már most imádom ezt a filmet, de csak annyit szeretnék róla elárulni elöljáróban, hogy ijesztően szép!

Nem igazán ide tartozik, de milyen zenéket kedvelsz?

Szeretem a dark ambient dolgokat, mint a SUNNO))) és az első két Earth albumot. Szeretem továbbá a Burzumot és a Xasthurt, és úgy általában véve a black metált.

Van valami hobbid?

Nos, az egyetlen dolog, amit valaha igazán élveztem életemben, az a kishúgom filmezése volt. Ez őt is boldoggá tette, de később meghalt, így a barátaimat kezdtem filmezni. Azt hiszem, arra születtem, hogy kicsikről gondoskodjak, és olyanokat filmezzek, akiket megérintett a halál szele. Szerintem ez klassz.

(A trilógia harmadik darabjáról, a Slow Torture Puke Chamber-ről kritika itt.)

Nos, remélem sikerült kielégítenem minden olvasónk kíváncsiságát! Ezek után senkinek sem garantálom a rémálommentes éjszakákat....

 

purga: Konkretizálnám az interjú körüli hercehurcát. Az egész egy olvasói megkeresés alapján indult -és lelkes kommentelőé- aki írta, hogy szokott chatelni a rendező úrral, így felajánlotta a szolgálatát. Megbeszéltük, aztán többet nem jelentkezett és nem kommentelt... Legutóbb egy lelkes fészbúkos hölgy olvasónk keresett meg ezzel, aki szintén jó virtuális kapcsolatot ápolt Valentine-al. Szépen el is kezdődött az oda-vissza levelezgetés, aztán hirtelen megszakadt az egész. A hölgynek azóta a profilja is törlődött. Nem akarok összeesküvés elméleteket gyártani, de könyörgöm kerüljétek a fickót:)

Ja és hogy miért nem mi, személyesen intéztük? Mert nekünk így, ebben a "hivatalos" formában nem válaszolt, nem tudtuk elérni.

A bejegyzés trackback címe:

https://horrormirror.blog.hu/api/trackback/id/tr365252785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

glezmen 2013.04.29. 20:51:44

eppen kajalok, pont jo volt kozben ezt olvasni :D

lecsapok 2013.04.29. 21:03:35

komolyan mondom nagyon durva és beteg ez a lucifer...meg már amúgy is a neve "lucifer" olyan abszurd, én nem értem és nem érthetem igazából az ilyen embert...beteg, erre más szó szerintem nincsen és nagyon ijesztő ez az egész interjú, meg áh...ez nekem túl sok, nem tudom felfogni azt amit olvastam...istenem a húgával akart házasodni...te jó ég...le vagyok döbbenve komolyan, tudtam nagyon jól hogy ez az ember nem lehet normális de hogy ennyire...most kell egy kis idő hogy összeszedjem magam...őrület komolyan

Varin 2013.04.29. 21:06:25

Egyetértek a fentebbi kommentelővel. Az interjú jó, érdekes, de ilyen embereket én nemhogy a filmezés, még a normális emberek közelébe sem engednék.

Ha a Sodoma 120 napja rendezőjét meglincselték anno, akkor itt sem lenne meglepő valami hasonló.

Logent 2013.04.29. 21:34:33

Valaki tudja,hogy ezt esetleg hol lehet leszedni?

Filthsoul 2013.04.29. 21:37:02

Sokan mondják ránk horror rajongókra,hogy betegek vagyunk,hogy ilyeneket nézünk,de mindig azt válaszolom,hogy nem mi vagyunk a betegek hanem akiknek ezen dolgok az eszükbe jutnak és leforgatják!
Hát ennél az embernél ez hatványozottan igaz...

megnevezhetetlen · http://www.facebook.com/xyzdg1981 2013.04.29. 22:07:14

@Varin: Pasolinit csak simán hidegvérrel agyonlőtték (és máig nem egyértelmű, hogy igazából ki tette...); még Saló premierjét sem érte meg (így emiatt nem is lincselhették meg)

Varin 2013.04.29. 22:11:26

@megnevezhetetlen:
"Sokak szerint halálának is köze van ehhez, ugyanis 1975. novemberében meglehetősen rejtélyes körülmények között gyilkolták meg, miután ellopták a Saló tekercseit."

Aztán hogy mi az igazság, azt úgysem tudjuk meg soha :)

Nahvalr 2013.04.29. 22:33:02

Nekem valamiért úgy rémlik, hogy a rendezőt megfenyegették már párszor halálosan, ez nyílván az álneve és bújkál, lehet egy másik interjúban volt..

Régen hallgattam xasthurt vagy mit én is, hát volt is bajom de már kigyógyultam :D

imaware 2013.04.29. 22:57:17

szánalmas emberi lény az ilyen.

Herschmi · http://www.talesfromtheblog.blog.hu 2013.04.29. 23:11:23

Valentin csak egy szerencsétlen, aki művésznek hiszi magát, de tehetsége nulla, ezért minél undorítóbb dolgot akar csinálni. Ennyi az egész történet. Néha összehoz egy-egy szarkupacot, amit se filmnek, se horrornak, se művészetnek nem lehet nevezni, ráadásul még egy épkézláb történetet sem tud megírni. Hányást meg többet látni egy tinédzserbuliban is, ettől nem leszek rosszul, sem egy kis vértől.

gbubu13 2013.04.30. 01:41:35

Egyetlen magvas gondolatot találtam benne, mégpedig, hogy Ő a testet öltött sötétség. :) Ennyi butaságot összehozni, überdurva. Ugynakkor gyaníthatóan tapintható karizmája van az embernek. Érdekes kortünet lehet az egész család.

Herschmi · http://www.talesfromtheblog.blog.hu 2013.04.30. 17:03:41

Igazából nem nagyon szoktam szóvá tenni, ha valakinek más a véleménye, de vajon miért alkotott maradandót Valentine, vagy akár a szerbek? Valentine csináélt egy gusztzustalan zagyvaságot, amit szerintem ép eszű ember nem ért meg (de szerintem maga a művész úr sem). A Szerb film még jó is lenne, ah nem lett volna ennyire kiszámítható. Ha valaki maradandót alkotott a horrorpiacon az utóbbi években, azt Pascal Laugier-nek, Julien Maury-nak, vagy Alexandre Bustillo-nak hívják szerintem.
Egyébként a németek bőven rákontráztak a Vomit gore trilogy-ra a Melancholie der Engel-lel, amiben arcon fossák a másikat, tolószékes nőket erőszakolnak stb.

Tökibá3 2013.04.30. 18:56:28

Lucifer lószart sem alkotott, nem hogy maradandót.
Csak azért nem írok ide olyan rendezőket, akik viszont igen, hogy a hangzatos f@szságokkal indító Cikkíró Asszony kicsit jobban érezze magát.
:)
Túró ez a pasi, de a nagy semmi van mögötte. Egy tipikusan tehetségtelenségét, ötlethiányát szarral-hányással pótló "művész".

noregrets 2013.04.30. 19:24:39

Mivan..................????? Nekem szoktak nyüszíteni a melóhelyen, hogy beteg vagyok,amikor látják, hogy a a monitoron a kisablakban valami félig letépett fejű zombiféle bőszen üldözi a nagycsöcsű szőkét, aki kötelességtudóan sikoltozik majd megboldogul, ahogy illik. Valahogy a nyolcvanas évek legendásan pocsék horrorjainak halálsikolyai és a csicsogó háttérhangok sokkal elviselhetőbbé teszik azt a munkát, ahol olyan emberekkel foglalkozol, akiknek - saját kezűleg adták írásba!!!!! - az édesanyja neve "elhunyt", a családi állapota "bonyolult", az autója meg "fócvágen". Ez a fickó is lemaradt a Taigetoszról, de még most sem lenne késő......

Mi Amore Cadenza 2013.04.30. 20:54:28

@Herschmi: Én sem szoktam kifejezni, ha valakinek nem szimpatikus a véleménye, de te kevered a szezont a fazonnal.
Direkt úgy kezdtem a cikket, idézem: "szigorúan mindennemű morális és erkölcsi értéktől mentesen". Nos, 1738148137 rendező van, akit még fel tudnék ide sorolni, DE (és kérem, ez a lényeg) itt ez a kis gondolat. De persze erre is rámondjátok majd, hogy f.szság.
Az meg, hogy nekem a Melacholie-t hasonlítgatod össze a VGT-vel, annyit enged sejtetni, hogy a műfajokkal nem egészen vagy tisztában. Éppen most fejeztem be egy könyvet a grindhouse jelenségéről és alműfajairól, írok is róla nemsokára - ajánlom szíves figyelmedbe. Lehet, hogy én sem vagyok tökéletes, de az írásaidat elnézve neked is van még hova fejlődnöd. És lehet bunkózni, meg hülyep.csázni, de ez van.
Szóval a Melancholie der Engelt LV műveivel összehasonlítani olyan, mint a Fűrészt a Blair Witch Project-tel. Két teljesen különböző műfaj. Ott van több másik SNUFF film (mert bizony a MDE az...), amikkel példálozhatnál még (August Underground, Guinea Pig), csakhogy Valentine vomit gore-ban alkot. És abban igenis letett valamit az asztalra, undorító-értelmetlen-hülyeség ide vagy oda.

Meg kellett mondanom - teljesen korrekten reagálva - a magamét, hogy a Cikkíró Asszony tényleg jól érezze magát. Köszönöm az aggódást, de kérlek máskor gondolkodjatok egy kicsit, mielőtt én kapom a forró vizet...

Herschmi · http://www.talesfromtheblog.blog.hu 2013.04.30. 22:00:14

Nem igazán értem a felháborodásod. Egyrészt nem kritizáltam az írásmódod, nem tudom miért vetetted ezt a szememre. A másik pedig, hogy a" hangzatos faszságokat" meg a "Cikkíró asszonyt" Tökibá3 kommentelte, nem én! Szóval hirtelen felindulásodban talán nem nekem kellett volna ezeket a szememre hánynod, hanem meg kellett volna nézned, kinek is kéne címezni a választ :D Szóval ezért várnék egy bocsánatkérést minimum.
Azon pedig nem kell felháborodni, ha megkérdem, hogy ugyan miért is maradandó, amit csinált. Ilyenkor meg kell indokolni. Mert gyanítom nem én vagyok az egyetlen, aki értetlenül áll ezelőtt.
A maradandóra visszatérve, ha idézem "Ha van valaki, aki az utóbbi években maradandót alkotott a horrorpiacra – szigorúan mindennemű morális és erkölcsi értéktől mentesen – és nem szerb nemzetiségű, akkor minden rutinosabb olvasó egy személyre gondol: Lucifer Valentine-ra." Morális erkölcsök ide vagy oda, talán nem volt olyan régen az Eden Lake, a Mártírok, az Inside, hogy a szerbeket meg a vomit gore-t kéne az utóbbi évek maradandó alkotásaiként emlegetni. Ők igenis letettek valamit az asztalra. Ők igazi művészek, akik értéket teremtettek és olyan filmeket forgattak, amelyek 20-30-40 év múlva is élvezhetőek lesznek. Ha viszont ennyire a vomit gore-ban alkotott szerinted maradandót, akkor talán nem kellett volna az első mondatban az egész horrorpiacot írnod, csak a stílust.
Lehet hogy egy kalap alá veszem a vomit gore-t, meg a Melancholie-t, de meg is indoklom miért. Mindkettőben a tehetségtelenséget a lehető legmagasabb fokú undorkeltéssel próbálják leplezni magukat művésznek kikiáltó feltűnési viszketegségtől szenvedő emberek, és büszkák arra, hogy egy nézhetetlen, kb. történet nélküli vackot le tudtak forgatni. Lehet bármilyen stílusú, de ez nem filmművészet! Srđan Spasojević a Szerb filmmel legalább egy bármennyire is beteg, de élvezhető filmet rakott le az asztalra, egy remek történettel, ami egy pici odafigyeléssel nem lett volna ennyire kiszámítható és nagyon ütősre sikeredett volna. Abban pl. lehet értéket felfedezni. A vomit gore trilógiában nem.

Herschmi · http://www.talesfromtheblog.blog.hu 2013.04.30. 22:16:38

@Mi Amore Cadenza: Bocsi, kicsit figyelmetlen voltam, véletlen sima kommentbe ment a válaszom. De ez alatt megtalálod ;)

Mi Amore Cadenza 2013.04.30. 22:31:00

@Herschmi: Na jó, mindenki megy mindenki ellen fejjel a falnak már :D
Alulírom, hibáztam én is, de te se mosd kezeidet.
Szerintem akárkit megkérdezhetsz, tízből nyolc ember nem azt fogja mondani, ha erkölcstelen és morálmentes filmek a téma, hogy Mártírok.
Az meg, hogy kinek mi a filmművészet (és itt elsősorban most nem magamra gondolok) hadd legyen már relatív! Szerintem a mai modern festők kétpöttyös képei sem művésziek egy cseppet sem, van aki mégis milliókat fizet értük!
Ne beszéljünk el egymás mellett, mert úgy érzem, alulműveltnek akarsz feltüntetni. Holott (remélem) ez távol áll tőled.
Szerintem ezt most itt zárjuk le. Nem menekülőre akarom fogni, csak idegesít, hogy én vagyok bűnbaknak beállítva. Ennyit az eltérő véleményről, mindkettőnknek megvan a saját helye ennek kifejezésére. Pont.

Herschmi · http://www.talesfromtheblog.blog.hu 2013.04.30. 23:50:42

@Mi Amore Cadenza: Leírtam a véleményem és emellett feltettem egy kérdést, hogy mitől maradandó, amit Valentine csinál. Még most sem értem, hogy ez miért volt akkora baj.
Azt sem értem, hogy miért kell belekeverni ebbe azt, hogy esetleg én máshol írok. Olvasóként vagyok itt, semmi köze ennek ahhoz. Igen, megvan a saját helyem, ahova filmkritikákat írok. Nem is ide küldözgetem. De a komment arra való, hogy leírjuk a véleményünk, szerintem nem én vagyok az egyetlen aki véleményt írt, nem értem miért volt ennyire bántó neked (egyébként kommentben a "saját helyemen" is megtettem, és ott is ugyanezt a véleményt fogalmaztam meg, a cikk írója pedig elfogadta ezt).
Abszolút nem akartalak műveletlennek feltüntetni, csak kiálltam a véleményem mellett, amit te hevesen megtámadtál :)
Kérlek ne vitatkozásnak vedd, csak a helyzetet próbálom tisztázni :)
Azzal viszont lezárhatjuk, hogy a mai modern festészet mindkettőnk szerint egy rakás szar, egy fillért nem adnánk érte :)

Logent 2013.05.01. 09:03:25

@Mi Amore Cadenza: A modern festészet tényleg egy nagy semmi véleményem szerint is,na de hol nézhetem meg ezeket a műveket? :)

Mi Amore Cadenza 2013.05.01. 10:53:49

@Herschmi: Maybe this is the beginning of a beautiful friendship :D
Nem a véleményeddel van problémám, csak meg akartam védeni a magam igazát - ugyanezt tetted te is. Nem a személyednek szól a támadás, csak nem vagyok az az ülök és hallgatok típus. Ennyi az egész.
UI: Békülési szándékunkat nem egy modern festménnyel fogjuk jelezni egymás felé :D
@Logent: Kedvesem, te vagy a kérdezz-felelek szolgálatom lelke :D A Slaughtered Vomit Dolls kivételével a másik két részt leszedheted piratebay-ről, oda még regisztrálnod sem kell. A hányóbabákat egyelőre nem találtam, arra meg nem emlékszem már anno 4-5 éve honnan is szedtem le...
Remélem, ez is segítség volt :)

Fromthedeep 2013.05.01. 11:34:57

Vélhetőleg azért van ez a nagy titkolózás Valentine körül, mert állítólag már sokan megfenyegették, valami vallási fanatikus illető a nyomában van. Hogy ebből mennyi igaz, azt a jó ég tudja, nekem ez az egész fazon nagyon furcsa.

Ettől függetlenül szerintem a filmjei körülbelül a pornófilmek szintjén mozoghatnak, sőt saját bevallása szerint ilyesmire áll fel neki, úgyhogy nagyon valószínű, hogy ezeket mind azért forgatta, hogy legyen mire recskáznia. Ezzel semmi baj nem lenne, de attól még nem kéne művészetnek kikiáltani.

Darkcomet 2013.05.01. 18:22:30

@Varin: Pier Paolo Pasolinit nem lincselték meg a filmje miatt. Ugyan nagy botrány volt körülötte, de pl. pont Olaszországba be sem mutatták. A film félkész anyagának egy részét ellopták római Technicolor laboratóriumból. Állítólag az ellopott anyag visszaadásának meglebegtetésével csalták tőrbe, és késelték meg.

Nahvalr 2013.05.02. 22:20:56

@Herschmi: hova jársz bulizni? :O

Nahvalr 2013.05.03. 02:38:24

@Herschmi: azt írtad több hányás van egy tinédzserbuliban mint ezekben a filmekben. Szerintem ez igen erős túlzás volt tőled, vagy kik nyomják így? :D

Herschmi · http://www.talesfromtheblog.blog.hu 2013.05.03. 10:16:48

@Nahvalr: Hát voltam én is tinédzser és nem itthon ülve töltöttem a hétköznapjaim. Többek közt olyan punk-buliban is voltam, ahol még a plafon is össze volt hányva :D Azt ne kérdezd, hogy hozta össze az illető, arra nem tudtunk rájönni.

Nahvalr 2013.05.03. 11:43:31

@Herschmi: Ja bocs a punkok az én köreimből pl. pont kimaradtak :D

Herschmi · http://www.talesfromtheblog.blog.hu 2013.05.03. 11:51:40

@Nahvalr: Hát se azelőtt, se azután nem voltam olyan tróger szilveszteri buliban, mint akkor :D Az udvaron 10 centis sár volt, a lakásban 20 :D

meg.mondo.ember (törölt) 2013.05.03. 12:33:36

@Herschmi:
Teljesen egyetértek. Olyan a csávó, mintha egy tini próbálná izzadtan bizonygatni, hogy de őkurvakemény.
A filmjei unalmas erőlködések.
:I
Viszont a modern művészetről kollektíve kijelenti, hogy rakás szar, tájékozatlanságra vall.

Herschmi · http://www.talesfromtheblog.blog.hu 2013.05.03. 21:03:21

@meg.mondo.ember: Persze, igazad van, nem kéne mindent egy kalap alá venni modern művészet alatt. Nem is vagyok benne túl tájékozott, mert eléggé hidegen hagy a dolog :)

Tökibá 2013.05.04. 14:15:17

A modern művészet is sokrétű, van rengeteg izgalmas, érdekes szegmense, de a most- sajnos nem szó szerint :D - boncolgatott Illető egyértelműen a két pöttyös festmény kategória.

Paco Pena 2013.05.12. 20:09:41

thepiratebay.sx/search/vomit%20gore/0/99/0
Innen letölthető. De nem érdemes... Elég edzett horror fan vagyok, de ehhez már nem is edzettség, hanem, önsanyargatási hajlam kell, hogy az elejétől a végéig megnézd.

GOREGRIND 2013.05.17. 21:13:29

Ez a Lucifer hozzám képest egy szociális munkás...persze amit csinál,az természetesen jó...

Paco Pena 2013.05.25. 08:27:16

@Herschmi: Hogy mitől maradandó? Amitől a Macisajtos reklám. Hogy ahol kell tudnak róla.Függetlenül attól, hogy milyen film, beleivódottt a (horror)köztudatba. Ez tény. Hogy jó-e vagy nem, szerintem nem kérdés. Hányinger az egész, nulla. De mégis viszonyítási pont. Ez van.

Paco Pena 2013.05.25. 08:31:45

@Paco Pena: Ha mást nem, azt megmutatja, hogy ne csinálj filmet. De ha nem létezne, akkor nem tudnánk, hogy mihez képest kell jobbat csinálni. Amúgy meg vannak benne jó ötletek. Mondjuk bárhogy gondolkozok, csak egy ugrik be, a robotkamerás felvétel a padlóról. Az sirály. Persze nyilván nem etalon. De ha filmet csinálok egyszer, tuti felhasználom.


süti beállítások módosítása