Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Vér és Belsőség

Kevésbé ismert horrorfilmek, könyvek, sorozatok, továbbá vér és halál minden mennyiségben, "sznobhatás" nélkül. E-mail: hmblog66[kukac]gmail[pont]com

Suttogások, sikolyok

Címkék

18+ (3) 3d (53) 666parkavenue (8) afterdark (12) állat (67) americanhorrorstory (33) angol (91) angola (1) animáció (8) antológia (30) argentin (6) ausztrál (23) axn (10) ázsia extrém (5) bahamák (1) batesmotel (12) bd (4) belga (4) bio (18) böszörményi gyula (1) boxoffice (27) brazil (5) brutál (228) Chelsea Cain (1) chile (6) clive barker (1) csalódás (25) cseh (2) dán (6) dean r koontz (1) deathvalley (2) dexter (33) díszdoboz (3) dmitry glukhovszky (1) dracula (1) dunatv (1) dvd (47) easy (74) edgar allan poe (1) egyesültarabemírségek (2) elemzés (3) élőprogram (34) epizód (143) érdekesség (5) erőszak (23) extant (2) farkasember (32) fearitself (9) felhívás (139) fellenbeck roland (1) felsorolás (208) filippínó (1) filmmúzeum (2) finn (6) folytatás (186) fox (1) francia (49) fromdusktilldawn (2) g.p. smith (1) giallo (13) gondolatok (58) görög (1) guillaume apollinaire (1) hannibal (3) hemlock grove (1) hír (113) hírek (23) holland (8) hongkong (12) india (1) indonéz (3) interjú (15) ír (13) irán (1) ira levin (1) izland (4) izrael (2) japán (41) jelenet (7) jódeinkábbne (10) john wyndham (1) joseph dlacey (1) kanada (67) kannibál (37) karácsony (22) kép (7) képek (48) képesítés (2) képregény (5) kérdőjel (76) kézikamera (115) kína (2) kisfilm (48) kolumbia (4) könyv (21) könyv adaptáció (72) korea (17) kuba (1) laurell k hamilton (1) lengyel (3) lesrevenants (1) lett (1) lovecraft (11) luxemburg (2) m1 (1) magyar (78) málta (1) mastersofhorror (20) mexikó (7) monaco (1) mozi (97) neil gaiman (2) német (30) nem ajánlom (140) nem amerikai (148) nem horror (50) norvég (18) novella (6) nyereményjáték (62) olasz (56) onlinefilm (80) ördög (100) orosz (6) oscar (52) összefoglaló (28) összehasonlítás (79) osztrák (5) pc adaptáció (9) penny dreadful (1) poén (193) poszter (327) premier (31) pszicho (68) puerto rico (1) remake (94) rendező (61) retro (26) ritkaság (75) román (1) rtlklub (2) salem (2) scifi (110) slasher (124) sorozat (228) spanyol (57) spinoff (2) stephen king (14) svájc (4) svéd (15) szavazás (22) szellem (201) személyes (113) szerb (5) szingapúr (3) szlovák (1) szörny (80) tajvan (2) talesfromthecrypt (20) társasjáték (1) thai (13) thebridge (1) thekilling (2) theriver (5) thestrain (1) thewalkingdead (60) the following (1) thomas müller (1) thriller (128) toplista (19) török (1) trailer (496) tv (27) tv2 (2) tv6 (30) újzéland (9) ukrán (1) underthedome (3) update (6) uruguay (1) valós alap (42) vámpír (77) várjuk (131) vendég (43) vér (399) vers (1) viasat3 (3) vietnam (1) vírusos (24) vs (23) xxx (32) zene (16) zombi (219) zskat. (124) Címkefelhő

Friss kommentek

The Walking Dead: 4x05

2013.11.11. 19:29 - purga

Címkék: sorozat epizód zombi thewalkingdead

A múlt heti bejegyzéshez sajnos nem lehet hozzászólni, a jól ismert blog.hu-s bug miatt. Ezúton is szeretnék (még egyszer?) mindenkit megkérni, hogy ha ilyet tapasztalt egy bejegyzésnél, akkor szóljon! Figyelembe véve, hogy minket, szerkesztőket ekkor is enged kommentelni, így nem tudjuk leellenőrizni.

A mai részben pedig újabb tök ismeretlen statiszták haltak meg a betegség által. Az külön csodás, hogy az előző évad végén csak öregeket és gyerekeket láttunk, mint menekülteket, itt meg tobzódnak a felnőttek. Persze csak azért, hogy rögtön meghaljanak. Ellenben egy nyugdíjast sem láttam még idén. Biztos külön apartmant kaptak, fene a jó dolgukat.

twd040501.jpg

Az epizód abszolút egy amolyan Keresztapa spin-off keretében zajlott. A készítők a karakterét így a negyedik évadra valami hihetetlen szintű jámborsággal ruházták fel. Jár-kel a betegek között, ott segít, ahol tud és mindenkihez van egy jó szava. Még arra is ügyel, hogy a hullák kivégzése (milyen hülye kifejezés) ne a többiek szeme láttára történjen. Nekem ez a magasztalás -és persze a belőle áradó vég nélküli moralizálás- már sok volt. Egyszerűen túlzásnak éreztem ezt a Jézus-cover attitűdöt.

Igazából tényleg nehéz bármit is írni a mostani részről, mert egyszerűen nem sok újat tudott hozzátenni az eddigiekhez. Ismét volt egy kis zombi támadás, kívülről és belülről is egyaránt. A külső, hatalmas támadást apa és fia vállvetve állította meg, géppisztolyokkal felszerelkezve. Igen, Mini-Cowboy hirtelen szintet lépett, hogy örüljön a kis buci feje.

Zárószóként megérkezett a Fekete Sereg a gyógyszerekkel és úgy tűnik, hogy több bacis halál már nem lesz (adja az ég). Ellenben hamut szórok a fejemre, amiért legutóbb azt jósoltam, hogy a Kormányzó úr majd csak később fog felbukkanni, most három másodpercre láthattuk, ahogy a börtönt méregeti. A sneak peak szerint pedig a következő rész a visszatéréséről fog szólni. Bevallom már nagyon várom, mert ez volt eddig a leggyengébb epizód, mármint idén. Ez pedig a leggyengébb beszámoló, mármint idén.

A bejegyzés trackback címe:

https://horrormirror.blog.hu/api/trackback/id/tr585627238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

prophecy942 2013.11.12. 07:22:32

A múlt heti részhez hozzászólva:
Engem kissé kiakasztott Rick döntése. Persze valahol megértem, hiszen gondoljunk csak bele... Ha kiderül, hogy Carol a hunyó, ő és Ty hótziher, hogy egymásnak esnek. Ha nem is lesz halálos áldozata a közelharcnak, lesznek akik Carol, és lesznek akik Ty pártját fogják, ergo az eddigi egységes csapat két részre szakad. Ki akar egy éles helyzetben (mondjuk egy zombihorda közepén) épp attól az embertől függeni, aki nem kedvel, mert az ellentétes oldalon állunk? Ugyanakkor Marlboro Man elfelejtette a nemrég még nagy mellénnyel hangoztatott fene nagy demokráciát. Plusz számomra az is érthetetlen, hogy amikor Minicowboy keresztüllőtte a magát megadni szándékozó srácot, kapott némi dorgálást, meg egy buksisimogatást. Holott az is gyilkosság volt, bárhogy szépítjük...
Van egyébként még vele úgy valaki, ahogy én, hogy számomra Afroninja ijesztőbb ha mosolyog, mint mikor rondán néz?
Ami meg Bear Gryllst illeti... szerintem nemcsak Fejős Éva regényeket olvas, de a koszos, tépett rongyai alatt jól elrejtve még egy Hello Kitty tetoválást is találnánk. :)
Ami a mostani részt illeti, annak ellenére, hogy elvileg sok minden nem történt, mégis volt benne izgalom. Várom majd Daryl reakcióját ha kiderül, hogy Carol felült a szopórollerre... A Kormányzó visszatérése priceless! :).
Ja, és apró logikai "baki": az orrán-száján fertőzött vért hányó Gyalogkakukkot Csillagszem akkurátusan csókolgatja, hátha ő is megbetegszik tőle... Mi ez, valami Rómeó és Júlia effektus, apokalipszisre hangolva?

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.11.12. 09:19:47

A múlt heti részhez:

Az elmúlt 2 év legjobb twd epizódja volt, kicsit sajnálom, hogy szinte tuti, hogy carolt visszahozzák, meg lesz nagy megbocsájtás meg ilyenek főleg h SPOILERes lehet:

kiderül, hogy mini kávboj volt a gyilkos (ez csak tipp)

Így viszont az a beszélgetés, meg a folyamatos feszültség rick meg carol között zseniális volt.

Az meg, hogy carol odaadja a nyafogó-picsa-óra-ajándékot mondván, hogy NEKI való már régóta az epic volt.

Azt még vártam, hogy daryl belöki a piával együtt az alkeszt a zombik közé, de arany szíve van a legénynek nah. :D

Ez a rész viszont unalmas volt. Vége a betegségnek senki régi nem halt meg ahogy azt tudni lehetett előre. :S

Viszont rick lassan rájön, hogy minikávboj minimum gyanúsan hideg szívűen aprítja az ellent.

soadroli 2013.11.12. 10:17:43

Szerintem meg az évadban eddig ez volt a legjobb rész ( bár nem volt nehéz dolga, az előzőek elég gyengék voltak)

Horror018 2013.11.12. 15:24:24

Amúgy csak engem zavar, hogy Hershel már nem is tudom mióta bent futkos a betegek között, ki sem jön, és még csak egy köhögést sem hallani tőle? Egy karanténban van egy tucat fertőző beteggel, ráadásul a szervezete gondolom 70-80 évesen már nem a legerősebb. Vagy az idétlen poénok plusz vérsejteket generálnak?

Ant Rax 2013.11.12. 16:54:46

Hihetetlen gyenge volt.Oké kell a lelkizés,mert pont ezért szeretem,hogy nem csak a zozok csámcsogásáé a főszerep és persze nőként is igénylem az érzelmi szálakat,de a gyerekeknek mesélő nőci kirakásával,az afro ninja mosolyával és persze a szamováros tea készítésével már bőven soknak tűnik.Az meg ,hogy máshol végzik ki az átváltozottakat mosolyfakasztó.Hiszen a túlélők mindegyike látta valamelyik család tag átváltozását vagy lemészárlását ez már nem oszt nem szoroz.Purgával ellentétbe én nem várom a kormányzó vissza térését.Elég hosszú volt a kormányzós évad.Én új helyszínt és új embereket szeretnék.Rengeteg minden van még a storyba kár lenne vissza kanyarodni.
Szerintem!

Bogoj · http://bogoj.blog.hu/ 2013.11.13. 10:27:38

nekem tetszett.
az öreg nagyon kemény volt, ahogy fél lábbal nekiállt birkózni a zozóval, hogy sérülésmentesen megszerezze azt a lélegeztetőt...

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2013.11.13. 11:04:58

Carol kitaszítása némileg kihagyott ziccer. Hiszen két táborra szakadt volna a sitt népe és a zombik gyűrűjében, meg a Kormányzó közelsége mellett remek izgalmakat kínált volna. Egyébként Rick nem hiszem, hogy a demokráciát támogatná, de egyelőre még küzd önmagával, nem akarja, hogy előtörjön a régi énje.
A Kormányzó visszatérését várom, sajnos az előző évadban nem volt olyan pszicho a karakter, mint ahogy vártam. A színész is csak a végén mutathatta meg igazán a figura valódi énjét.
Egyébként el kellene már hagyni a börtönt, valahogy ki kell őket onnan terelni.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.11.13. 14:54:06

@koimbra: szerinte carol kitaszítása még nem végleges...

még nem is tudja daryl, meg a többiek se nagyon. lehet ebből még konfliktus.

Befőtt 2013.11.13. 17:38:44

Purga nem elöször kértem töled valamit,de hogy válaszra se méltatsz és ki is törlöd az üzenetem ez már pofátlanság! Tiéd az oldal de,hogy egy törzskommontelövel ezt tedd pofátlanság! én eddig jó embernek hittelkek ,de ezután még törlöd is az üzenetem! basszad meg 1 emberrel kevesebb az olvasótáborod pedig 1000jó filmre tudtam volna felhivni a figyelmed de mindegy maradj a zs kategoriás hálivudi trágyáknál! 3 éve olvasom a blogot most befejeztem további jó hollivudi fasszszopást

purga · http://horrormirror.blog.hu 2013.11.13. 21:36:30

@Befőtt: a nem válaszolás jogos, ezért elnézést is kérek. De ha megfigyeled, mostanság keveset kommentelek, mert egyszerűen nincs rá energiám/időm.
Ellenben én biztos nem töröltem egy kommentedet sem. Melyik posztról van szó?

Befőtt 2013.11.14. 13:57:21

@purga: én kérek elnézést nem tudom miért de valamelyik hozzászólásom eltünt! Mindegy tegnap kicsit rossz napom volt úgyhogy mégegyszer elnézést kérek a ronda szavakért

Befőtt 2013.11.14. 15:18:19

@Befőtt: remélem elfogadod bocsánat kérésem! Ha gondolod azt a szitkozodó hozzászólásom töröld:)

Befőtt 2013.11.14. 17:07:43

www.youtube.com/watch?v=N6GG_M2EzW0#t=10
ezt kértem kb 1 éve joe d amato film akkor nem írtál róla mert csak szar minöségben találtad! Jelezném ,hogy végre usában kiadták dvdn bár így sem hd minöség ,de nézhetö! szerintem aki nem a végső állomáson nőt fel kötelező úgyhogy ha lesz időd kiváncsi lennék a véleményedre!Ncore-n fent van dvd-ben igaz csak angolul de te tudsz,amúgy Magyar felírat is van hozzá nekem is így van meg redeti dvd- tesóm rászerkeztette a Magyar felíratot köszönöm Befőtt

Bogoj · http://bogoj.blog.hu/ 2013.11.15. 12:22:22

@Befőtt: több, mint 25 éve láttam ezt a filmet, videokazettán, hangalámondással :-)

Befőtt 2013.11.15. 13:53:05

@Bogoj: igen én is kb ,de szerintem hatalmas film

prophecy942 2013.11.15. 14:18:58

@Befőtt: Úristen. Ez volt az első horrorfilm amit láttam valamikor a nyolcvanas évek közepe-vége táján. Igen, nekünk is hangalámondással volt meg (eredeti szöveg német volt alatta), és 10 évesen kikönyörögtem anyáméktól, hogy hagy nézzem már meg. Napokig nem mertem utána aludni, de még a lakásban egyedül maradni sem nagyon. Féltem, hogy én is vagy a sütőben végzem, vagy valami még sokkal rosszabb módon. :)

Befőtt 2013.11.15. 14:56:26

@prophecy942: :))) igen nekem is németül volt meg na akkor látom szerinted is elég durva film ha ilyen nyomokat hagyott benned mi is féltünk töle tesómmal rendesen!

purga · http://horrormirror.blog.hu 2013.11.16. 14:44:09

@Befőtt: Semmi gond. Tölteném én, de nem seedelik...

prophecy942 2013.11.16. 15:40:05

@purga: Itt fenn van az egész film.
www.youtube.com/watch?v=7lHCYCY96t8
youtube downloaderrel leszedhető, feliratot meg lehet találni hozzá szerintem a neten.

Befőtt 2013.11.18. 11:39:47

@purga: köszi ,remélem azért sikerül megnézned

rocknrose 2014.02.03. 10:57:07

miért vár mindenki arra h Daryl (szerelmem) és Carol között legyen valami? meg tudom érteni Carolt, h bejön neki a srác, de hagyjuk már ezt a szálat...
mondjuk én vmilyen szinten megértem, hogy megölte Karent és Davidet, de lehet, h más volt a tettes: Maggie.
De csak azért gondolom így, mert szerintem furán viselkedett, amikor Rick közölte vele a tényeket...
ez a rész annyira nem jött be, nekem se és én sem várom annyira a "kormányzó" visszatérését, irritál az a pasas, de hihetetlenül, kb mint Lori, Andrea és Ty...


süti beállítások módosítása