Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Vér és Belsőség

Kevésbé ismert horrorfilmek, könyvek, sorozatok, továbbá vér és halál minden mennyiségben, "sznobhatás" nélkül. E-mail: hmblog66[kukac]gmail[pont]com

Suttogások, sikolyok

Címkék

18+ (3) 3d (53) 666parkavenue (8) afterdark (12) állat (67) americanhorrorstory (33) angol (91) angola (1) animáció (8) antológia (30) argentin (6) ausztrál (23) axn (10) ázsia extrém (5) bahamák (1) batesmotel (12) bd (4) belga (4) bio (18) böszörményi gyula (1) boxoffice (27) brazil (5) brutál (228) Chelsea Cain (1) chile (6) clive barker (1) csalódás (25) cseh (2) dán (6) dean r koontz (1) deathvalley (2) dexter (33) díszdoboz (3) dmitry glukhovszky (1) dracula (1) dunatv (1) dvd (47) easy (74) edgar allan poe (1) egyesültarabemírségek (2) elemzés (3) élőprogram (34) epizód (143) érdekesség (5) erőszak (23) extant (2) farkasember (32) fearitself (9) felhívás (139) fellenbeck roland (1) felsorolás (208) filippínó (1) filmmúzeum (2) finn (6) folytatás (186) fox (1) francia (49) fromdusktilldawn (2) g.p. smith (1) giallo (13) gondolatok (58) görög (1) guillaume apollinaire (1) hannibal (3) hemlock grove (1) hír (113) hírek (23) holland (8) hongkong (12) india (1) indonéz (3) interjú (15) ír (13) irán (1) ira levin (1) izland (4) izrael (2) japán (41) jelenet (7) jódeinkábbne (10) john wyndham (1) joseph dlacey (1) kanada (67) kannibál (37) karácsony (22) kép (7) képek (48) képesítés (2) képregény (5) kérdőjel (76) kézikamera (115) kína (2) kisfilm (48) kolumbia (4) könyv (21) könyv adaptáció (72) korea (17) kuba (1) laurell k hamilton (1) lengyel (3) lesrevenants (1) lett (1) lovecraft (11) luxemburg (2) m1 (1) magyar (78) málta (1) mastersofhorror (20) mexikó (7) monaco (1) mozi (97) neil gaiman (2) német (30) nem ajánlom (140) nem amerikai (148) nem horror (50) norvég (18) novella (6) nyereményjáték (62) olasz (56) onlinefilm (80) ördög (100) orosz (6) oscar (52) összefoglaló (28) összehasonlítás (79) osztrák (5) pc adaptáció (9) penny dreadful (1) poén (193) poszter (327) premier (31) pszicho (68) puerto rico (1) remake (94) rendező (61) retro (26) ritkaság (75) román (1) rtlklub (2) salem (2) scifi (110) slasher (124) sorozat (228) spanyol (57) spinoff (2) stephen king (14) svájc (4) svéd (15) szavazás (22) szellem (201) személyes (113) szerb (5) szingapúr (3) szlovák (1) szörny (80) tajvan (2) talesfromthecrypt (20) társasjáték (1) thai (13) thebridge (1) thekilling (2) theriver (5) thestrain (1) thewalkingdead (60) the following (1) thomas müller (1) thriller (128) toplista (19) török (1) trailer (496) tv (27) tv2 (2) tv6 (30) újzéland (9) ukrán (1) underthedome (3) update (6) uruguay (1) valós alap (42) vámpír (77) várjuk (131) vendég (43) vér (399) vers (1) viasat3 (3) vietnam (1) vírusos (24) vs (23) xxx (32) zene (16) zombi (219) zskat. (124) Címkefelhő

Friss kommentek

Végre! Az emberi százlábú kettő!

2011.11.13. 13:08 - purga

Címkék: folytatás angol brutál vér bio holland

Az első részt ugyan mindenki fikázta, de mégis mindenki kíváncsi volt rá. Nem véletlenül, hiszen megmozgatja minden ember fantáziáját, hogy milyen film lehet az, amiben három embert összevarrnak. Méghozzá seggből szájba. Ez a vezérmomentum bőven elég lett ahhoz, hogy máris valamiféle popkult státuszt vívjon ki magának, elég ha csak a South Park évadnyitó epizódját nézzük.

Mivel az alcím "First Sequence" névre hallgatott, így mindenki számára világos volt, hogy lesz még folytatás. A beharangozó tesaer-ben pedig maga a rendező tett fogadalmat arra, hogy a következő epizód sokkal, de sokkal brutálisabb lesz. És lőn...

 

The Human Centipede II. [Full Sequence] (2011)

 

Rendezte: Tom Six

A két filmnek bár ugyanaz a zsigeri lényege, hogy embereket varrnak össze egymáshoz, a különbség mégis ég és föld. A legnagyobb csavar, hogy ez nem is egy igazi, megszokott folytatás. A mű ugyanis az első részt "megsemmisíti" azzal, hogy filmet kreál belőle. Egész konkrétan a jelenlegi főszereplő -Martin- a megszállottja Az emberi százlábúnak, mint celluloid terméknek. Nekem ezzel az a bajom, hogy így a néző ezentúl már más szemmel fogja a filmet látni. Csak mozi, ez tény, de nekem ne mondja senki, hogy nem szereti a filmekbe beleélni magát. Így meg mégis hogyan tegye? Hiszen maga a folytatás is kimondja, hogy az "nem valódi". Remélem érthető, hogy mire próbálok kilyukadni.

A másik alapvető különbség a színvilág, pontosabban annak a hiánya, mivel ezúttal fekete-fehérben látunk mindent. Ezzel felemásak az érzéseim. Egyrészt jó, mert nyomasztóbb lett a légkör, és remekül illik a főszereplő lelkivilágához. Ugyanakkor ezzel mintha a rendező pórázt tett volna a saját művére, hiszen így tompított mélységű képi világot kapunk (pl. a vér látványa). Ez mit sem változtat azon, hogy nagyon brutális dolgok tárulnak a szemünk elé. A helyszín egyébként ezúttal Anglia, de ennek abszolút nincs jelentősége.

A harmadik újítás, hogy végre kapunk valami jellemrajzot, természetesen a gyilkosról, aki -nincs mit szépíteni- egy retardált. Külsőleg és belsőleg egyaránt: alacsony, köpcös, dülledt szemű, asztmás és mentális problémákkal küzd, ami visszavezethető a gyermekkori molesztáláshoz. Aki egyébként végig egy büdös szót nem szól, noha utalások egész sora van arra, hogy igenis tud beszélni. Helyette köhög, hörög és a nyelvével púzik. Meg néha maga alá szarik. Ja és dörzspapírral maszturbál, természetesen A FILMRE, amit naponta legalább négyszer megnézhet.

Arra most ne térjünk ki, hogy egy ilyen alak, hogy kaphatott olyan felelősségteljes munkát, mint parkolóházőr. Még fegyvert is viselhet. Így nem csoda, hogy egy nap gondol egy nagyot és különböző embereket rabol el, hogy egy kies raktárban összerakhassa a maga százlábúját. Igazából az egész film erről szól: embergyűjtés, majd elkészül a várva várt biológiai csoda. Mert TUDJUK, hogy elkészül, hiszen erről van szó végig! Ezt várjuk! Szóval nagy dramaturgiai fordulatokra ne is tessék gondolni!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nagy nehezen eljutunk a "műtétre", amit leginkább szigetelő szalaggal és szögbelövővel hajt végre Martin, tekintve, hogy nincs orvosi végzettsége. De még az alapvető biológiai ok-okozati összefüggésekkel sincs tisztában, különben az altatást nem pajszerral végezné el. A lényeg, hogy most a rendező eleget tett a hurrogásoknak és ezúttal MINDENT láthatunk: fogkiverés kalapáccsal, a kapcsolódási pontokat, na meg az egymás szájába való ürítést is. A térdszalagok elvágása pedig olyan élethűre sikeredett, hogy még nekem is belefájdult a lábam, amikor néztem.

Igen, a végeredmény egy nem mindennapi torture porn. Nincs mit finomítani. Hiába próbálkoztak az őrült gnóm bemutatásával, voltaképpen nem sokat tudtunk meg róla. A többi szereplőről meg tényleg semmit. Mi több, legtöbbjük kifejezetten ellenszenves is. Így az áldozatokat nem is lehet sajnálni. Fel is merül a kérdés, hogy ez szándékos volt Sixtől? Próbált valamiféle mögöttes tartalmat mutatni? Mert azt bele lehet magyarázni, hogy az emberek milyen közönyösek és felszínesek egymással meg efélék. Vagy csak a fanyalgókat akarta "megleckéztetni"?

Technikailag csak annyi a kivetnivalóm, hogy feleslegesen elnyújtott a film. Mármint egyes snittek túlságosan is hosszúak. Példának okáért, amikor Martin kipakolja a szerszámait. Ez abszolút érdektelen volt, hiszen nem sokkal előtte láttuk, hogy miket pakol be! A másik problémám az, hogy az alkotók mintha szándékosan nem akartak volna tudomást szerezni a valóságról. Most komolyan, a legtöbb fejbeverésnek halálos kimenetelűnek kellett volna lennie. Na meg senkinek se tűnnek fel az eltűnések, pláne az sem, hogy mindenki egy bizonyos parkolóházban volt utoljára. De az ilyen "bakikat" oldalakon keresztül lehetne sorolni. A kedvenc WTF?-em, amikor visszatekeri a DVD-t, hogy elölről nézhesse. Bár ennek is lehet mögöttes tartalma; mintegy jelzésként, hogy a tettesünknek nincs valóságérzete. Mindenesetre elég vicces jelenet.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Összességében tetszett, bár kevés a pozitívum. Ilyennek számít már eleve az, hogy a gyilkos ezúttal nem egy Mengele-karikatúra, hanem egy személyiséggel rendelkező lény. Akinek a tisztességes neve egyébként Laurence R. Harvey. Jegyezzük meg, mert ilyen ábrázattal még nagy karrier várhat rá horror filmek terén. Én speciel simán el tudnám képzelni Frankenstein segédjeként. Becsületére legyen mondva; ez volt az első moziszerepe. Továbbá tetszett, hogy most is volt egy kis bizarr humor. Elég, ha csak a pszichológus két jelenetét vesszük alapul. A másodikon szakadtam.

Összefoglalva pedig nem is tudom, hogy mit írhatnék. Akinek tetszett az első epizód, annak ez is fog. Akinek pedig csak azért nem, mert azt "túl gyengusnak" találta, annak is. A többiek meg inkább kerüljék, nem nekik való. Egyébként a feleségemmel néztük meg tegnap és egész nap rosszul volt, pedig mellettem már "megedződött":)

Azonban még nincs vége! Két év és jön a harmadik (vélhetően utolsó) epizód, a Final Sequence!

 

Értékelés: 6/10

 

Szívem szerint kevesebbet adnék rá, de engem azért mégiscsak szórakoztatott.

A bejegyzés trackback címe:

https://horrormirror.blog.hu/api/trackback/id/tr453373996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lecsapok 2011.11.13. 14:11:32

teljesen egyetértek sokkal jobb mint az első rész és tele van szarkazmussal :DD jó film, meglehet nézni!

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.11.13. 14:18:10

Én még az elsőt sem láttam, de ezzel az írással mindkettőhöz megjött a kedvem.

Jason13 2011.11.13. 15:44:48

Tökéletesen egyetértek az írással.Az elsővel nekem az volt a problémám,hogy szinte semmi durvulás nem volt benne.Itt meg?Néha még én is rácsodálkoztam,milyen huncutságokat rakott filmjébe a rendező,pedig már túl vagyok pár brutális darabon.Csak hát itt is voltak részek,ahol majd elaludtam,látszott szerintem az egészen,hogy ebből az ötletből nem igazán lehet kihozni egy másfél órás filmet,így hát az egész tele van időhúzásokkal,hogy végül a film elérje a megfelelő időkorlátot.
Viszont engem is elszórakoztatott valami beteg módon,szerintem megvan a maga bája ezeknek az alkotásoknak.A 3. részt kíváncsian várom,érdekel,hogy Six uraság hová fogja fokozni a brutalitást:)

zoli_80 2011.11.13. 16:23:18

Az első rész szerintem egy nagyon sz*r volt.
Mivel szinte semmit nem mutattak, így még undor keltésére sem volt alkalmas. Egyszerűen csak bemutat egy totálisan amorális embert, és az áldozatait, ahogy szenvednek. Nem tudjuk, miért történik, és igazából szánni sem lehet az áldozatokat, mert nem ismertük meg őket eléggé.

Kérdés: Hol lehet ezt megnézni?

zoli_80 2011.11.13. 16:23:57

@zoli_80:

Jav.: Az első rész szerintem nagyon sz*r volt.

zoli_80 2011.11.13. 16:49:07

No, meg is találtam, úgyhogy valószínűleg még ma este meg is nézem. Az a pár pillanat, amit eddig láttam belőle, már önmagában többet ígér, mint az első rész...

Balint_bacsi · http://energiaitaloka-z.blog.hu/ 2011.11.13. 19:02:25

A top 10-es listába bekerülne? :D
OFF: egyébként kritikát hova lehet neked írni?

2011.11.13. 20:02:41

Hát nekem ez nem tetszett, de azért az a 6/10 jogos.

zoli_80 2011.11.13. 21:52:59

Na, meg is néztem!

SPOILER is lesz benne:

Először is szerintem ez egy sokkal jobb film (a szó klasszikus értelmében), mint az első. A főszereplő karakter szerintem nagyon el van találva, de zenében és operatőri munkában is felülmúlja a First Sequence-t.
Szerintem az sem probléma, hogy a rendező azt "sugallja" a nézőnek, hogy az első rész csak egy film volt. Pont az a célja, hogy elképzeljük, hogy ugyanúgy, ahogy mi is láttuk az első részt, más is láthatta, és a film megnézése akár ilyen reakciókat is kiválthat bizonyos alakokból.
A film ott válik unalmassá, amikor a "nagy mű" elkészül. Megvalósult a beteg elme találmánya, na de hogyan tovább? Ugyanez (is) volt a probléma a First Sequence-szel is. Itt, a második részben valamennyire azért még sikerül a végére felpörgetni az eseményeket (lásd: százlábú a pali seggébe).

Ami túl sok volt, az a terhes nő jelenete az autóban, amikor rálép a gázpedálra (aki látta, tudja, miről beszélek). Azzal túllőtt a célon a Six-házaspár (apropó, milyen házaspár lehet, amelyik ilyen filmeket készít együtt?).

Végül egy kérdés: Jól értettem, hogy a legvégén az derül ki, hogy a parkolóőr a valóságban meg sem tette azokat, amik a filmben történtek? Én így értettem, mert hirtelen a pali olyan normálisan nézett ki, és éppen a film végére ért. Nekem ez a lezárás tetszett.

Összességében én is egy 6/10-et adnék rá.

purga · http://horrormirror.blog.hu 2011.11.13. 22:04:12

@zoli_80: Nem, mert a kocsiban rekedt kisgyermeknek hallható a sírása. Inkább azt sugallja, hogy az események nem voltak rá hatással.
@Balint_bacsi: A blog hivatalos e-mail címére lehet küldeni, melyet balra megtalálsz a Like-képünk felett.

zoli_80 2011.11.13. 22:10:15

@purga:

"Nem, mert a kocsiban rekedt kisgyermeknek hallható a sírása."

Kár! :(
Nekem nem tűnt fel a gyereksírás.

Fiasco 2011.11.14. 10:50:05

@zoli_80: Pont ugyanezeket gondoltam én is. És szerintem nem tette meg, csak fantáziált. SPOILER

Purga is felvetette, hogy bizonyos dolgok annyira valószerűtlenek, hogy csak az lehet a magyarázat, hogy Martin fantáziálásának a képeit láthatjuk. (Pl. a csaj csak úgy beül Martin mellé a kocsiba? A pszichomókus és a felső szomszéd megbüntetése is ilyen tipikus fejben elkövetett bosszú.
A végső snitt is ezt erősíti, lehet, hogy a gyereksírást nem hallottam. Na mindegy, ezen lehet vitázni majd.

Egyébként úgy gondolom, hogy nem is igazából egy filmet láttam. Ez egy jól sikerült, a provokáció hatására készült provokáció, ami nem nélkülözi a jó ötleteket, a kikacsintásokat, valamint a Purga által említett beteg humort sem.

mutant · http://universal.blog.hu 2011.11.14. 12:07:43

@Fiasco: Az utolsó bekezdésedre: Pont ugyanez a véleményem. Teljes mértékben egy görbetükör, hogy az emberek nagy része azt gondolja; aki ilyen filmeket néz, az beteg.

zoli_80 2011.11.14. 13:48:03

@mutant:

"Teljes mértékben egy görbetükör, hogy az emberek nagy része azt gondolja; aki ilyen filmeket néz, az beteg."

Érdekes, nekem ez eszembe sem jutott.

(SPOILER is lesz)

Még valami: Undorítóság tekintetében, azt hiszem, nem érheti kritika a filmet. :)
Egyrészt maga a pali alsógatyában, már önmagában megérne egy misét. Aztán amikor rátámad a saját anyjára; habár ott éreztem némi "fekete humort", az már annyira irreális volt.
Na de a csúcs, amikor elkezdi "összeszerelni" az emberi százlábút. Azt már szó szerint nehezemre esett végignézni, annyira gusztustalan volt.

Fiasco 2011.11.14. 13:54:57

@mutant: Így van. Meg jobban végiggondolva, az egész egy kliséhalom, nem? Egy retardált kinézetű retardált, akit molesztált az apja elkezd tömegmészárolni stb. Egy karikatúra maga a karakter is, meg az egész film úgy ahogy van. Sőt az első is az volt, jobban végiggondolva. Ez az egész csak vicc, még ha nem is a Hullajó stb. modorában. Az őrült tudós nagyon őrült volt, a beteg nyomoronc tömeggyilkos, meg nagyon retardált.

mutant · http://universal.blog.hu 2011.11.14. 15:21:15

@Fiasco: Persze, mert most komolyan: mire jó egy közös bélrendszer?! Abszurd. Néhol azért érzi az ember, hogy ez már sok (naagyon is), de azt hiszem, pont ez volt a célja.

Gabor88 2011.11.15. 08:45:45

Szerintem van mindkettő részben egy erős koprofíliára való utalás, ami ideje volt hiszen nemsok filmben van jelen eddig De .Sade márki biztosan kaján vigyorral ülné végig a 2. részt.A film végén amikor a lány tölcsért dug a pali seggébe és belehajítja a százlábút , arról az jutott rögtön eszembe amikor mesélik Sade- Szodoma 120 napja című könyvében, hogy a lekötözött nő pinájába dugtak a csövet és azon eresztettek belé egy patkányt majd összevarták a hüvely bemeneti nyílását.És akkor ez lehet egy könyv ajánlás is azoknak akiknek nem volt elég kegyetlen a film.

mutant · http://universal.blog.hu 2011.11.15. 10:19:03

@zoli_80: Köszi, tudunk róla, a c:c miatt nem írtunk mi róla.

zoli_80 2011.11.15. 10:23:08

@mutant:

Miért, rossz a viszony a két blog között, vagy mi? :)

mutant · http://universal.blog.hu 2011.11.15. 11:32:17

@zoli_80: Nem, egyáltalán nem:) Csak ha ott kinn van részletesen, akkor nekünk felesleges kiírni.

zoli_80 2011.11.15. 11:44:22

@mutant:

Biztos, hogy minden horrormirroros olvassa a c:c-t is? ;)

Tiger Woods 2011.11.15. 14:19:56

"a gyilkos ezúttal nem egy Mengele-karikatúra, hanem egy személyiséggel rendelkező lény"

én is pont ettől félek. a faszit nagyon komáztam az elsőben, ettől viszont ránézésre is sírok. azért persze meglessük még a héten némi ivás kíséretében. :P

ViGery 2011.11.15. 14:58:39

Úgy látszik, hogy csak nekem az a véleményem, hogy az első volt nagyon jó, és a második egy nagy rakat sz*r. :D

zoli_80 2011.11.15. 15:08:10

@ViGery:

Én az első megtekintése után mondtam azt magamban, hogy "ennek így semmi értelme nem volt".

A második sokkal jobban lekötött, szerintem a főszereplő is jobban ki lett dolgozva, és filmművészeti értelemben is értékelhető volt (pl. zene, operatőri munka), szemben az elsővel.

mutant · http://universal.blog.hu 2011.11.16. 10:27:45

@ViGery: Nem, nekem is az első tetszett jobban.

iambeautiful 2011.11.22. 05:05:55

Ez szerintem sokkal nézhetőbb volt,mint az első.
Iszonyatosan beteg film,komolyan,hogy jut ilyesmi bárkinek is az eszébe.A hapsi annyira visszataszító volt,csicska ronda köpcös kis gülüszemű pszichopata,hogy anélkül is hogy bármit tett volna,undorodtam.A képi világ jobban tetszett itt,a zenék is,illetve az hogy több dolgot is megtudunk főhősünkről.Az elején nem örültem annak hogy fekete-fehér,de amikor bedurvult a helyzet annál inkább.Nyomasztóbb hatást is keltett imo.
Már kezdtem megörülni hogy a terhes csajszi megmenekül.A kocsiban azt vártam hogy a megszülető porontyot a karjába emelve,teljes gázzal elüti a pasit,és elmenekül.De ez hogy széttaposta a pedállal a gyermeket,az nálam túl ment mindenen.Az nem kellett volna bele,nem illett bele!!!

A legvégső jelenet engem teljesen összezavart.Nekem is az jött le hogy meg sem tett semmit,csak a filmnézés alatt fantáziálgatott.Gyereksírást én sem hallottam.(Apropó az a baba senkinek sem hiányzott?Ott sírt napokig...)

purga · http://horrormirror.blog.hu 2011.11.22. 11:38:01

@zoli_80: @Fiasco: @iambeautiful: na jól van, direkt még egyszer megnéztem a végét, és igenis hallani! 01:24:54-től 01:27:07-ig. Vagyis szinte az egész stáblista alatt érzékelhető. Aki nem más, mint a kérdéses néger kisfiú. Éppen ezért lehet az, hogy az események igenis megtörténtek.

Lehet, hogy ti valamilyen kamerás verziót néztetek? :P

Mi ezt néztük: The.Human.Centipede.II.Full.Sequence.2011.VODRiP.XviD-SiC

zoli_80 2011.11.22. 11:49:01

@purga:

Én ugyanezt a verziót láttam. Nézd, lehet, hogy neked van igazad, és csak arról van szó, hogy a gyereksírás elkerülte a figyelmemet, vagy egyszerűen csak nem tulajdonítottam neki jelentőséget. Könnyen előfordulhat. :)

Én abban a pillanatban úgy értelmeztem a film végét, ahogy le is írtam, de az is lehet, hogy rosszul értelmeztem. Ezen nem fogunk összeveszni. :)

Tiger Woods 2011.11.22. 14:13:52

nem volt rossz, de nekem is jobban bejött az első rész (bár a bedemárton-szakállas doki kurva nagy arc).
amúgy remek krityó, mindenben egyetértek: 6/10.

Near93 2012.04.04. 22:34:53

Nekem egy jelenet volt amit túlzásnak véltem, az a bizonyos autós jelenet a legvégén. Most komolyan muszáj volt azt belerakni? Nem volt a nélkül is elég kegyetlen a film? Az eléggé lepontozta nekem a filmet. De amúgy egyet értek a kritikával. :)

Near93 2012.04.04. 22:50:10

Amúgy nekem nagyon úgy tűnik hogy ez csak azért készült el mert az első rész nem tetszett a nézőknek és ezzel nem volt megelégedve a rendező. Egy ilyen "nesze nektek itt van a durvaság". Még az első részt is el akarja ásatni a film azzal hogy egy idióta filmnek állítja be. Alapjában újra lett forgatva ugyan az csak több gusztustalansággal és néhány szerintem túlzottan beteges jelenettel. Ha ebből a szemszögből nézem az első rész stílusosabb volt nekem. Itt már csak arra ment a film hogy az ember minél többször rosszul legyen.

Logent 2012.11.06. 18:26:25

@purga: Megnéztem én is ezt a 2.-at. Tényleg elég beteg,de én nemértem,hogy a térdszalagokat miért vágta el? azért hogy ne tudjanak elmenekülni? meg a végén a százlábút feldugták neki következő képsorban már semmi baja. (a sírás tényleg hallatszik) 6pont

Mi Amore Cadenza 2012.11.06. 20:41:50

@Logent: Remélem nem baj, hogy én válaszolok a kérdésedre:
Nos, az Achilles-ín vagy a térszalag átvágása klasszikus horrorfilmes fogás. Előbbi a futást lehetetleníti el, mivel az Achilles-ín felelős a test elrugaszkodásáért. A járás még úgy-ahogy működik, csak baromi fájdalmakkal, maximum csoszogva.
A térszalagnál annyi a különbség, hogy ott már felállni sem tud az ember, négykézlábra van kényszerítve. Ugye a százlábú esetében nemcsak a menekülés elkerülésén volt a hangsúly, hanem a térdelő testhelyzet fixálásán is. Valljuk be, elég hülyén nézett volna ki, ha néha nekiállnak hullámzani :)

Logent 2012.11.07. 20:46:06

@Mi Amore Cadenza: igen az Achilles ín elvgását sok filmben feltüntetik pl:motel 1,na de még egy érdekes dolog a pali ha már elintézte az "etetést" akkor mi lesz az ivással arra nem gondolt? mert folyadék nélkül még hamarabb halhat meg valaki,amúgy köszi :)

Mi Amore Cadenza 2012.11.18. 20:24:30

@Logent: Bocsi, úgy emlékeztem, válaszoltam^^"
Pedig ezen a kérdésen még tök sokat gondolkodtam is :D Aztán végül is az tűnt a legésszerűbb magyarázatnak, hogy az emberi széklet 75-80%-a víz normális esetben. Főleg, ha ugye az első pácienst olyan kajával etetik, ami mondjuk hasmenést idéz elő. Ebből kifolyólag jut annyi víz a szervezetbe, hogy az elég legyen az életben maradáshoz. Aztán, hogy ez valójában is működne-e....

További érdekes kérdés? Igyekszek mindenféle akár bizarr agymenést is kielégíteni :D

Logent 2012.11.25. 08:51:30

@Mi Amore Cadenza: Én is valami ilyesmire gondoltan,nincs köszi :)

GOREGRIND 2013.03.13. 20:44:44

Ez az alkotás rendkívül szórakoztató,több tucatszor megnéztem már...igazán szerethető,a főhőst is legszívesebben megölelné az ember...várom a folytatást,remélem nagyot dobbantanak majd az elkövetők...

a ködlovag 2014.03.31. 22:44:03

@purga: más értelmezéssel jönnék. A sírás gazdája nem a néger kisfiú, hanem maga Martin. A filmben vannak utalások, hogy az apja molesztálta kiskorában (ezért került börtönbe), és arra izgult fel, mikor a gyerek sírt ("ne sírj, mert ez csak jobban megkeményíti apuci virslijét..."). Ez többször eszébe jut Martinnak, mikor alszik és akkor is lehet hallani a sírást.
Tehát álmodta az egészet, ezért is olyan blőd és elnagyolt a történet, ezért tud elrabolni olyan könnyen embereket, ezért tud kapcsolatba lépni egy filmstúdióval, sőt még a színésznőt is ő fuvarozza (!), vagy sorolhatnám. Martin fantáziájában mindezek megvalósulhatnak.


süti beállítások módosítása