Jason Blumnak ért az üzlethez. Az alacsony költségvetésű horrorok többsége általában DVD-n jelennek meg, de az úriember eddig csalhatatlan szimattal választotta ki azokat a forgatókönyvet, amelyekre csupán pár millió dollárt kelt költeni és már a mozikban nagy hasznot hoznak. A Blumhouse produkciós cégén belül készült el a Superstition, amely iránt nagy volt az érdeklődés. A forgalmazási jogokért síkra szállt a Lionsgate és a Relativity is, de a New Line jött ki győztesen a csatából.
A történetről eddig nagyon keveset lehet tudni, hogy csak annyi biztos, hogy egy gimiben játszódik a cselekmény. Illetve úgy jellemezték, hogy a Tudom mit tettél tavaly nyáron-szerű produkciót fogunk látni nyakonöntve a found footage stílussal.
Chris Lofing és Travis Cluff írták a horror-thrillert. Úgy hívták fel a figyelmet tervezetükre, hogy leforgattak némi anyagot a szkriptből, majd felrakták a youtube-ra. Itt talált rá Dean Schnider, a Management 360 vezére és felkereste Jason Blumot, hogy közösen készítsék el a filmet.
Friss kommentek