Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Vér és Belsőség

Kevésbé ismert horrorfilmek, könyvek, sorozatok, továbbá vér és halál minden mennyiségben, "sznobhatás" nélkül. E-mail: hmblog66[kukac]gmail[pont]com

Suttogások, sikolyok

Címkék

18+ (3) 3d (53) 666parkavenue (8) afterdark (12) állat (67) americanhorrorstory (33) angol (91) angola (1) animáció (8) antológia (30) argentin (6) ausztrál (23) axn (10) ázsia extrém (5) bahamák (1) batesmotel (12) bd (4) belga (4) bio (18) böszörményi gyula (1) boxoffice (27) brazil (5) brutál (228) Chelsea Cain (1) chile (6) clive barker (1) csalódás (25) cseh (2) dán (6) dean r koontz (1) deathvalley (2) dexter (33) díszdoboz (3) dmitry glukhovszky (1) dracula (1) dunatv (1) dvd (47) easy (74) edgar allan poe (1) egyesültarabemírségek (2) elemzés (3) élőprogram (34) epizód (143) érdekesség (5) erőszak (23) extant (2) farkasember (32) fearitself (9) felhívás (139) fellenbeck roland (1) felsorolás (208) filippínó (1) filmmúzeum (2) finn (6) folytatás (186) fox (1) francia (49) fromdusktilldawn (2) g.p. smith (1) giallo (13) gondolatok (58) görög (1) guillaume apollinaire (1) hannibal (3) hemlock grove (1) hír (113) hírek (23) holland (8) hongkong (12) india (1) indonéz (3) interjú (15) ír (13) irán (1) ira levin (1) izland (4) izrael (2) japán (41) jelenet (7) jódeinkábbne (10) john wyndham (1) joseph dlacey (1) kanada (67) kannibál (37) karácsony (22) kép (7) képek (48) képesítés (2) képregény (5) kérdőjel (76) kézikamera (115) kína (2) kisfilm (48) kolumbia (4) könyv (21) könyv adaptáció (72) korea (17) kuba (1) laurell k hamilton (1) lengyel (3) lesrevenants (1) lett (1) lovecraft (11) luxemburg (2) m1 (1) magyar (78) málta (1) mastersofhorror (20) mexikó (7) monaco (1) mozi (97) neil gaiman (2) német (30) nem ajánlom (140) nem amerikai (148) nem horror (50) norvég (18) novella (6) nyereményjáték (62) olasz (56) onlinefilm (80) ördög (100) orosz (6) oscar (52) összefoglaló (28) összehasonlítás (79) osztrák (5) pc adaptáció (9) penny dreadful (1) poén (193) poszter (327) premier (31) pszicho (68) puerto rico (1) remake (94) rendező (61) retro (26) ritkaság (75) román (1) rtlklub (2) salem (2) scifi (110) slasher (124) sorozat (228) spanyol (57) spinoff (2) stephen king (14) svájc (4) svéd (15) szavazás (22) szellem (201) személyes (113) szerb (5) szingapúr (3) szlovák (1) szörny (80) tajvan (2) talesfromthecrypt (20) társasjáték (1) thai (13) thebridge (1) thekilling (2) theriver (5) thestrain (1) thewalkingdead (60) the following (1) thomas müller (1) thriller (128) toplista (19) török (1) trailer (496) tv (27) tv2 (2) tv6 (30) újzéland (9) ukrán (1) underthedome (3) update (6) uruguay (1) valós alap (42) vámpír (77) várjuk (131) vendég (43) vér (399) vers (1) viasat3 (3) vietnam (1) vírusos (24) vs (23) xxx (32) zene (16) zombi (219) zskat. (124) Címkefelhő

Friss kommentek

Még több DVD!

2010.10.04. 13:52 - purga

Címkék: scifi dvd személyes folytatás japán gondolatok angol brutál vér zombi vámpír díszdoboz felsorolás nem amerikai slasher várjuk

Csak nehogy szó érje a ház elejét, hogy múltkor csak 3-ról adtam hírt, miközben még lesz egy pár. Mindenesetre én mosom kezeim, az xpress tájékoztatott "későn" ezekről. De ez legyen a legnagyobb gondunk, nem? (Még valami: hamut szórok fejemre, mert ezt a posztot már pénteken el kezdtem írni, csak aztán inkább el kezdtem élvezni a szabadnapjaimat, bocsi.)

 

1. A halál angyala 1-2. - Sleepaway camp 1-2. (1983/1988)

 

Rendezte: Robert Hiltzik (1.) és Michael A. Simpson (2.)

Ezt a két filmet, amit persze tessék külön-külön venni, ez nem dupla kiadás, csak gondoltam így egyszerűbb lesz (nekem, muhahaha). Ez egy igazi klasszikus, ezért röstellem is, hogy egy részt se láttam. Tudtommal amolyan vicces slasher, szóval biztos fasza. Még valamit be kell vallanom, legutóbb szándékosan nem raktam be a többi közé, mert a dátum túl "közeli" volt, de most kialakult egy számomra vis major helyzet, szóval akkor ez is belefér.

Hang: 2.0 magyar, 2.0 angol

Kép: 16:9

Extrák: Semmi.

Várható ár: darabjuk 990 Ft.

Várható időpont: október 5. (holnap)

Kell-e? Igen, de van egy sejtésem (vagy csak reményem?), hogy majd idővel lesz belőle egy díszdoboz, tekintve, hogy nem csak két részt élt meg a széria. Mindenesetre eléggé low-budget kiadás, ennél butítottabbat már nem is lehetett volna kiadni. Csak rajongóknak!

 

2. Legenda vagyok - I am Legend (2007) [egylemezes változat]

 

Rendezte: Francis Lawrence

Mielőtt kárognátok, hogy ez mitől új, gyorsan leszögezném, hogy csak arról van szó, hogy az eddig 2 lemezes és díszdobozos kiadáson kívül, most már elérhetővé válik a "tömegek" részére is. Bár én amondó vagyok, hogy akinek nagyon tetszik, az vegye meg inkább a duplásat, mert azt már egyes helyeken 1990-ért is el lehet vinni. Ráadásul abban van egy alternatív változat is (bár tudtommal csak a vége más).

Szóval: itt a Föld jelentős része kihalt, egyedül Will Smith karaktere él egy bazi nagy városban, reménykedve, hogy talál még túlélőt. A többiek pedig zombik, akik csak éjszaka támadnak, mert nem bírják a napfényt. Mindezek ellenére egyáltalán nem egy unalmas film, szóval érdemes megnézni.

Hang: 5.1 magyar, 5.1 angol + egyéb

Kép: 16:9

Extrák: Négy animált képregény

Várható ár: 990 Ft

Várható időpont: október 5 (hétfő)

Kell-e? Nekem nem, akkor inkább már az extrább kiadás. De akit csak a film érdekel, annak ez is egy kiváló darab.

 

3. Daybreakers - A vámpírok kora (2009) [2 lemezes]

 

Rendezte: Michael Spierig, Peter Spierig

A történet eléggé egyedi: a nem túl távoli jövőben a Föld lakosságának a 95%-a vámpír lesz, ami azt jelenti, hogy maga az élelmiszer (értsd: ember, mert az állati vér nem jó) is kezd elfogyni. Elég véres, eléggé akció dús, szóval alapjába véve korrekt munka, bár én jobban kidolgoztam volna ezt a jövőképet. Na meg fájlalom a fordulatokat (pontosabban azok hiányát) is, abszolút kitalálható a történet menete. Viszont olyan zseniális színészek vannak benne, mint Sam Neil, vagy Willem Dafoe, bár utóbbinak ez a szerep nagyon nem áll jól.

Hang: 5.1 magyar, 5.1 angol, DTS angol

Kép: 16:9

Extrák magyar felirattal): egy egész estés dokumentumfilm a forgatásról.

Várható ár: 2790 Ft

Várható időpont: október 7. (csütörtök)

Kell-? Ennyiért nem. Kissé kevésnek érzem az extrákat. Majd esetleg egy lebutított egy lemezes verzió (a DTS-t sem tudnám kihasználni).

 

4. A barlang: második rész - The Descent: Part 2 (2009) [2 DVD]

 

Rendezte: Jon Harris

Ez is megvolt. Gondoltam is, hogy majd írok róla (mivel az elsőről anno áradoztam), de annyi helyen lehet már róla olvasni, hogy feleslegesnek tartottam végül. Ez is egyike azon kevés folytatásoknak, ami egyenesen követi az első részt. Mondanom se kell, hogy sok szempontból elég gyengus, de szerintem attól még, mint önálló film, jó lett. Akinek tetszett az első, annak ez is fog, nem lesz olyan nagy csalódás. Bár az igaz, hogy azt a klausztrofóbiás atmoszférát nem tudta visszahozni, továbbá egyes karakterek "feltámasztása" is izzadtságszagú volt.

Hang: 5.1 magyar, 5.1 angol, DTS angol

Kép: 16:9

Extrák: kimaradt jelenetek, werkfilm, előzetes + a második lemez voltaképpen a Barlang első része!

Várható ár: 2790 Ft

Várható időpont: október 7. (csütörtök)

Kell-? Nem hiszem, nekem az első rész már megvan DVD-n (amit láttam már 290-ért is), de akinek egyik sincs meg, az mindenképp ruházzon be rá. Esetleg egy low-budget kiadásra rászánnék egy mátyást.

 

5. Gyilkos paraziták - The Taw (2009)

 

Rendezte: Mark A. Lewis

Erről a filmről bevallom a büdös életben nem hallottam. Mindenesetre nem rég beszámoltam arról, hogy a parazitás filmek nem rosszak, szóval ennek is lehet, hogy egy esélyt kellene adni.  Bár az imdb-n az 5.3 pont nem túl meggyőző, persze ezt nem kell szentírásnak venni. Egyébként a főszereplő a már lecsúszó félben lévő Val Kilmer.

Hang: 5.1 magyar, 5.1 angol, DTS angol

Kép: 16:9

Extrák: Semmi.

Várható ár: 1890 Ft

Várható időpont: október 7. (csütörtök)

Kell-? Ennyiért egy olyan film, amiben egy lecsúszott színész szerepel, a DVD-n pedig semmi extra? Soha. Amúgy biztosra veszem, hogy karácsonyra már 990 körül lesz... Majd, ha 390 alá megy, akkor esetleg.

 

6. A Dög 3: A boldog vég - Feast III: The happy finish (2009)

 

Rendezte: John Gulager

Az első két részt láttam, nekem nagyon bejött. Igazán undorító és egyben vicces is, mondjuk a második már eléggé tragikus lett, de legalább egyben meglepő is (a kisbabás rész epic!). Ami jó az az, hogy ugyanaz megint a rendező, szóval nem kell félni egy esetleges "színvonaleséstől". viszont ez azzal jár, hogy egymagában nehezen állja meg a helyét. Tehát csak azoknak ajánlott, akik túl vannak az első kettőn.

Hang: 5.1 magyar, 5.1 angol, DTS angol

Kép: 16:9

Extrák: Semmi.

Várható ár: 990 Ft

Várható időpont: október 7. (csütörtök)

Kell-e? Valami extrát azért rápakolhattak volna, igaz, az első kettő is elég szerény kiadású. Viszont...

 

7. A Dög trilógia [3 DVD]

 

...megjelenik az első három rész egyben! Ami viszont csak annyit tesz, hogy a három kiadvány egy papírtokba van gyömöszölve, na de akkor is!

Extrák: Semmi.

Várható időpont: október 7. (csütörtök)

Várható ár: 2890 Ft

Kell-e? Elgondolkodtató. Ha az első kettőt megvetted, akkor ez felejtős. Ha egyik sincs meg, akkor megéri, mert árban kb. ugyan ott van az ember, mintha külön-külön megveszi. Viszont extrákat így se reméljünk.

 

8. Mezsgye 3: Invázió - Pulse 3: Invasion (2009)

 

Rendezte: Joel Soisson

Az első rész nekem tetszett. A másodikról és erről azonban nem tudok nyilatkozni, viszont a rendező mindkét esetben ugyanaz. Továbbá neki köszönhetjük a Mániákus zsaru 3-at (apropó, erről a trilógiáról is majd befogok valamikor számolni). A lényeg, hogy ez egy amolyan digitális kísértetes film. Többet én se tudok mondani.

Hang: 5.1 magyar, 5.1 angol, DTS angol

Kép: 16:9

Extrák: Semmi.

Várható ár: 990 Ft.

Várható időpont: október 7. (csütörtök)

Kell-e? Ugyanazt tudom mondani, mint az előbb, és igen, itt is lesz egy...

 

9. Mezsgye trilógia (3 DVD)

 

...díszdoboz. Itt sem fecsérlem a szót. Egy az egyben ugyanaz a helyzet, mint a Dögnél.

Extrák: Semmi.

Várható ár: 2890 Ft

Várható időpont: október 7. (csütörtök)

Kell-e? Itt sem tudok dönteni, az a baj, hogy a Döghöz hasonlóan, ebből is megvan az első epizód korongon, így ezt pénzkidobásnak élném meg.

 

10. Blood - Az utolsó vámpír (2010)

 

Rendezte: Chris Nahon

Na erről meg már abszolút nem tudok nyilatkozni. Tudtommal egy kultikus manga adaptációról van szó, a főszereplő pedig egy félig vámpír, félig ember szamuráj lány. Igazából akik tájékozottabbak, mint én e téren, azoknak úgysem kell bemutatnom.

Hang: 5.1 magyar, 5.1 angol, DTS angol

Kép: 16:9

Extrák: kisfilm meg egy werkfilm

Várható ár: 2790 Ft

Várható időpont: október 14. (csütörtök)

Kell-e? Ennyiért? Nem. Kevés az extra, továbbá fenntartásaim vannak a mangákkal kapcsolatban. Bár már láttam jó adaptációt. Esetleg 990-ért...

 

11. Vonat - Train (2008)

 

Rendezte: Gideon Raff

Ezt viszont végre láttam! Ha röviden kellene jellemeznem akkor azt mondanám, hogy a Motel egy vonatra adaptálva. Ha bővebben, akkor a Motel egy vonatra adaptálva, sokkal több gusztustalansággal és kisebb költségvetéssel. A kezdés epikus, a gyengébb gyomrúak hamar ki is kapcsolhatják emiatt a készüléket. A többi meg sejthető: amerikai tinik, ukrán vonat, szervkereskedelem. Tessék összerakni. Azért egyszer meg lehet nézni, de nem egy maradandó darab. Amúgy érdekes, hogy a főszereplő Thora Birch az Amerikai Szépség után hová süllyedt, bár elnézve az itt látható teljesítményét nem is csoda.

Hang: 5.1 magyar, 5.1 angol

Kép: 16:9

Extrák: előzetes

Várható ár: 990 Ft

Várható időpont: október 19. (kedd)

Kell-e? Nem hiszem, de 590-ért mindenképp landolni fog majd a kosaramban.

 

Azért mégsem lesz olyan szegény ez az ősz...

A bejegyzés trackback címe:

https://horrormirror.blog.hu/api/trackback/id/tr762337007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hasselhoff 2010.10.04. 15:28:40

I am Legend
Hang: 5.1 magyar, 5.1 angol + egyéb
egyéb = Mike Patton @ zombik :)

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2010.10.04. 15:36:44

A Legenda vagyok nagyon jó film és a Daybrakers se rossz, de inkább megvárom, amíg zuhan az ára.

purga · http://horrormirror.blog.hu 2010.10.04. 15:52:25

@Hasselhoff: az az egyéb történetesen "cseh" volt, de gondoltam ez sokakat úgysem fog lázba hozni:D

purga · http://horrormirror.blog.hu 2010.10.04. 20:06:00

Elmebeteg oroszlán: ne linkelj, kiírja a neved mellett.

Hasselhoff 2010.10.04. 20:08:00

"el kezdtem élvezni"... kezdtél elélvezni? xd

amúgy az egyéb=MP-azonosítással csak annyit óhajtottam közölni, h ez www.youtube.com/watch?v=qPsXRiV6yo4 a félisten kölcsönözte az orgánumát a zombikhoz. gondoltam érdekességnek megteszi.

homerkaro 2010.10.04. 21:40:45

ebből csak a barlang és a sleepaway camp kerül majd a polcomra.nem is tudtam hogy ez a magyar címe, mindenesetre telitalálat ez a cím is...kéne olyan kiadás is hogy a magyarcímet lehadják:D
a mezsgyére és a legenda vagyokra kár pénzt pazarolni

negyedes 2010.10.05. 10:00:51

a pulse 2-3 ert nem erdemes peznt kiadni. :( nyomaba sem er az 1-nek.

2010.10.08. 13:33:03

Túlvagyok a 2. barlangon és szerintem jó volt. Én izgalmasnak találtam, bár a sztori túl sok újat nem hozott: barlangászok, barlangomlás, vaksi mutánsok támadása, stb. Azért van átfedés, ill áthallás az első résszel.
Nekem kellemes csalódás volt.

A Train-t még régebben láttam és tényleg egy Motel, csak vonaton. Sok szöveg nincs, brutálkodás van.

2011.10.13. 01:46:36

@hErpEsz:
Nocsak-nocsak, már 1 éve? Húúú!

Most a Mezsgyékkel kínzom magam, de valami rettenet! (És a 3. részt még nem is láttam.)


süti beállítások módosítása