Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Vér és Belsőség

Kevésbé ismert horrorfilmek, könyvek, sorozatok, továbbá vér és halál minden mennyiségben, "sznobhatás" nélkül. E-mail: hmblog66[kukac]gmail[pont]com

Suttogások, sikolyok

Címkék

18+ (3) 3d (53) 666parkavenue (8) afterdark (12) állat (67) americanhorrorstory (33) angol (91) angola (1) animáció (8) antológia (30) argentin (6) ausztrál (23) axn (10) ázsia extrém (5) bahamák (1) batesmotel (12) bd (4) belga (4) bio (18) böszörményi gyula (1) boxoffice (27) brazil (5) brutál (228) Chelsea Cain (1) chile (6) clive barker (1) csalódás (25) cseh (2) dán (6) dean r koontz (1) deathvalley (2) dexter (33) díszdoboz (3) dmitry glukhovszky (1) dracula (1) dunatv (1) dvd (47) easy (74) edgar allan poe (1) egyesültarabemírségek (2) elemzés (3) élőprogram (34) epizód (143) érdekesség (5) erőszak (23) extant (2) farkasember (32) fearitself (9) felhívás (139) fellenbeck roland (1) felsorolás (208) filippínó (1) filmmúzeum (2) finn (6) folytatás (186) fox (1) francia (49) fromdusktilldawn (2) g.p. smith (1) giallo (13) gondolatok (58) görög (1) guillaume apollinaire (1) hannibal (3) hemlock grove (1) hír (113) hírek (23) holland (8) hongkong (12) india (1) indonéz (3) interjú (15) ír (13) irán (1) ira levin (1) izland (4) izrael (2) japán (41) jelenet (7) jódeinkábbne (10) john wyndham (1) joseph dlacey (1) kanada (67) kannibál (37) karácsony (22) kép (7) képek (48) képesítés (2) képregény (5) kérdőjel (76) kézikamera (115) kína (2) kisfilm (48) kolumbia (4) könyv (21) könyv adaptáció (72) korea (17) kuba (1) laurell k hamilton (1) lengyel (3) lesrevenants (1) lett (1) lovecraft (11) luxemburg (2) m1 (1) magyar (78) málta (1) mastersofhorror (20) mexikó (7) monaco (1) mozi (97) neil gaiman (2) német (30) nem ajánlom (140) nem amerikai (148) nem horror (50) norvég (18) novella (6) nyereményjáték (62) olasz (56) onlinefilm (80) ördög (100) orosz (6) oscar (52) összefoglaló (28) összehasonlítás (79) osztrák (5) pc adaptáció (9) penny dreadful (1) poén (193) poszter (327) premier (31) pszicho (68) puerto rico (1) remake (94) rendező (61) retro (26) ritkaság (75) román (1) rtlklub (2) salem (2) scifi (110) slasher (124) sorozat (228) spanyol (57) spinoff (2) stephen king (14) svájc (4) svéd (15) szavazás (22) szellem (201) személyes (113) szerb (5) szingapúr (3) szlovák (1) szörny (80) tajvan (2) talesfromthecrypt (20) társasjáték (1) thai (13) thebridge (1) thekilling (2) theriver (5) thestrain (1) thewalkingdead (60) the following (1) thomas müller (1) thriller (128) toplista (19) török (1) trailer (496) tv (27) tv2 (2) tv6 (30) újzéland (9) ukrán (1) underthedome (3) update (6) uruguay (1) valós alap (42) vámpír (77) várjuk (131) vendég (43) vér (399) vers (1) viasat3 (3) vietnam (1) vírusos (24) vs (23) xxx (32) zene (16) zombi (219) zskat. (124) Címkefelhő

Friss kommentek

Nagy csalódások: Resident Evil 3

2008.02.20. 22:06 - purga

Címkék: folytatás vér zombi csalódás

Sorozatomban olyan filmeket mutatok be, amelyeket a rajongók nagyon vártak, ám a megjelenésük csalódásokat okoztak.

SPOILER VESZÉLY!!!

 

1. A kaptár 3: Teljes pusztulás - Resident Evil: Extinction (2007)

 

Rendezte: Russell Mulcahy

resident.jpgMár a második rész sem volt az igazi, de a látványa mégis nézhetővé, szórakoztatóvá tette a filmet. Az elsőt meg szerintem meg se kell említenem, egyik kedvenc zombi filmemmé vált. Na de mi is van ezzel a harmadikkal? Röviden össze lehet foglalni a legnagyobb hibáját. plágium és klisék. Ennyi. Lássuk először, hogy honnan loptak. Hosszú a lista

Mad Max - Maga a kerettörténet: posztapokaliptikus környezet, sivatag, futurisztikus autókonvoj, nélkülözések, ismeretlen hős, stb. Persze ide be lehetne helyezni akármilyen hasonló témájú sci-fit.

Holtak napja (Day of the Dead) - Az élőholtak tanítása, már maga az a jelenet, ahogy a zombi kiláncolva tárgyakat fogdos. + Amikor a megharapott néger "átalakul" tisztára retro, Romero-s zombivá alakul, vagyis csak egyszerűen szürkére le lett mázolva.

Dredd Bíró (Judge Dredd) - Igazából nem direkt lopás, de az őrült család innen ismerős lehetett, figyelembe véve a környezetet, meg magát az atmoszférát.

Madarak (The Birds) - Hitchcock klasszikusa is ismerős lehetett sokak számára a hollók támadása c. jelenetben. Főleg, amikor az elején vészjóslóan a póznákon ülnek.

Feltámad a Halál (Alien 4: Resurrection) - A klónozás, a tökéletes másolatra való törekvés, no meg hogy a végén meglátja klónjainak a holttestét, ez is közvetetten bár, de szerintem érezni a hasonlóságokat.

Mátrix 3: Forradalmak (The Matrix 3: Revolutions) - A főszereplő emberfeletti, meglepő módon telekinetikus képességek birtokába jut, lappang benne az erő, majd egy kritikus pillanatban sikeresen használja. De akár az X-ment is felhozhattam volna.

Star Wars: Episode II. - A klónok támadása (SW Episode II. -Attack of the Clones) - Jó, ez már túlzásnak tűnhet, na de kérem, a végén, az a klónhadsereg... Na, na?

resident-evil-extinction-pic.jpg

Ezen kívül lerágott klisé a már előbb említett megharapott néger titkolja sebét, majd zombivá alakul... ugyan már... Azon kívül nem tetszett, hogy világosban voltak a támadások nagy része, ezzel abszolút nem volt feszültség. Ja és a végén, amikor a konténerből kijött az élőhalott hadsereg, na az kicsit irreális volt. Kb. harmadannyian fértek volna be, ráadásul az elején belenéztek, és csak a konténer második feléből jöttek elő. Mint egy cirkuszi bohócautót láttam volna.

Továbbá, ahogy barátnőm meg is jegyezte, ez már tényleg nem egy horror film. Hiába klasszikus horror-lények vannak benne. Ez már inkább egy kaland vagy akció. Egyszóval, számomra megbukott. Ezen már a színészek sem segíthettek. Remélem nem lesz negyedik rész.

Ilyen "magas" pontszámot csak a pergős akciójelenetekért, látványért a szereplőkért kapott. Mert a munka látszik benne, de a pofátlan nyúlások még inkább.

 

Értékelés: 4/10


A bejegyzés trackback címe:

https://horrormirror.blog.hu/api/trackback/id/tr67347808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

»RyuK« 2008.02.21. 12:11:54

Kivételesen élveztem ezt a filmet. Valószínűleg azért, mert azoknak a filmeknek nagy részét nem láttam, amiről koppintották.
"ez már tényleg nem egy horror film." -> én ugyanezt éreztem Az élőholtak éjszakája című Romero alkotásnál. Egy akciófilm zombikkal.
Visszatérve az Extinctionra: a madaras jelenet tényleg durva lopás, és a konténeres jelenet volt sztem a legrosszabb, ami már alapból kiszámítható volt, ráadásul a zombimennyiségnél tényleg elég nagy túlzásokba estek a készítők.

»RyuK« 2008.02.21. 12:16:42

Ja,és nyugodj meg, a vége alapján lesz folytatás, szerintem nem is egy :D

purga · http://horrormirror.blog.hu 2008.02.21. 23:53:53

Én is ettől félek xD
De az milyen ótvar lenne? Egy rakatnyi mila jovovics rohangál majd... há' baszki... gááááááááz!

»RyuK« 2008.02.22. 01:31:44

Az. Valahol irányt vesztett ez az egész; már se a horrorhoz, se a játékhoz nem sok köze van sajnos. Kíváncsi vagyok, hogy a készítők hová akarnak kilyukadni. Szerintem nem nagyon kéne erőltetni a klónhadsereget meg a különleges képességet, mert lassan tényleg csak dísznek lesz ott a plakáton a Resident Evil felirat. Én várom a következő részt, érdekel, hogy mi fog kisülni belőle. Valószínűleg még ennél is nagyobb csalódás lesz, de azért adok neki egy esélyt. Hátha...

mutant · http://universal.blog.hu 2008.03.02. 16:06:03

Hatalmas csalódás volt!!!!mint már mondtam:ez nem is horror:))

vickie 2008.05.17. 10:22:42

Hát szerintem jó volt! -de az igaz hogy az első volt a legjobb!!!
És szerintem lessz négy!

Kaland-Játék-Kockázat · http://kjkk.blog.hu 2010.01.19. 14:59:07

@»RyuK«: Akkor te nem sok filmet láthattál eddigi életedben.

Sajnos nagyon elszarták. Amilyen jó volt az első...a második csalódás volt már számomra. Azt hittem ennél már nincs lejebb...de aztán jött a harmadik rész...ennek fényében a minap megnéztem a filmplusszon a második részt és szuper alkotás. :)

Dr. No 2010.02.25. 16:39:00

Én sokkal jobban szórakoztam rajta, mint a második részen, az halál unalmas volt. Jön az ólomlábú gyilkológép, és jön, és jön...

Igaz, hogy ezt összelopták, de szerintem szórakoztató módon, és a forrásokat jól válogatták meg. Nem olyan égbekiáltó dolog ez, csak műfajon belül maradva Carpenter dolgai sem mindig túl eredetiek, mégis jó nézni (pl. A tizenharmadik rendőrőrs ostromát - bár az kinek mennyire horror, de Carpentert leginkább horrorsitaként tartják számon). Hogy aztán napjaink ünnepelt "ifjú" titánjára, bizonyos Quentin T-re ne mutogassak ujjal....

Insane20 2010.09.06. 22:59:22

Én nem igazán rajongok a zombis filmekért,vmiért nem az én világom..Mikor bejött a Kaptár,persze megnéztem,de nem volt rám nagy hatással és az 1. rész bőven elég lett vna.Van vér,vannak csúnya jelenetek,viszont ez nem elég szerintem.Egyedül a 28 nappal/héttel c. filmek azok,amiket nagyon is szeretek,igaz abban nem is igazán zombik,hanem fertőzött emberek vannak és bár azok se parás filmek,de ott van benne az a kis melankólia,ami elég hangulatossá teszi és azon kevés filmek közé tartozik,aminek a 2. része jobb,mint az 1.Bocs,hogy áttértem egy másik muvira,az értékeléssel egyetértek.

2010.09.16. 15:05:43

Szerintem ez a kaptár széria úgy sz@r ahogy van.
Ez általában igaz a játék alapján készült filmekre, különösképpen, ha egy színészi képességekkel nem rendelkező cérnavékony fotómodellt alkalmaznak főszereplőnek.
Insane18: nekem a Holtak hajnala remake- je tetszett legjobban a zombis filmek közül, ha még nem láttad, próbálkozz meg vele.


süti beállítások módosítása