Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Vér és Belsőség

Kevésbé ismert horrorfilmek, könyvek, sorozatok, továbbá vér és halál minden mennyiségben, "sznobhatás" nélkül. E-mail: hmblog66[kukac]gmail[pont]com

Suttogások, sikolyok

Címkék

18+ (3) 3d (53) 666parkavenue (8) afterdark (12) állat (67) americanhorrorstory (33) angol (91) angola (1) animáció (8) antológia (30) argentin (6) ausztrál (23) axn (10) ázsia extrém (5) bahamák (1) batesmotel (12) bd (4) belga (4) bio (18) böszörményi gyula (1) boxoffice (27) brazil (5) brutál (228) Chelsea Cain (1) chile (6) clive barker (1) csalódás (25) cseh (2) dán (6) dean r koontz (1) deathvalley (2) dexter (33) díszdoboz (3) dmitry glukhovszky (1) dracula (1) dunatv (1) dvd (47) easy (74) edgar allan poe (1) egyesültarabemírségek (2) elemzés (3) élőprogram (34) epizód (143) érdekesség (5) erőszak (23) extant (2) farkasember (32) fearitself (9) felhívás (139) fellenbeck roland (1) felsorolás (208) filippínó (1) filmmúzeum (2) finn (6) folytatás (186) fox (1) francia (49) fromdusktilldawn (2) g.p. smith (1) giallo (13) gondolatok (58) görög (1) guillaume apollinaire (1) hannibal (3) hemlock grove (1) hír (113) hírek (23) holland (8) hongkong (12) india (1) indonéz (3) interjú (15) ír (13) irán (1) ira levin (1) izland (4) izrael (2) japán (41) jelenet (7) jódeinkábbne (10) john wyndham (1) joseph dlacey (1) kanada (67) kannibál (37) karácsony (22) kép (7) képek (48) képesítés (2) képregény (5) kérdőjel (76) kézikamera (115) kína (2) kisfilm (48) kolumbia (4) könyv (21) könyv adaptáció (72) korea (17) kuba (1) laurell k hamilton (1) lengyel (3) lesrevenants (1) lett (1) lovecraft (11) luxemburg (2) m1 (1) magyar (78) málta (1) mastersofhorror (20) mexikó (7) monaco (1) mozi (97) neil gaiman (2) német (30) nem ajánlom (140) nem amerikai (148) nem horror (50) norvég (18) novella (6) nyereményjáték (62) olasz (56) onlinefilm (80) ördög (100) orosz (6) oscar (52) összefoglaló (28) összehasonlítás (79) osztrák (5) pc adaptáció (9) penny dreadful (1) poén (193) poszter (327) premier (31) pszicho (68) puerto rico (1) remake (94) rendező (61) retro (26) ritkaság (75) román (1) rtlklub (2) salem (2) scifi (110) slasher (124) sorozat (228) spanyol (57) spinoff (2) stephen king (14) svájc (4) svéd (15) szavazás (22) szellem (201) személyes (113) szerb (5) szingapúr (3) szlovák (1) szörny (80) tajvan (2) talesfromthecrypt (20) társasjáték (1) thai (13) thebridge (1) thekilling (2) theriver (5) thestrain (1) thewalkingdead (60) the following (1) thomas müller (1) thriller (128) toplista (19) török (1) trailer (496) tv (27) tv2 (2) tv6 (30) újzéland (9) ukrán (1) underthedome (3) update (6) uruguay (1) valós alap (42) vámpír (77) várjuk (131) vendég (43) vér (399) vers (1) viasat3 (3) vietnam (1) vírusos (24) vs (23) xxx (32) zene (16) zombi (219) zskat. (124) Címkefelhő

Friss kommentek

Kórházak és véres hullák

2010.09.21. 07:35 - purga

Címkék: brutál vér thriller kérdőjel összehasonlítás nem ajánlom felsorolás afterdark

Örülhettek, mert folyamatosan jön az ihlet, ezen a poszton kívül még legalább 8 ötletem támadt, ami még folyamatosan növekszik az általam elfogyasztott filmekkel egyenesen arányosan. Szóval igyekszem saját magamat utolérni:) Ezért is kaptok megint egy hármas csokrot, lehet örvendezni.

Autopsy (2008)

 

Rendezte: Adam Gierasch

Ezt a filmet pont tegnap este néztem, szóval kezdjük is ezzel.

Gondolom sokatok hallott már az After Dark Horrorfest-ről, aminek keretében egy fél tucat új horrort meg lehet tekinteni, igazi jó móka lehet, nálunk nem tudom, hogy mennyire lenne nyereséges egy ilyen buli. Arról nem is beszélve, hogy ehhez nem két-három hónapos késéssel kellene levetíteni a mozikban az újdonságokat. Mindenesetre ez a 2009-esen debütált (így visszanézve, jó pár általam említett film kapcsán nem írtam meg, hogy azok is részt vettek az adott fesztiválon, bocsi).

Alapvetően két részre tudnám bontani a filmet: az első fele unalmas és gagyi, amin nagyon érződik az alacsony költségvetés. Nagy türelem kell hozzá, hogy meglássuk az élvezhetőbb részét, ami meg igazából semmi más, mint színtiszta gore, de a jobbik fajtájából, már ha lehet ilyet írni.

A sztori olyan egyszerű, hogy szinte érződik rajta, hogy ezt egy sörözés közben rakták össze: egy 5 fős tini-társaság karambolozik, majd kikötnek egy elhagyatott kórházban, amit természetszerűleg egy őrült orvos vezet. Aztán persze a fiatalok kezdenek "eltűnni". A főszereplő meg, mint azt sejthető, egy vinnyogós picsa. nagyjából ennyi.

A kezdése talán a legrosszabb, amit eltudnék képzelni egy horrornak: olyan, mintha egy dugós-fingós vígjátékot látnánk, persze a gyengébb fajtából. Erre rásegít a borzasztó színészgárda, na jó, igazából a tinédzsereken kívül mindenki más korrekt B-film színész. A dialógusok meg nekem fájnak.

Volt mondjuk egy jó jelenet, ami becsapott, mert azt akarta velem elhitetni, hogy lesz majd itt valami misztikus, kísértetes szál, aztán persze mégsem. Kár, mert lehetett volna ezt kombinálni a gore-ral, és akkor már lenne egy fasza filmünk. Na mindegy. A lényeg, hogy egy ponton elkezd izgalmassá válni a történet és olyan trancsírokat kapunk, hogy elismerően lehet csettinteni. A végén még egy sajátos meglepetés is akad, ami egy baromi jó ötlet volt, ezt kérem senki ne lője le kommentben.

Összességében ha nem lenne az a pár jó ötlet és az a néhány merész jelenet, akkor ez egy kifejezetten rossz film lenne. Így egynek megéri megnézni, csak türelem kell hozzá.

 

Boncasztal - Pathology (2008)

 

Rendezte: Mark Schölermann

Nálunk is kapható DVD-n, ami megkapta az X-kategóriás jelzést, ám ennek ne örüljünk előre, ugyanis nem egy splatter-t kapunk, hanem egy izgalmas thrillert, horrorisztikus elemekkel.

A történet röviden annyi, hogy a frissen diplomázott korboncnok srác elmegy egy jó hírű egyetem patológiai részlegére dolgozni és ismereteit kibővíteni. Ugye ismerős mindenkinek az a helyzet, hogy valahol te vagy az "új fiú" és próbálsz beilleszkedni? Nos, itt is hasonló a helyzet, de ahhoz, hogy a "legmenőbbek" közé kerülj, ölnöd kell. Igen, az itteni kis "belső" kör tagjainak az a kedvenc időtöltésük, hogy vadidegen embereket megölnek, de úgy, hogy a többieknek kell kitalálni a halál módját.

Mondanom s kell, hogy így kiesnek az olyan próbálkozások, mint hogy pl. baltával lecsapni az áldozat fejét. Ami igazán meglepő, hogy akár mennyire is vívódik, főhősünk belemegy! Úgy bizony, ő is elkezd gyilkolni, na kérem, ez ám a fordulat! Aztán persze feltámad benne valami... na de ezt már nem lövöm le.

Ez egy korrekt film. Ugyan itt is sokára lesz akció, de nem annyira unalmas, hogy a TV kikapcsolásának lehetőségén elmélkedjünk. Mondanom se kell, hogy itt vért leginkább boncoláskor fogunk látni, szóval emiatt én túlzónak érzem ezt a minősítést, mert azért nem egy Halál 1000 arca.

A színészek itt már közepesen jók, vagyis nem bántó annyira a játékuk. A vágások jók, és úgy igazából minden klappol. Azonban a cselekmények nagy része kiszámítható, persze van, ami meglepett (a legnagyobbat ugye már lelőttem). Azt azonban megjegyezném, hogy végig volt valami hiányérzetem, amit nem is tudnék szavakba önteni.  Talán maga a hangulat az, ami nem jött át. Ettől függetlenül ezt már inkább megéri megnézni, vagy akár beszerezni korongon.

 

Halál után  - Unrest (2006)

 

Rendezte: Jason Todd Ipson

Ez az alkotás is kinn volt anno az After Dark Fest-en, bár nem értem, hogy hogy, amikor ez egy rakás sz*r. Én meg is vettem naivan DVD-n, hiszen csábított a ráírt történet, az ADF lógó, na meg az a tény, hogy itt igazi holttesteket használtak a forgatás során. Persze gondolom csak azokét, akik eleve holtan szerepeltek benne, nem hinném, hogy lett volna olyan elhívatott színész, aki hajlandó ténylegesen meghalni benne:)

Akár hogy is, jól megetettek, mert ez nézhetetlen. Bevallom már 1 éve láttam, nem is emlékszem túl sokra, szóval ez nem egy teljes kritika lesz. Azonban arra bőven elég, hogy elriasszon titeket ennek a megvásárlásától, vagy csak a megtekintésétől is.

Itt a főszereplők orvostanhallgatók, kiváltképpen egy szőke maca, akinek még nem elég kemény a szervezete ahhoz, hogy hullákat daraboljon, így néha rosszul is lesz. Aztán látomásai lesznek, amit még az alkotók megtetéznek azzal, hogy sorban meghalnak az emberek. A bűnös pedig úgy néz ki, hogy egy bizonyos holttest...

Szóval hiába az igazi elhunytak "szerepeltetése", ez inkább egy kísértet történet, a rosszabbik fajtából. Végtelenül unalmas és idegesítő is egyaránt. A színészeket legszívesebben munkatáborba küldetném, olyan pocsékul játszanak. A forgatókönyv pedig zagyva.

Röviden: kerüljétek.

Autopsy: 5/10

Boncasztal: 7/10

Halál után: 2/10

 

A bejegyzés trackback címe:

https://horrormirror.blog.hu/api/trackback/id/tr82309668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.09.21. 11:59:09

Még senki nem szólt hozzá? :) Nocsak-nocsak.
Ezek közül csak a Pathology-t láttam, az egynek jó.

Hétvégén megnéztem a Serbian film-et is, ezzel le is tudtam az elfekvőben lévő horrorkupacom, most újabb ötleteket kell merítenem :)

v12tdigirl 2010.09.21. 13:27:04

Mindegyiket láttam,és a Halál után tényleg gyenge....Frontier(s) ? - Nagyon nagy! Francia.....

2010.09.21. 14:08:36

Szerintem a franciák nagyon tudnak. Bár a Frontiers nem tetszett annyira, mint a Magasfeszültség vagy a Betolakodó.
Fentiek közül az első kettőt láttam, az Autopsy nekem jobban bejött, fordítva pontoznám őket.

2010.09.21. 14:10:31

@hErpEsz: akkor irigyelj, mert nekem kb 30 van a gépen amit még nem láttam!
Másrészt ne irigyelj, mert ha lenne időm és/vagy energiám, megnézném őket...

0R0SZLÁN · http://horror-heaven.blog.hu/ 2010.09.21. 16:34:23

sziasztok :) én is vezetek horror blogot ugyailyen céllal. bár az enyém még közel se ilyen népszerű, de azért reménykedem hogy leszek egyszer ilyen jó én is :)

Az autopsy sztem közepesen jó, de azért volt egy két durva rész amitől lehidaltam.

A boncasztalt csak azért szereztem be mert azt hittem hogy az X minősités durvaságot jelenti mint minden ilyen horrorfilmnél XD de jó nagyot koppantam...

A halál után volt az ami ezek közül nekem a legjobban tetszett :) szerintem nagyon el lett találva és a zene...az az ami a legjobban megfogott a filmbe. Lehet télleg nem totál gore film, nem is olyan pörgős de nekem nagy kedvecemmé vált :)

ja és én is gyakori olvasód vagyok :P

Veslan 2010.09.21. 17:03:25

Az unrestnek nem sok az a 2 pont? :D

Egyébként, nem horror de a kedvenc hullás filmem perpill az AfterLife.. christina ricci meg a liam neeson zseniááááááális :) Ha vér és bélmentes (de kurvajó) élményre vágytok, nosza :)

RFB 2010.09.21. 18:37:12

Pár éve én is rámozdultam erre az After Dark témára, de nem érte meg. Ez csak egy ügyes marketingfogás középszerű vagy gyenge filmekhez. Pár kivétellel szintű volt az egész, mint az Unrest. A 2006-os szériából a The Abandoned-et viszont nyugodt szívvel tudom ajánlani.
Purga: adva van a feladat, végigszenveded magad az egész After Dark szérián és beszámolsz nekünk :)

RFB 2010.09.21. 18:37:59

...*olyan* szintű...

0R0SZLÁN · http://horror-heaven.blog.hu/ 2010.09.21. 18:49:00

én már rengeteg after dark horror filmet láttam. két legnagyobb csalódás EDDIG a lake dead és a dying breed volt. a többi sztem kurva jó volt, bár ez ember függő

sorger 2010.09.21. 19:53:06

Néhány éve a(sajnos már megszűnt) Fangoria csapattal csináltunk egy horror estet(filmek vetítése, beszélgetés a meghívott vendégekkel, zene, stb.) Dark Side Fest néven egy budapesti klubban. Szerény költségvetéssel ment, de szerintem remek élmény volt. Én már egy ideje tervezem a folytatást, de eddig valahogy mindig elmaradt, pedig jó kis móka lenne.

A filmekről: mindegyiket láttam, de nem hagytak mély nyomot bennem, egyszer nézhető alkotások.

Insane20 2010.09.21. 20:22:37

Én még csak a boncasztalt láttam,a többi az értékelés alapján nem nagyon érdekel.Ez se egy nagy szám,de vannak benne jó részek és párbeszédek.6/10

purga · http://horrormirror.blog.hu 2010.09.22. 08:39:22

@mejicano: hajjaj, nekem van vagy 60-70:) ami folyamatosan növekszik, ráadásul néha az embernek igénye van arra, hogy ne csak horrort nézzen, ja meg h néha ne csak a képernyőt bámulja:)

@Elmebeteg Oroszlán: köszi a dicséretet:) mi a blogod címe?

@sorger: wow, te is szerkesztő voltál? ja én is gondolkodtam rajta, hogy jó lenne egy ilyen, de elég sokba fájhat a jogdíjak miatt, "illegálisan" meg manapság ki merné bevállalni? amúgy aszem tavaly a geekz is csinált egy hasonlót 2 filmmel, persze ők akkora sznobok, hogy, aki nem tudott angolul, az beszopta, mivel magyar feliratosokat nem vetítettek (ami különösen szánalmas volt egy koreai film kapcsán).

2010.09.22. 09:42:37

@Elmebeteg Oroszlán: engem is érdekel a blogod
@purga: egyetértek, valaminek a rovására lehet csak megoldani
Tegnap olyan mértékű horror- elvonási tüneteim voltak, hogy este elkezdtem a Tesis (Halálos tézis) címűt. Hát nem elaludtam rajta?

sorger 2010.09.22. 18:32:10

@purga: Nem, soha nem voltam a stáb tagja, csak ismerem őket és BG-vel megszerveztük a dolgot.
Ahogy említettem, én nagyon szeretném, ha lenne folytatás!

0R0SZLÁN · http://horror-heaven.blog.hu/ 2010.09.23. 02:07:05

dr-graveyard.blogspot.com/ tessék :) tudom nem nagy durranás x3 de szeretem megosztani énis másokkal a véleményem :)

purga · http://horrormirror.blog.hu 2010.09.23. 08:18:55

@Elmebeteg Oroszlán: nem rossz, nem rossz, látom sok nálam bemutatott film megihletett:) 1-2 pontozást túlzásnak tartok, de hát ez van

@sorger: értem. ez felhívás keringőre? :) hát nem tudom, h hogy lehetne megoldani, mindenesetre jelenleg eléggé szűkösek az anyagi erőforrásaim:S


süti beállítások módosítása