Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Vér és Belsőség

Kevésbé ismert horrorfilmek, könyvek, sorozatok, továbbá vér és halál minden mennyiségben, "sznobhatás" nélkül. E-mail: hmblog66[kukac]gmail[pont]com

Suttogások, sikolyok

Címkék

18+ (3) 3d (53) 666parkavenue (8) afterdark (12) állat (67) americanhorrorstory (33) angol (91) angola (1) animáció (8) antológia (30) argentin (6) ausztrál (23) axn (10) ázsia extrém (5) bahamák (1) batesmotel (12) bd (4) belga (4) bio (18) böszörményi gyula (1) boxoffice (27) brazil (5) brutál (228) Chelsea Cain (1) chile (6) clive barker (1) csalódás (25) cseh (2) dán (6) dean r koontz (1) deathvalley (2) dexter (33) díszdoboz (3) dmitry glukhovszky (1) dracula (1) dunatv (1) dvd (47) easy (74) edgar allan poe (1) egyesültarabemírségek (2) elemzés (3) élőprogram (34) epizód (143) érdekesség (5) erőszak (23) extant (2) farkasember (32) fearitself (9) felhívás (139) fellenbeck roland (1) felsorolás (208) filippínó (1) filmmúzeum (2) finn (6) folytatás (186) fox (1) francia (49) fromdusktilldawn (2) g.p. smith (1) giallo (13) gondolatok (58) görög (1) guillaume apollinaire (1) hannibal (3) hemlock grove (1) hír (113) hírek (23) holland (8) hongkong (12) india (1) indonéz (3) interjú (15) ír (13) irán (1) ira levin (1) izland (4) izrael (2) japán (41) jelenet (7) jódeinkábbne (10) john wyndham (1) joseph dlacey (1) kanada (67) kannibál (37) karácsony (22) kép (7) képek (48) képesítés (2) képregény (5) kérdőjel (76) kézikamera (115) kína (2) kisfilm (48) kolumbia (4) könyv (21) könyv adaptáció (72) korea (17) kuba (1) laurell k hamilton (1) lengyel (3) lesrevenants (1) lett (1) lovecraft (11) luxemburg (2) m1 (1) magyar (78) málta (1) mastersofhorror (20) mexikó (7) monaco (1) mozi (97) neil gaiman (2) német (30) nem ajánlom (140) nem amerikai (148) nem horror (50) norvég (18) novella (6) nyereményjáték (62) olasz (56) onlinefilm (80) ördög (100) orosz (6) oscar (52) összefoglaló (28) összehasonlítás (79) osztrák (5) pc adaptáció (9) penny dreadful (1) poén (193) poszter (327) premier (31) pszicho (68) puerto rico (1) remake (94) rendező (61) retro (26) ritkaság (75) román (1) rtlklub (2) salem (2) scifi (110) slasher (124) sorozat (228) spanyol (57) spinoff (2) stephen king (14) svájc (4) svéd (15) szavazás (22) szellem (201) személyes (113) szerb (5) szingapúr (3) szlovák (1) szörny (80) tajvan (2) talesfromthecrypt (20) társasjáték (1) thai (13) thebridge (1) thekilling (2) theriver (5) thestrain (1) thewalkingdead (60) the following (1) thomas müller (1) thriller (128) toplista (19) török (1) trailer (496) tv (27) tv2 (2) tv6 (30) újzéland (9) ukrán (1) underthedome (3) update (6) uruguay (1) valós alap (42) vámpír (77) várjuk (131) vendég (43) vér (399) vers (1) viasat3 (3) vietnam (1) vírusos (24) vs (23) xxx (32) zene (16) zombi (219) zskat. (124) Címkefelhő

Friss kommentek

Nagy csalódások #5: Zombieland

2010.06.02. 10:12 - purga

Címkék: poén vér zombi csalódás nem ajánlom

Sorozatomban olyan filmeket mutatok be, amelyeket a rajongók nagyon vártak, ám a megjelenésük csalódásokat okoztak.

 

Zombieland (2009)

 

Rendezte: Ruben Fleisher

zombieland_pos2.jpgTudom, nem mai darab, és már bizonyára mindenki látta, de mivel nem rég adták ki DVD-n, talán még megmenthetek 1-2 szerencsétlent attól, hogy látatlanba beruházzon rá. Gondolkodtam, hogy ebbe a rovatba rakjam, vagy a "Humoros zombifilmek" posztomba, azonban rá kellett eszmélnem, hogy ez közel sem olyan vicces, mint az ott lévők, sőt. Ezért is volt mélységes csalódás számomra. Bevallom én egy Haláli Hullák Hajnala szintű produkciót vártam, erre kaptam egy görcsös tini-vígjátékot mászkáló halottakkal.

Kezdjük a történettel: egy poszt-apokaliptikus képet kapunk, amiben a helyi bambaképű lúzer srác megpróbál minden napot túlélni, mert hogy a világot elárasztották a zombik. Hogy hogyan történt, azt persze senki sem tudja. Ez egy olcsó megoldás, jó néhány korábbi filmnél elment, de ideje lenne már kreatívabbnak lenn. A kezdés mindenesetre tökös, elismerem. Van lendülete és a szabályok is jópofák, a kiírások meg a felhozott példák is ütősek. Aztán találkozik a zseniális Woody Harrelsonnal, aki innentől kezdve egymaga viszi a hátán az egész filmet.

Sajnos ő sem tökéletes, volt egy meghatónak mondható jelenete, amit egy nagyon rossz poénnal el is rontott, sőt ripacsságával még rá is tett egy lapáttal. Ettől függetlenül leginkább rajta látszik, hogy tapasztalt, profi színész. Míg a srác, Jesse Eisenberg egy egyszerű Michael Cera-klón, de komolyan: ugyanaz az arcszerkezet, ugyanaz a karakter, amit Cera-tól több műsorában is megszokhattunk. Voltaképpen amit ő csinál, az szerintem nem is színjátszás, inkább csak bambán elmondom a szöveget, meg néha a seggemre esek, mert az még 2009-ben is milyen vicces...

Ketten így együtt hamar találkoznak egy lány-testvérpárral - innentől kezdődik a mélyrepülés. Valami felfoghatatlan indokból kifolyólag a lányok csúnyán átverik "főhőseinket", nem is egyszer, hanem legalább háromszor is a film alatt!!! Én már az első után szétlőttem volna a térdkalácsukat, aztán boldoguljanak ahogy tudnak. Persze a kis görcs beleszeret az idősebb bombázóba, mert hogy milyen szép... Az lényegtelen, hogy mekkora egy kétszínű ribancz! De én nem is értem ennek a két dögnek a motivációját, kihalt az országuk 90%-a, erre még a maradék túlélőt is képesek lennének felzabáltatni a zombikkal?

Zombieland-pic.jpg

Egyetlen üde színfolt Bill Murray rövid szereplése volt, amiben önmagát alakíthatta. Na az a része a produkciónak tényleg vicces volt! A többi viszont... izzadságszagú. Én nem is értem, hogy az imdb-n hogy lehet ilyen népszerű. Jó, értem én, vannak benne jellemfejlődések, a kis csírából igazi hős lesz (ez gondolom természetes), aki még a félelmeit is legyőzi. A lányt is megkapja, gondolom ez nem volt nagy spoiler.

Ami még tetszett: az, hogy a szereplők egymást a lakóhelyük szerint szólították, így próbálták meg elkerülni a bensőséges viszonyt. Ez valahol logikus is, hiszen itt bármikor elkaphatja az ember a fertőzést és akkor muszáj őt lelőni a többiek érdekében, úgy meg mégis csak könnyebben megy, ha nem tudjuk az illetőnek a nevét. Aztán a képi világa is bejött, meg a vágások is, szóval úgy nagyjából a technikai része. A rendezés közepes, bár nyilván sok múlott a ritka pocsék forgatókönyvön is.

Röviden ez egy giccses, erőltetett, vontatott és EGYÁLTALÁN NEM VICCES film. Hiába a  magas költségvetés, pénzért nem lehet humorra szert tenni, és ezt a Zombieland be is bizonyította. Elismerem, hogy legalább nem követi a mostani tipikus amerikai vígjáték vonalat, amiben szex, kaka meg pisi van, de itt tényleg csak Bill Murray megjelenésén tudtam igazán nevetni.

Értékelés: 4/10

A bejegyzés trackback címe:

https://horrormirror.blog.hu/api/trackback/id/tr702050027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fausto(tm) 2010.06.02. 12:38:30

Anno én is úgy voltam vele, hogy megnéztem, mert nagy volt a hypre körülötte és trailere valami hatalmas volt!
Elsőre nekem sem igazán tetszett, sokkal többet vártam tőle...
Aztán 1-2 hónap múlva a barátnőm is rávett, hogy nézzem meg vele (ő még nem látta) és másodjára jobban bejött!
Tény, hogy nem váltja meg a világot, de szerintem kellemesen ki lehet kapcsolódni rajta!
Elvileg több részt terveznek belőle, remélem az jobb lesz, mert lehetőségek lennének!

2010.06.02. 13:43:06

@purga:
Újfent egyetértek Veled.
Mondjuk talán azt kivéve, hogy nekem lövésem sincs róla, ki az a M.C., de igazából nem is érdekel.

Azért a Bill-es jelenetet érdemes megnézni, az tényleg vicces :DDD

purga · http://horrormirror.blog.hu 2010.06.02. 13:56:07

@hErpEsz: köszi:)
MC a comedy centralon látható leginkább, az ítélet: családban, de van közös filmje jack blackkel is (year 1).

skizo... (törölt) 2010.06.02. 18:00:59

Miiii? PURGA NEEEEEM !!!!
8/10 :)

homerkaro 2010.06.02. 20:50:36

szerintem is alulértékelted
vicces a film.
az apokalipszis közepén társasjátékozni.kinek jut ilyen eszébe?:D
szerintem nagyon jó volt de megbocsátom a kritikát mert a pieces nagyon bejött:D

Rapidbuc 2010.06.02. 21:16:02

Örülök, hogy nem adtad fel Purga...ez egy olyan oldal, ahol a nagy sztár filmek mellett kicsit másról is lehet olvasni.De nem csak ez ügyben irok...
Múltkor mikor vendégposztot küldtem be, akkor mondtad,hogy ki tudnál tenni cserébe honlapot ha van. Akkor még nem volt, viszont most ha vállalod, akkor örülnék neki...énis kitehetem ugyanúgy a tied:).Szólj ha beleegyezel és akkor leirom a blogom cimét...addigis nem reklámozok.

Rapidbuc 2010.06.02. 21:37:25

E-mail cimed megadod ha megkérlek?:)

purga · http://horrormirror.blog.hu 2010.06.02. 21:39:43

@Rapidbuc: már írtál oda...:P
de akkor madman66@citromail.hu

»RyuK« 2010.06.03. 11:48:55

Nekem bejött, olyan 7/10-re értékelném. Történet nem nagyon van az igaz, itt a hangulat a lényeg, ami engem egészen magával ragadott. Még órákig el tudtam volna nézni. Nagyon vicces részek azért nem voltak, mert ez vígjáték és nem paródia. Ez inkább mosolygós film, nem fetrengve röhögős, mint a Náci Zombik. Mondjuk a hét zombi gyilokjánál majdnem lefordultam a székről :) Ha lesz folytatás, abba mindenképp sokkal több kreatív hentelés kell, mert azt azért hiányoltam a filmből.

mutant · http://universal.blog.hu 2010.06.03. 12:10:12

Szerintem nagyon állat volt:D Mivel nagyon utálom a zombifilmeket. De ez kicsit reálisabb volt, hogy hogyan próbálná túlélni az emberiség,még sem a hülye katonákat mutogatták,akik egy erődben várják a túlélőket,hanem egyénekről volt szó. Szal nekem nagyon bejött:D

purga · http://horrormirror.blog.hu 2010.06.03. 12:51:19

@mutant: lehet, h nekem is jobban tetszett volna, ha az a két ribi nem olyan önző, átejtős dög.
EZ így nem egy pozitív világkép, hogy ha már alig van élő ember a Földön, akkor essünk már egymásnak...

@»RyuK«: hát nem tom, pont ez az, h egy vígjátéknak nevettetnie kellene, de én nem sokat kacarásztam:(

mutant · http://universal.blog.hu 2010.06.03. 13:52:26

@purga: Nem feltétlenül nevettetnie kell egy vígjátéknak,ez nagy tévhit:D de már beszéltem neked erről:D És ha hiszed,ha nem,ilyenek lesznek az emberek. Pár kivétellel,de a túlélési ösztön miatt ez így lenne.
Ja és ma már megint kóbor kutyákat etettem,ne akadj ki:$ Az egyikhez szerintem még orvost is hívni fogok:$

»RyuK« 2010.06.03. 23:28:48

Én a legtöbb vígjátékot fapofával nézem végig, viszont a paródiákon könnyesre röhögöm magam :D Egyébként a Zombielandet a mostanában nagyon divatos "feelgood" szóval lehet a legjobban jellemezni szerintem. Nincsenek fergeteges poénok, de a mosoly végig ott ül az arcodon. Legalábbis az én esetemben így volt :) És ahogy mutant is írta, az emberek ilyenek lennének egy ilyen világban, és azt se felejtsük el, hogy a túlélés egyik módja a humor :) Amire mellesleg remélem, jobban rágyúrnak a következő részben... :)

Darkcomet 2010.06.04. 18:44:04

Pocsék film. Odabaszósan indul, majd alig félóra alatt leül az egész sztori. Pörgés szinte semmi, poénok laposak, mögöttes filozófia nulla. Tudom, nem a filozófiáról híresek a zombifilmek, de legalább valami mondanivalót csempésztek volna bele, ha már ilyen közhelyesre sikerült az egész.
Ha már humorra veszik a figurát, nem ártott volna megnézni az alkotóknak előbb a Haláli hullák hajnalát, vagy a Fido-t. Az utóbbiba a humor mellé még filozófia is szorult. Szóval ez a Zombieland nekem egy piszok nagy csalódás volt.

»RyuK« 2010.06.04. 18:53:26

Én a Fido-t végig se bírtam nézni, és a Haláli hullák hajnala se jött be annyira. Nálam a top3 vicces zombi film a Dead Snow, a Doghouse és a Zombieland :)

purga · http://horrormirror.blog.hu 2010.06.04. 19:00:38

@»RyuK«: a Fido ugyan nem annyira a humorra van kifejezve, de remek a bújtatott társadalom kritikája
A doghouse-t még nem láttam, de megvan:)

Darkcomet 2010.06.05. 14:46:47

@purga: Igen. A társadalomkritika egyértelmű, de azért remek poénokkal tálalják. A Doghouse tényleg remek film, kissé kiment a fejemből, hogy én is megemlítsem.

skizo... (törölt) 2010.06.06. 17:35:37

Nem kell bele filozófia! Nem kell bele mögöttes tartalom! Minek? Ezt a filmet le kell ülni és élvezni. #1 szabály: kardió... vicces volt ahogy nem tudta kinyitni a kocsit a gyerek aztán fut még egy kört, közbe kiírják a szabályt, meg a végén a bohóc. Nem röhögtem magam halálra, de azért adta magát...

skizo... (törölt) 2010.06.06. 17:41:18

Ja és a zenéjét nagyon eltalálták. Az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy a zombis filmeket valahogy nagyon nem csipolom, kivétel a REC, de a kettővel lerombolták minden illúziómat, hogy valaha szeretni fogok egy zombit! Örültem, hogy ki vannak figurázva, meg kapnak a pofájukra rendesen, de azért jobban is lehetett volna osztani őket. Megnéztem volna egy pusztakezes face to face fight-ot a zombik ellen.

purga · http://horrormirror.blog.hu 2010.06.06. 18:15:02

@skizo...: ha olyanra vágysz, akkor ott a la horde:)

skizo... (törölt) 2010.06.06. 22:35:24

tervben van, de ma vacsira a Frontier(s) volt, de azt inkább oda részletezem.

Robb20 2011.12.23. 14:08:13

@purga:
Nekem rémlik valami "kerge marhákból lettek a kerge emberek" féle levezetés, szóval elvileg a fertőzött marhahústól váltak zombivá, ugyh nem igaz h senki sem tudja benne, hogy hogyan lettek a zombik :)

Amúgy engem is mocskosul idegesít, hogy szinte az összes zombis film úgy kezdődik h egyszer csak jönnek a zombik a semmiből és egy qrva szó nem esik arról h mégis hogyan lettek. Szóval emiatt jár nálam egy plusz pont a filmnek, h itt ezt nem játszották el, meg sztem vicces is, én szerettem ezt a filmet :)


süti beállítások módosítása