Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Vér és Belsőség

Kevésbé ismert horrorfilmek, könyvek, sorozatok, továbbá vér és halál minden mennyiségben, "sznobhatás" nélkül. E-mail: hmblog66[kukac]gmail[pont]com

Suttogások, sikolyok

Címkék

18+ (3) 3d (53) 666parkavenue (8) afterdark (12) állat (67) americanhorrorstory (33) angol (91) angola (1) animáció (8) antológia (30) argentin (6) ausztrál (23) axn (10) ázsia extrém (5) bahamák (1) batesmotel (12) bd (4) belga (4) bio (18) böszörményi gyula (1) boxoffice (27) brazil (5) brutál (228) Chelsea Cain (1) chile (6) clive barker (1) csalódás (25) cseh (2) dán (6) dean r koontz (1) deathvalley (2) dexter (33) díszdoboz (3) dmitry glukhovszky (1) dracula (1) dunatv (1) dvd (47) easy (74) edgar allan poe (1) egyesültarabemírségek (2) elemzés (3) élőprogram (34) epizód (143) érdekesség (5) erőszak (23) extant (2) farkasember (32) fearitself (9) felhívás (139) fellenbeck roland (1) felsorolás (208) filippínó (1) filmmúzeum (2) finn (6) folytatás (186) fox (1) francia (49) fromdusktilldawn (2) g.p. smith (1) giallo (13) gondolatok (58) görög (1) guillaume apollinaire (1) hannibal (3) hemlock grove (1) hír (113) hírek (23) holland (8) hongkong (12) india (1) indonéz (3) interjú (15) ír (13) irán (1) ira levin (1) izland (4) izrael (2) japán (41) jelenet (7) jódeinkábbne (10) john wyndham (1) joseph dlacey (1) kanada (67) kannibál (37) karácsony (22) kép (7) képek (48) képesítés (2) képregény (5) kérdőjel (76) kézikamera (115) kína (2) kisfilm (48) kolumbia (4) könyv (21) könyv adaptáció (72) korea (17) kuba (1) laurell k hamilton (1) lengyel (3) lesrevenants (1) lett (1) lovecraft (11) luxemburg (2) m1 (1) magyar (78) málta (1) mastersofhorror (20) mexikó (7) monaco (1) mozi (97) neil gaiman (2) német (30) nem ajánlom (140) nem amerikai (148) nem horror (50) norvég (18) novella (6) nyereményjáték (62) olasz (56) onlinefilm (80) ördög (100) orosz (6) oscar (52) összefoglaló (28) összehasonlítás (79) osztrák (5) pc adaptáció (9) penny dreadful (1) poén (193) poszter (327) premier (31) pszicho (68) puerto rico (1) remake (94) rendező (61) retro (26) ritkaság (75) román (1) rtlklub (2) salem (2) scifi (110) slasher (124) sorozat (228) spanyol (57) spinoff (2) stephen king (14) svájc (4) svéd (15) szavazás (22) szellem (201) személyes (113) szerb (5) szingapúr (3) szlovák (1) szörny (80) tajvan (2) talesfromthecrypt (20) társasjáték (1) thai (13) thebridge (1) thekilling (2) theriver (5) thestrain (1) thewalkingdead (60) the following (1) thomas müller (1) thriller (128) toplista (19) török (1) trailer (496) tv (27) tv2 (2) tv6 (30) újzéland (9) ukrán (1) underthedome (3) update (6) uruguay (1) valós alap (42) vámpír (77) várjuk (131) vendég (43) vér (399) vers (1) viasat3 (3) vietnam (1) vírusos (24) vs (23) xxx (32) zene (16) zombi (219) zskat. (124) Címkefelhő

Friss kommentek

A családcentrikus török srác - Két rövid borzongás

2013.01.22. 18:26 - lizardking

Címkék: angol brutál vér kisfilm felsorolás onlinefilm

Az általam kedvelt hobbi filmkritikus oldalon bukkantam erre a két rövidfilmre. Mindjárt rájuk is kerestem, megnéztem őket, és késztetést éreztem, hogy veletek is megosszam. A filmek rendezője, egy bizonyos Can Evrenol, aki Törökországban született 1982-ben. A középsulit még ott végezte el, de az egyetemet már Canterburyben (Anglia). Még két filmművészettel foglalkozó iskolába járt, Los Angelesben és Londonban. A hamarosan tálalásra kerülő két alkotásán kívül még két rövidfilmet tudhat maga mögött; a Screws (2007) és a Sandik (2007) címűeket. Evrenol maga írta, rendezte és vágta is a műveit, és még a produceri teendőket is elvégezte. Nem is húzom az időt, íme a 

My Grandmother (2008)



No, hát egy ilyen filmnek ha valaki a My Grandmother címet adja, az azért szerintem beszédes. Szóval szerintem ebben vannak saját élmények, persze egy jó adag "barokkos" túlzással nyakon öntve. Amit még esetleg rá lehet húzni, az a karót nyelt, bigottan vallásos, angol arisztokrácia (nem általánosítok) kigúnyolása. Elképzelhető, hogy Evrenol-nak, mint Törökország szülöttének furcsa volt az, amit Angliában tapasztalt és beleszőtte ezt is a filmjébe. A megvalósítás hagy némi kívánnivalót maga után, látszik a kis költségvetés. Tehát a hentelésből nem is látunk sokat, de helyette vannak hideg színek, jó kamerabeállások, és ennek az összhangja a rideg atmoszféra. Nekem tetszett. Lássuk a következő kisfilmet, mely több díjat is nyert kategóriáján belül, és melyet gyengébb lelkű olvasóinknak nem ajánlok:

To My Mother and Father (2010)


Evrenol-nak nem volt elég a nagymama, anyunak és apunak is címeznie kellett egy barátságos alkotást. Ez, kérem veszettül beteg. Már az elején látszik, hogy valami nincs rendben a házaspárral, a gondosan fólia alá tett ruhaneműk ezt mutatják. Aztán ez egyértelművé válik a szokványosnak nem nevezhető szexuális aktus láttán. Eközben láthatjuk a kisfiú szemében azt a kietlen senki földjét, ami gondolom a lelki állapotára utal. Aztán az utolsó másfél-két perc végleg meggyőzi a nézőt, hogy ez az Evrenol gyerek nem normális. A színek, a zene megint végig piszok sötét és rossz előjelű. És most már az effektekre sem lehet panasz. Korrekt kis gore-nak lehetünk szemtanúi. Kíváncsi lennék a rendező gyermekkorára. De, lehet, hogy csak én látok bele mindkét filmbe személyes élményeket. Ha ez így van, akkor még durvább a dolog, mert ha valakinek ok nélkül ilyenek járnak a fejében, azzal bajok vannak. Hozzáteszem, engem ez egyáltalán nem zavar, mert szerintem zseniális ez a kis szösszenet. Kíváncsi vagyok a véleményekre.

A bejegyzés trackback címe:

https://horrormirror.blog.hu/api/trackback/id/tr695030655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mocs 2013.01.22. 21:18:01

Első gondolatra nekem nem tetszett, mert, ez most hülyén hangzik, de túl "gyerekes" volt a tetőpont számomra. Ahogy a maszk alól a kisgyerek szeméből, szájából azok a csápok előtörtek... olyan mintha egy felnőtt filmet és egy antiszociális, mentálisan zavart gyerek képzelgéseit egybe katyvasztották volna. És akkor megértettem, hogy valójában, legalább is szerintem, pont ez volt a célja a rendezőnek. A végére már én is elismertem ezt az elképzelhetetlenül beteg és brutális művet, valahogy megértettem a lényegét.

Tadt 2013.01.23. 13:09:26

Nem rosszak ezek, de nem voltak rám olyan hatással,mint a mama rövidfilm. Az a csápos jelenet meg hazavágta számomra az egészet. A szexjelenetet viszont irigyeltem :D Nem teljesen értem miért akarja mindig megetetni magát a rokonaival (még ha csak filmvásznon is), de biztos én nem dolgoztam még be teljesen a művet.

Pony666 2013.01.23. 17:47:26

Hát egyetértek az előttem szólóval, hogy a Mama c. rövidfilm az nekem is maradandóbb károsodást okozott:) nekem egyik sem tetszett annyira,a kivitelezés,látvány miatt.... a magzat meg a Vomit gore trilogyban vagy a serbian filmben már lelőtt poén volt,erre itt is megjelenik ez az elem.

bencevarga 2013.02.06. 12:05:42

nekem a grandmother tetszett.
a szüleinek szánt film az elején még a másiknál is jobb volt (az ilyen maszkok mindig rám hozzák a frászt), de amikor megjelentek a csápok majdnem felnevettem. Nem tetszett. Sokkal betegebb lett volna, ha csak elsétál az anyja mellett, vagy hoz egy kést és úgy szedi ki a gyereket. Stb...


süti beállítások módosítása