Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Vér és Belsőség

Kevésbé ismert horrorfilmek, könyvek, sorozatok, továbbá vér és halál minden mennyiségben, "sznobhatás" nélkül. E-mail: hmblog66[kukac]gmail[pont]com

Suttogások, sikolyok

Címkék

18+ (3) 3d (53) 666parkavenue (8) afterdark (12) állat (67) americanhorrorstory (33) angol (91) angola (1) animáció (8) antológia (30) argentin (6) ausztrál (23) axn (10) ázsia extrém (5) bahamák (1) batesmotel (12) bd (4) belga (4) bio (18) böszörményi gyula (1) boxoffice (27) brazil (5) brutál (228) Chelsea Cain (1) chile (6) clive barker (1) csalódás (25) cseh (2) dán (6) dean r koontz (1) deathvalley (2) dexter (33) díszdoboz (3) dmitry glukhovszky (1) dracula (1) dunatv (1) dvd (47) easy (74) edgar allan poe (1) egyesültarabemírségek (2) elemzés (3) élőprogram (34) epizód (143) érdekesség (5) erőszak (23) extant (2) farkasember (32) fearitself (9) felhívás (139) fellenbeck roland (1) felsorolás (208) filippínó (1) filmmúzeum (2) finn (6) folytatás (186) fox (1) francia (49) fromdusktilldawn (2) g.p. smith (1) giallo (13) gondolatok (58) görög (1) guillaume apollinaire (1) hannibal (3) hemlock grove (1) hír (113) hírek (23) holland (8) hongkong (12) india (1) indonéz (3) interjú (15) ír (13) irán (1) ira levin (1) izland (4) izrael (2) japán (41) jelenet (7) jódeinkábbne (10) john wyndham (1) joseph dlacey (1) kanada (67) kannibál (37) karácsony (22) kép (7) képek (48) képesítés (2) képregény (5) kérdőjel (76) kézikamera (115) kína (2) kisfilm (48) kolumbia (4) könyv (21) könyv adaptáció (72) korea (17) kuba (1) laurell k hamilton (1) lengyel (3) lesrevenants (1) lett (1) lovecraft (11) luxemburg (2) m1 (1) magyar (78) málta (1) mastersofhorror (20) mexikó (7) monaco (1) mozi (97) neil gaiman (2) német (30) nem ajánlom (140) nem amerikai (148) nem horror (50) norvég (18) novella (6) nyereményjáték (62) olasz (56) onlinefilm (80) ördög (100) orosz (6) oscar (52) összefoglaló (28) összehasonlítás (79) osztrák (5) pc adaptáció (9) penny dreadful (1) poén (193) poszter (327) premier (31) pszicho (68) puerto rico (1) remake (94) rendező (61) retro (26) ritkaság (75) román (1) rtlklub (2) salem (2) scifi (110) slasher (124) sorozat (228) spanyol (57) spinoff (2) stephen king (14) svájc (4) svéd (15) szavazás (22) szellem (201) személyes (113) szerb (5) szingapúr (3) szlovák (1) szörny (80) tajvan (2) talesfromthecrypt (20) társasjáték (1) thai (13) thebridge (1) thekilling (2) theriver (5) thestrain (1) thewalkingdead (60) the following (1) thomas müller (1) thriller (128) toplista (19) török (1) trailer (496) tv (27) tv2 (2) tv6 (30) újzéland (9) ukrán (1) underthedome (3) update (6) uruguay (1) valós alap (42) vámpír (77) várjuk (131) vendég (43) vér (399) vers (1) viasat3 (3) vietnam (1) vírusos (24) vs (23) xxx (32) zene (16) zombi (219) zskat. (124) Címkefelhő

Friss kommentek

Minden idők 10 legbrutálisabb és legbetegebb filmje (18+)

2010.03.19. 08:05 - purga

Címkék: magyar francia olasz német orosz toplista japán erőszak brutál vér hongkong xxx kannibál ritkaság felsorolás nem amerikai könyv adaptáció vírusos nem horror jódeinkábbne 18+

Hölgyeim és Uraim!

Elérkezett az idő, hogy több hónapos munkálkodásomnak beérjen a gyümölcse. Ugyan már volt egy hasonló cikk a Filmdroidon, de valljuk be, a szerző enyhén szólva messze járt az igazán durva alkotásoktól. Elég, ha csak annyit írok, hogy onnan egy sem került be az enyémbe. Eléggé nemzetközire sikeredett, ráadásul nem csak horrort tartalmaz az én kis listám. Lássunk, néhány esetlegesen felmerülő kérdést:

Mi alapján készült a lista?

Sok szempontot vettem figyelembe, de legegyszerűbben úgy fogalmazhatnék, hogy azokat kerestem elsősorban, amik nem csak hogy csurognak a gore-ban, de a legtöbb esetben olyan aberrációkkal is szembesülhetünk, amik arra késztetik a jó ízlésű átlagembert, hogy ezt ne nézze végig. Azonban van 1-2 alkotás, aminek még gore sem kellett, hogy bekerüljön, mert egyszerűen annyira betegek.

Mik voltak a kizáró okok?

Az első az, hogy a film ne pusztán pornógráfiával vagy naturalizmussal próbáljon sokkolni, így az olyan művészfilmek, mint a Shortbus vagy a Ken Park egyből kiestek. A második pedig az, hogy ne legyen dokumentarista, ne valódi halálesetekkel, vagy azoknak az illúziójával borzasszon el, mert az "túl könnyű út". Bár ez most elég nyersen hangozhat, de valóban nem lenne "fair" olyan sokkumentumokat felvonultatni, mint a Halál ezer arca-sorozat vagy a Traces of Death. Mivel ezek voltaképpen a valóságot akarják bemutatni, nem valakinek a sajátos agyszüleményei.

A sorrend mi alapján alakult?

Egyszerűen melyik hatott rám a legjobban: nagy gondban lennék, ha pontszámok szerint kéne rendeznem, éppen ezért nem is értékeltem ilyen formán ezeket. Persze vannak, amikről már korábban írtam, de azoknak a pontjai ne zavarjon össze senkit. Így kéretik mellőzni az olyan megjegyzéseket, hogy "egy 6/10-es hogy tudott megelőzni egy 8/10-est".

Továbbá:

Előre szólok, hogy a kedves kommentezők nyílván még tudnának hasonlóan durva filmekkel példálózni, de engedtessék meg nekem az a luxus, hogy beérjem ennyivel. Ugyanis én is csak egy ember vagyok, és már kezdtem beleőrülni abba, hogy a szabadidőmben "muszáj" jelleggel ilyen beteg filmeket kelljen néznem, hogy "hátha bekerül". Így is legalább 3 hónapom ment erre a projectre, szóval azért ezt tessék figyelembe venni. Persze ettől függetlenül lehet, hogy utána látok majd nem egy olyan produkciót, amik láttán majd azt fogom gondolni, hogy "basszus, ez simán TOP-listás", de nem szeretnék ennek a posztnak a  folyamatos frissítésével foglalkozni. Természetesen írni majd fogok róluk, egy-egy külön posztban.

Végül pedig, mielőtt legördülne a függöny, előre szólok, hogy ezek a filmek valóban csak a felnőtteknek szólnak, így megkérem az esetleges tinédzser-korúakat, hogy ne próbáljanak menőzni az iskolában azzal, hogy "háhá megnéztem mind a 10-et, kemény vagyok". Úgy hogy inkább szóljon ez a lista a szülőkhöz, hogy tudják, miktől óvják gyermekeiket. Meg persze saját magukat is.

Igen, SPOILER-es írás lesz, de ezt nem lehet elkerülni. Bocs.

A "tovább" gomb lenyomásával tessék befáradni és szörnyülködni. Ismétlem: csak erős idegzetűeknek!

UPDATE: A lista időközben (1 év) felül lett írva, íme a javított verzió.

 

10. Mártírok - Martyrs (2008)

 

Nemzet: francia

Rendezte: Pacal Laugier

Írtam már róla? Igen, itt.

Amolyan "épp, hogy becsúszott" kategória, vagy ez, vagy a Motel, a végső érv azonban az eredetiség volt, na meg az, hogy ez mélyebb nyomott hagyott bennem. Túl sok mindent nem tudnék róla írni, maximum csak ismételni tudnám magamat: hölgyek messziről kerüljék, hiszen jóformán az ő szenvedéseikről szól. Igen nyomasztó, bár nem annyira, mint az Eden Lake, azonban valamilyen szinten brutálisabb. Mikre számíthatunk? Komplett család hidegvérrel való lelövése, homlokra szegecselt fémpántos csontsovány lány látványa, lelki terror és élve nyúzás.

UPDATE: Időközben hazánkban is megjelent DVD-n, baráti áron, mindössze egy mátyásért.

 

9. Begotten (1990)

 

Nemzet: amerikai

Rendezte: E. Elias Merhige

Írtam már róla? Nem.

A legegyedibb mind közül. Igazából ez egy horrorisztikus művészfilm, azonban több, mint Trier Antichrist-je. Kezdve azzal, hogy minden néma, csak kísérőzene van, ami cserébe elég hátborzongatóra sikeredett. Ráadásul a képi világa is mesteri, hiszen azt az illúziót kelti, mintha valamikor a múlt század elején forgatták volna. A mondanivalót elég nehéz kihámozni első nézésre, itt el lehet olvasni egy egész jó kritikát/értelmezést róla. Mindenesetre elég brutális, már maga a kezdés sokat sejtető: egy alakot látunk egy székben ülve, amint szépen kibelezi saját magát. Mindezt fekete-fehéren. Nice.

A rendező egyébként ismerős lehet, hiszen a nagysikerű Vámpír Árnyéka is az ő nevéhez fűződik.

 

8. Taxidermia (2006)

 

Nemzet: magyar

Rendezte: Pálfi György

Írtam már róla? Nem.

Igen, kis hazánk is képviselteti magát eme "rangos" listán. Bevallom kissé szégyenkezve raktam be, hiszen ez egy alapvetően nagyon jó film, csak épp kell hozzá gyomor. Egyik kedvencem, mindazonáltal tisztában vagyok vele, hogy kissé betegesre sikeredett. Nem is tudnék így hirtelen mit kiemelni, talán a disznóbél-szexet? Mindenestre ez egy kiváló alkotás, talán ez az egyetlen aminek a megtekintésére bíztatom az erősebb idegzetűeket. Ráadásul az egylemezes verziót már akár 590-ért beszerezhetjük, hát nem csodás?

 

7. Visitor-Q (2001)

 

Nemzet: japán

Rendezte: Takashi Miike

Írtam má róla? Nem.

Igazából Takashi Miike életművének nagy része felkerülhetne simán a listára, de inkább színesebbé varázsoltam, így csak a számomra legbetegebb került fel: ez. Mitől is? Mert van itt minden, mint a búcsúban: anyaverő kamasz, vérfertőzés, nekrofília és több liter anyatej. Kissé elvont, de a lényeget nagyjából ki lehet hámozni, még ha az első három jelenet látszólag nincs összefüggésben. Bizonyos részei meg kimondottan komikusak, de a The Host - A gazdatest  óta tudjuk, hogy Ázsiában elég szélsőségesen, mégis kitűnő érzékkel veszik a műfaji keveredéseket.

 

6. Cannibal Holocaust (1980)

 

Nemzet: olasz

Rendezte: Ruggero Deodato

Írtam már róla? Igen, itt.

Igazi klasszikus, igazi alapmű. Túl sok mindent nem lehet hozzáfűzni, ez az, amit hazánkban már biztos sokan láttak, pláne, hogy egyes helyeken már 400 forintért is be lehet szerezni, de 990-ért többe sehol se kerül. Már ha csak az egylemezesre van igényünk. A cím sokatmondó, pláne ha elárulok néhány kulcsszót: nemi erőszak, élve égetés, állatgyilkosságok (igaziak!), csonkítás, na és persze emberevés. Egyszerre nyomasztó és sokkoló is. Mielőtt valaki arról regélne, hogy igazi felvételek vannak benne, előre szólok, hogy ez nem igaz, ezt csak anno el akarták hitetni, hogy többen nézzék meg. Erre 50 helyen betiltották, ahol meg nem, ott meg cenzúrázták. Persze mára ez jócskán megváltozott.

 

5. Nekromantik 1-2 (1987-1991)

 

Nemzet: német

Rendezte: Jörg Buttgereit

Korábban írtam róla? Nem.

Erősen gondolkoztam, hogy Buttgereit későbbi filmje a már publikált Schramm bekerüljön-e, de végül lemondtam róla, mivel ez egy szaftosabb témát érint. A másik meg simán trágya. Ezzel a két alkotással igazából magának a kifejezetten nekrofíliával foglalkozó filmeknek adnám az ötödik helyet. Mit is lehetne róluk írni? Emberek, akik szeretnek halottakkal (mindegy milyen nemű vagy hogy egyáltalán ember-e) intim viszonyt folytatni. Ne tessék rögtön dirr-durrban gondolkodni, itt az elhunytak csupán olyan szükséges segédeszközök, mint másnak  a csipkés harisnya viselete, vagy nem is tudom még mi. Annyira morbid mindkettőnek a rendezése, hogy már-már egy romantikus eposz hatását kelti, főleg a folytatás. A zene meg csak rátesz egy lapáttal.

 

4. Ebola Syndrome (1996)

 

Nemzet: kínai, de az egykori különálló Hong-Kongban gyártották

Rendezte: Herman Yau

Írtam már róla? Nem.

Ha a Visitor-Q-t sokszínűnek festettem le, akkor ez még annál is durvább. Az alkotók itt aztán bele adtak apait-anyait, hogy minden benne legyen ebben a beteg rémálomban. A minden alatt a következőket értem: arcra vizelés, nemi erőszak, kannibalizmus, brutális gyilkosságok, gore, gyermekhalál és persze, mint azt a cím is sugallja: az Ebola vírus hatásainak a megtekintése. A főszereplő egy ocsmány, bűzölgő, két lábon járó trágyakupac, emberi értéket csak a film vége felé mutat, de azt is hamar eltünteti magából. Igen beteg, ráadásul valami bizarr humort is csempésznek bele. Érdekesség, hogy a film nagy része Dél-Afrikában játszódik.

 

3. Philosophy of a Knife (2008)

 

Nemzet: orosz

Rendezte: Andrey Iskanov

Írtam már róla? Nem.

Iskanovnak is a teljes életműve itt lehetne, de ez a film a maga 250 percével szerintem megérdemelte azt, hogy önmagában egyedül képviselje a rendezőt. Be kell ismernem, hogy ez annyiban kakukktojás, hogy egy fél-dokumentumfilmről beszélünk ugyan (ezzel ellentmondva önmagamnak), de itt a kínzások már "házi készítésűek" és annyira durvák, hogy nem lehet szavakba önteni. Hiába fekete-fehér majdnem az egész mű, attól még pl. végig kell néznünk, ahogy egy nőnek kiszedik mind a 32 fogát, még hozzá egyenként. Egyébként a II. vh. alatt Mandzsúriában kísérletezgető japán "tudósokról" van szó, amiről készült már egy másik film is, a Man behind the Sun. Szóval csak olyan üljön neki, aki képesnek érzi magát tömör 4 órányi kínzásokra, a legkülönbözőbb formákban.

 

2. Grotesque / Gurotesuku (2009)

 

Nemzet: japán

Rendezte: Koji Shiraishi

Írtam már róla? Igen, itt.

Erről viszont már tényleg csak pár szóban, hiszen az erről szóló bejegyzésemet, már az első nap 14 ezren elolvasták, aminek nagyon megörültem:) Meg amúgy is könnyű összefoglalni a történetet: egy beteg japán rabul ejt egy párocskát, akiket másfél órán át kínoz, ahogy csak lehet. A legdurvább torture porn. Egyszerűen brutális.

 

 

 

 

 

 

És a "győztes" nem más, mint a...

 

 

 

 

 

1. Saló, avagy Szodoma 120 napja (1975)

 

Nemzet: olasz

Rendezte: Pier Paolo Pasolini

Írtam már róla? Nem.

Pasolini sokak számára a Decameron megfilmesítésével lehet ismerős, és amíg az parázna volt, addig ez már csak simán perverz és szadista. Sokan nem tudják, de ez eredetileg a hírhedt De Sade márki könyve alapján készült, így a legtöbb perverzitás nem a direktor fejéből pattant ki, noha néhol kicsit "felturbózta", elég ha csak arra a jelenetre gondolunk, amikor kondérból eszik a szart fekáliát. Embert még egy filmben sem aláztak meg ennyire, mint az itt lévő fiatalokat, nincs kegyelem sem nekik, sem a nézőknek. Ezt aztán kihívás végignézni, legalábbis nekem az volt, de hírlik, hogy amikor anno nálunk vetítették moziban, nem sokan ülték végig. Azonban az erőszak nem öncélú, van mondanivaló is, csak oda kell figyelni. Voltaképp itt az ellenség maga a Hatalom, amit legjobban egy fasiszta köntösben lehetett érzékeltetni. Magyarországon is be lehet könnyedén szerezni, egy ezresért szinte akárhol, már egy újrakiadást is megélt. Érdekesség, hogy egyes országokban még a mai napig tiltólistán szerepel.

 

Köszönöm a figyelmet!

 

Aztán, ha megnézitek őket, és majd nem tudtok aludni, ne tessék reklamálni, én szóltam előre:)

UPDATE: frissült a lista!

A bejegyzés trackback címe:

https://horrormirror.blog.hu/api/trackback/id/tr21848908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Darkcomet 2010.04.02. 17:47:04

Ja igen!

Ezt a kis hozzáfűzést a későbbi olvasóknak írom, nehogy úgy tűnjön, hogy én egy aberrált barom vagyok, aki ilyen filmekre veri otthon. Egyáltalán nem vagyok ferdült, egy csirkének sem tudnám elvágni a torkát, mostanában operálták a cicánkat, és mondhatni, annyira aggódtam érte, mint ha a gyermekem lenne. Nálam az ilyen filmek csak a latens agresszióm levezetésére szolgálnak, semmi több. Persze, ha kifogok egy olyan horrort, ami a sokkoláson, félelemkeltésen túl még némi mondanivalóval is rendelkezik, az kissé gáz, mert pszichikailag nem érem el azt az eredményt, amit szeretnék, viszont a horror műfajába ezek az igazán érdekes művek.

Egyébként kedves rendezőim: Andrej Tarkovszkij, David Lync, Ingmar Bergman, Werner Herczog, Win Wenders, és Jim Jarmusch, Alejandro Jodorowsky, Kurosawa, Takashi Miike, Takeshi Kitano.

Magyarok közül: Body Gábor, Jancsó Miklós, Huszárik Zoltán.

Veslan 2010.04.02. 18:01:35

@Darkcomet: Jaja, én is lepkéket kergetek szabadidőmben :))) horror-addiktnak lenni nem szégyen :)

purga · http://horrormirror.blog.hu 2010.04.05. 13:43:04

@Darkcomet: a szüzet láttam, egy jelenetet leszámítva (ami elég durva valóban) nem olyan vészes, de amúgy elég gagyi, a másiktól így el is ment a kedvem.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.04.10. 06:57:23

Remek összefoglaló és maga a blog is kiváló! Csak így tovább!

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2010.04.10. 12:18:18

Darkcomet: értelmes dolgokat írsz, de baszki, ember, hol élsz te, hogy következetesen képtelen vagy a -ban/-ben ragokat normálisan használni???

szbszig 2010.04.20. 00:14:29

A Philosophy of a Knife-ra azt írod, hogy a kínzások "házi készítésűek". Valójában viszont én pont egy olyan nyilatkozatra emlékszem Iszkanovtól, amiben elmondta, hogy ő nagyon szívesen tett volna még bele néhány jelenetet, de a történelemhez teljesen hű akart lenni, és amiről nem maradtak megfelelő feljegyzések, azt inkább kihagyta.

purga · http://horrormirror.blog.hu 2010.04.20. 08:30:04

@szbszig: akkor valszeg félreérthető voltam (most is), azt úgy értettem, hogy amiket látunk, az nem archív felvétel, hanem egy-egy rekonstrukció. Csak mert nehogy az átlagnéző azt higgye, hogy ezek még filmre is vették, bár ez elképzelhető is lenne, azonban ezt úgysem mutogatnák a nagyközönségnek.

skizo... (törölt) 2010.05.02. 13:27:27

Na rászántam magam, hogy neki essek a listának. Reménykedtem benne, hogy nem lesz akkora csalódás mint az a reGOREgitated, és nem!!! A Martyrs nagyon tetszett, 10 percre se hagyták, hogy unatkozzak, baromira nyomasztó volt és ami nagy előnye h volt SZTORIJA, sajnos a vége elég hülyére sikeredett és az utolsó 20-30 perc már inkább dráma kategória, de megbocsátható. Fordulatos, kellően véres faszás kis film. a 10/7 reális.
A Begottent elkezdtem nézni, de túl művészkedő volt, és már késő volt, hogy én elkezdjem belelátni a tartalmat de az első 15 perc tetszett.

Még valami, ami nem ide tartozik. A REC-et még nem láttam az oldalon, lehet csak rossz helyen kerestem. A REC-ig utáltam a zombis filmeket, romero-t meg egyenesen eltiltanáma filmezéstől (most jó pár embert magamra haragíthattam), de ezt a filmet tényleg nagyon elkapták, remélem a kettővel nem baszták el, mer azt még nem láttam..., jó lenne egy bejegyzést olvasni róluk :)

Hasselhoff 2010.05.02. 15:22:47

?? a Martyrsban éppenhogy a vége a legjobb, hiszen nemcsak, hogy megtartja a sztori jellegét, (ami már önmagában is egyedülállónak és cseppet sem kommersznek mondható) de drámai mivoltából fakadóan képes elérni azt az abszolút adekvát végkifejletet/katarzist, ami nagyon kevés hasonló műfajú filmnek sikerül. a Martyrs-t valójában psycho-drámának kéne hívni, nem kevés filozófiai gondolattal bír. továbbá engem külön lehengerel a tény, h a benne levő erőszak (amellett, h talán napjaink egyik legrealisztikusabb ábrázolásával rendelkezik) csupán eszközt képvisel egy magasztos cél szellemében, voltaképp az emberiség és a kollektív tudás expendálása érdekében. sztem minden mozzanata hibátlan ennek a filmnek, amit 3 szóban úgy lehetne összefoglalni, h: embertelenség az emberiségért.

Begottent még nem láttam, de nemsoká.

a REC 2-vel kapcsban csak annyit, h inkább bojkottáld. helyette próbáld be a 28 nappal, majd héttel később címűket. vagy, ha nagyon érdekel, akkor sztem imax3D, bár úgy is fika.

Hasselhoff 2010.05.02. 15:45:07

na, ha már így belekezdtem szubjektív véleményem kifejtegetésébe, akkor befejezném annyival, h miután a Martyrsban vajmi kevés tudományos támaszték szolgál a "mártírokkal" szemben eszközölt bánásmódra, még azt is bele tudom képzelni, h egyrészt az erőszakos kimenetelű (vallási) fanatizmus degradálását is hivatott kifejezni, avagy az emberi kíváncsiság/kísérletezés iránti vágy árnyas oldalát reprezentálni, mintegy felismertetni arra, h igazából bárkit, bármikor és bárhogyan képesek vagyunk áldozati bárányként kezelni, ha ebből bármiféle eredményességet nyerhetünk. de tényleg kíváncsi vok a véleményekre, h ki mit gondol erről, mert én ezen a gondolatmeneten ha 5 percet filóztam a film után és lehetséges, h elsuhantam a lényeg mellett. szal, aki látta, írjon, aki nem, annak legyen ez az esti progija. megéri.

purga · http://horrormirror.blog.hu 2010.05.02. 19:16:19

@skizo...: gondolkodtam már rajta, h milyen keretek között írjak róla, majd meglátom:)

@Hasselhoff: kimerítő elemzés:)

Hasselhoff 2010.05.03. 07:35:42

van egy '90-es Richard Kern film The Evil Cameraman címen, amiben 4 nővel művelnek "dolgokat", pl. az egyik csajt úgy kötik ki, ahogy egy függőágyat szokás, aztán csak himbálózik, és az ő sztorija kb. ennyi is. de mondjuk nincs benne se halál, se vér, de még bántalmazás se, ellenben igen pornográf, plusz nagyon hülye zajzene megy alatta, amit még a Foetus festett alá. zéró dialóg, igazán ergya vágások, borzalmas világítás, és az összkép tulajdonképpen még humorosnak is mondható. de úgy furán. annak tudom ajánlani, aki szereti az olyan kísérleti filmeket, amelyek nem tartanak semerre, mert ez nem tudható be másmilyennek. ja és csak 11 perc.

RFB 2010.05.07. 17:46:47

Most sikerült megnézni a Salo-t. Jogos a listán a helye. Én ugyan nem kaptam tőle sokkot, de átérzem ha valaki igen. Ahogy olvasom ki is nyírták a rendezőt rögtön a premier után. :)
Érdekes kérdés kinek mi a gyenge pontja, hol van az ingerküszöb :) Nemrég azon kaptam magam, hogy simán végignéztem az Earthlings-t, pedig az egyike a valaha készült legszörnyűbb dokumentumfilmeknek. Aztán a Taxidermia visszaadta a reményt, hogy vannak még emberi reflexeim :D Csak harmadszorra sikerült megnézni, az első két próbálkozásnál nem jutottam tovább a fél köbméteres disznósajtnál.

odamondó 2010.06.01. 09:29:00

A lista jó ezekből amit láttam nekem is bent van top10ben. Salo, taxidermia, visitor-q, cannibal holocaust.

Ami kritikát viszont felvetnék az az, hogy: "Az első az, hogy a film ne pusztán pornógráfiával vagy naturalizmussal próbáljon sokkolni, így az olyan művészfilmek, mint a Shortbus vagy a Ken Park egyből kiestek."

Bocs, de te ezt hogy gondoltad? Az előbb említett általam látott 4 film is pontosan eme kategóriába esik. Hogy lehetett ezekután kihagyni a ken parkot??? Szerintem ez hibás következtetés volt a részedről.

SŐT! eme kritérium alapján: "A második pedig az, hogy ne legyen dokumentarista, ne valódi halálesetekkel, vagy azoknak az illúziójával borzasszon el, mert az "túl könnyű út"."
A salo pl. élből kiesik!!

purga · http://horrormirror.blog.hu 2010.06.01. 09:40:37

@odamondó: nanana, a saló mint dokumentarista mű? ne keverjük a szezont a fazonnal! hiszen ez egy képzeletbeli történet egy létez történelmi eseménybe ágyazva, azon kívül, mint már írtam, egy ügyes könyv-adaptáció, ami szintén kitalált, még ha anno De Sade valóságosnak akarta beállítani.

Azonkívül pornógráf az említett 4 film, DE, ott nem csak azzal sokkolnak, hogy látjuk a kukit bemenni a nuniba, vagy hogy egy verekedés milyen életszagú. Nem, mindegyik rátesz még egy lapáttal: a Salo utolsó 10-15 perce mai szemmel nézve színtiszta torture porn, a Taxidermiában meg a magzat kitömése vagy a disznóbél megdugása önmagában is elég beteg ötlet, vagy a Visitor-Q-ban a nekrofíl szexjelenet, a cannibal holocaustnál pedig tényleg nem kell példáloznom...

Míg a Shortbusban tényleg nincs más, mint szex, egy kis homoerotikával megspékelve. A Ken Park meg egyszerűen naturalista, és még ha vannak benne elég beteg dolgok, attól még messze van, hogy a top 10-be bekerüljön.

Remélem kielégítő választ adtam:)

hógolyó11 2010.06.03. 01:31:18

Itt online nézhető néhány film a listádról, a taxidermiát itt néztem. A Saló és a Philosophy of a Knife is fent van ( ezek a kövik). stagevu.com/index Jó a blogod most már követem.

purga · http://horrormirror.blog.hu 2010.06.03. 09:20:22

@hógolyó11: köszönöm a dicséretet:)
majd este megpróbálok beágyazni közülük egyet:)

odamondó 2010.06.04. 08:34:37

@purga: kielégítő volt.

A salórol pedig igen dokumentáció. Nem volt Pasolini ilyen okos, hogy maga találja ezt ki. Nem kell messze keresgélned. Adok egy tippet: Románia.

purga · http://horrormirror.blog.hu 2010.06.04. 08:45:19

@odamondó: persze, h nem volt, de mondtam, h ez elsősorban egy KÖNYVADAPTÁCIÓ, ha elolvasod, akkor rájössz, h a rendező még vissza is fogta magát:)
Másrészről meg mint meggyőződéses kommunista, egyszerűen bemutatta saját szemével a fasizmust.
Abszolút nem dokumentáció.

purga · http://horrormirror.blog.hu 2010.06.04. 08:46:21

@hógolyó11: nem sikerült beillesztenem, kér egy plusz segédprogramot, amit hiába telepítettem, egyszerűen nem játssza le a vidiket:S

odamondó 2010.06.07. 12:53:54

@purga: mondom, hogy nem érted miről beszélek.

Akkor adok egy következő tippet ha nem voltál hajlandó jobban kutatni.

Pitesti erre keresgéljél rá. Ez egy börtön volt romániában.

purga · http://horrormirror.blog.hu 2010.06.07. 14:13:33

@odamondó: na, utánanéztem, így már ismerős volt. De a film ettől még nem dokumentáció, mert ennyi erővel rengeteg hasonló helyszínre, eseményre rá lehetne ugyanezt fogni.

Ráadásul hogy lehetne dokumentarista, ha:
- a helyszín teljesen más
- könyvadaptáció
- a megjelenő hatalom ideológiája is más
- semmi se utal Pitesti-re
- mindent összevetve az egész a képzelet műve --> nem egy valós történést mutat be --> ez nem dokumentarista kérem szépen!

A Philosophy of a Knife már inkább, hiszen ott valós a helyszín, a kísérletek rekonstruáltak, sőt még egy tanú is mesél időnként. A kettő között ég és föld a különbség!

Amúgy meg szerintem túl sokat látsz a filmbe. Különben is, tudtommal az ott történtek titkosak voltak, de persze nyilván '75-ben egy nyugati művészlélek pontosan dokumentált mindent, ami egy kelet-európai, kommunista ország börtönében történhetett, nemde? Teljesen logikus!

homerkaro 2010.08.27. 18:46:22

kicsit régi poszt de csak most került sorra a mártírok.
hát mit ne mondjak ez a film egyszerűen szar volt.
unalmas gagyi történet fűrész szintű "kínzások".úgy ültem le hogy sokkot kapok majd meg megráz mint az edenlake vagy a girl next door de ez gagyi volt.remélem a többi amit nem láttam jobb lesz:) vagy legalább a szerbfilm

InnerSlaughter 2010.08.28. 05:44:02

Purga: egész jó a lista rászántam pár napot és végignéztem mindet (azt is amit már láttam). Egy-két helyezéssel nem értek egyet, de ez nyilván izlés dolga is ahogy írtad a másik blogon nem jársz filmes szakra de szvsz ennek a blognak nem is az a lényege hogy na most akkor te megmondod mi a jó a népnek, nekem pont ez tetszik benne:)
(nálam a Begotten legalább dobogós lett volna egyébként, a Nekromantikot pedig nem értem mit keres egyáltalán itt? vagy legalábbis az 5. helyen?)

Philosophy of a Knife-ról pedig annyit hogy én végignéztem, és azt kell hogy mondjam nálam a Salo helyett az lett volna az első. Darkcometnek igaza van ezzel a filmmel kapcsolatban:)

Insane20 2010.09.02. 15:45:05

Mindet megnéztem,nem sokat csalódtam,bár a Mártírokat lehet előrébb raktam volna.Nekem az a film eléggé különleges,mondhatni zseniális,egyedi történettel,hiteles színészekkel,a megvalósításról ne is beszéljünk.Félelmet,szorongás bennem nem keltett,de vhogy nem is hiányzott.A Grotesque számomra hatalmas csalódás jó értelemben,még majdnem sírtam is rajta..:S:DA végén meg nevettem és szidtam de csak pár percig míg le nem esett,hogy hoppá groteszk-.-" A Taxidermia egy kis büszkesége hazánknak,bki bmit is mond,elismert film.A Begotten alap,a Visitor q-n és a Nekromantikon én szakadtam a nevetéstől.A maradék nagyjából megintcsak összetettebb és nem akarok egy regényt írni,respektálom azokat is(Philosophy,Salo)meg sszem 2t kihagytam:P,azok nem összettek.A lista egyik feléhez elég ha van gyomrod meg figyelsz kicsit,a másik feléhez nem árt a lelkiharmónia az erős idegzet mellé.Purga ha te nem lennél,még csak a CH-nál járnék:P:D

Skeletor 2010.09.02. 20:31:49

Hát rettegni nem tudtam egyiken sem mivel ezek csak filmek és szerintem a valóság az sokkal szörnyübb és ijesztöbb mint ezek a hatásvadász filmecskék.Na persze voltak közte olyan alkotások is amelyek a valóságot próbálták tükrözni és társadalmi mondanivalója is volt de mégis csak filmek. Elég körülnézni a világban (na persze nem a tv hiradóra gondolok mert az cenzurázott) és kész is az igazi horror pl. Afrika,Iraq,Délamerika stb a legszebb mikor az emberek elembertelenednek és olyan dolgokat müvelnek amikröl álmodni sem mernél.

purga · http://horrormirror.blog.hu 2010.09.02. 21:39:24

@Insane18: szép összegzés:)

@Skeletor: ezeknek a többségének nem is az a "funkciója", h rettegj, inkább, h rosszul légy és esetleg elgondolkodj. az élet persze hogy keményebb, de akkor ilyen alapon ne nézz (horror) filmeket.

2010.09.17. 14:05:06

Fentiekből négyet láttam, nekem a Martyrs speciel nem tetszett, gyakorlatilag végigszenvedtem. A Grotesque viszont életem végéig elkísér, az tuti. Mindazonáltal majdhogynem tetszett. A nekromantikról nincs mit mondani, majdnem hánytam tőle, úgyhogy másnap megnéztem a második részt, és képzeljétek, attól is majdnem hánytam. Ja, ha valaki érti a tojászabáló jelenet lényegét, legyen szíves tájékoztasson, mert én nem bírtam rájönni.

Kozmokrator · http://www.tudtad.com 2010.09.29. 10:15:53

"Szép" kis összeállítás! Megmondom őszintén a Taxidermiából láttam a disznóbeles jelenetet, hát nem semmi. MIért nincsen benne a tudós?

purga · http://horrormirror.blog.hu 2010.09.29. 13:31:28

@Kozmokrator: lehet, h velem van a gond, de milyen tudós?

Xezs 2010.09.29. 23:33:01

Én mint laikus valahogy idetévedtem, aztán megnéztem párat a listából (pl. Salo, Grotesque, Taxidermia, ja meg a
Cannibalt még régen láttam.

Nekem pár dolog nem tiszta: mi a céljuk az ilyen filmeknek? Csupán a borzongatás? Betegnek tekinthető-e az, aki ezekre a filmekre gerjed? Beteg vagyok-e én, aki nem érzett semmi különöset mikor ezeket végignézte (na jó annyit igen, hogy a Saloban felbaszott az az elfogadás ahogy az áldozatok alávetik magukat a kínzásnak, mintha csupán valamiféle matinén lennének, eszük ágában sem volt menekülni kivéve 1-2-nek).

A Taxidermián mondjuk jót röhögtem, az inkább vígjáték mint horror, bár lehet félreértettem. Ettől még jót szórakoztam rajta.

Na ha valaki tud választ adni a kérdéseimre akkor köszi szépen :)

Xezs 2010.09.29. 23:48:00

@Skeletor: Csak egy észrevétel: Az a közel-keleti ország amire gondoltál, magyarul Irak és nem Iraq.

Celtic 2010.09.30. 08:48:47

@Xezs: Hogy mi a celjuk? Nyilvan a normal horrofilmeknek a szorakoztatas/borzongatas. Ha van fizetokepes kereslet, jo uzlet. A Salo mas teszta, ott a rendezo valami ki akart beszelni magabol. Erzekeny lelek, zavarja a diktatura. En pl. attol buktam ki, amikor itthon a Geczy c. eloadas utan megdobaltak kutyaszarral a szereploket az utcan. Innen egy lepes, hoyg ne dobaljon, hanem lojon, mert "neki ez nem tetszik". Szoval mindenkinel mashol van az ingerkuszob.

Salo: a legelejen egy srac el akar menekulni, le is lovik. Masreszt nem lenne egyszeru a menekules arrola helyrol. Fokozatosan torik meg az ellenallasukat es egesz a vegeig nem tudjak, hoyg halalra lesznek kinozva. Az ember mindig remenykedik.

Taxidermia meg leginkabb (sztem) a groteszk mufajba illik.

purga · http://horrormirror.blog.hu 2010.09.30. 10:30:19

@Celtic: nana, azé geczy-t nem kell védeni, ő az, aki az Álszent c. filmben valóban megölt egy kiscicát, az ilyen ember a szememben pedig egy féreg.
és a film még díjat is kapott... bravo.

Kozmokrator · http://www.tudtad.com 2010.09.30. 10:37:34

@purga: Elnézést lemaradt :) Az őrült tudós aki 3 embert összevarr a szájánál és a végbelénél. Ebben az évben jött ki. Csak a címét nem tudom :)

purga · http://horrormirror.blog.hu 2010.09.30. 11:01:31

@Kozmokrator: az emberi százlábú:) amikor ezt a listát írtam, akkor még nem jelent meg, egyébként azóta írtam is róla:) de elég gyenge ehhez a 10-hez képest:D

Xezs 2010.09.30. 15:31:40

Azt a százlábúsat láttam, az szerintem egy fos :)

A Geczyről hallottam valamit még régen de nem tulajdonítottam neki jelentőséget.

Celtic 2010.09.30. 15:42:20

@purga: Geczy az emlekeim a darab cime volt. EGy pornorendezorol szolt a darab, aki az Ember tragediajat akarja feldolgozni porno-verzioban. Ez persze a nep sotetebb felenek ug yjott le, hogy maga a darab a porno-verzio...

De tokmindegy, egy orszagban, ahol ejszaka emberek megdobalnak mas embereket szarral, csoportosan, valami idiota idea miatt, en nem akarok elni. Tenyleg attol feltem akkor, hogy nicns messze, amikor mondjuk a Vaci utca kirakatait zuzzak be, mert "ott AZOK vannak" vagy hasonlo. De ez ugy tunik, elmult.

Celtic 2010.09.30. 15:45:54

Utananeztem, Toepler volt a rendezo mindket esetben. De nem a macskas-ugy miatt, hanem a fentebbiek miatt dobalak szart ejszaka a jatekosok.

Egyebkent meg a kiscica megoleserol erdemes elolvasni azt a par hetes dolgot, amikor vmi szlav kiscsaj a folyoba dobalta az ujszulott kutyakat. Pontosabban az ezzel foglalkozo blogok kommentjeit.

purga · http://horrormirror.blog.hu 2010.09.30. 16:06:11

@Celtic: én azt hittem h a "geczy" a "művészneve", de részletkérdés.
és bevallom, megérdemelte a kaksit, nem csak a kiscica miatt, hanem a darab miatt is. sem a mű, sem madách nem érdemli meg, hogy így meggyalázzák, mert ez az.

összehasonlításképpen: pasolini egy eleve beteg könyvet vitt vászonra, amit megtöltött mondanivalóval. nagy különbség.

a kiskutyás kommenteket pedig el tudom képzelni, azt is meg tudom érteni. én is legszívesebb a kutyák után dobtam volna. mert ez ugye szimpla állatkínzás, nincs mit belemagyarázni.

Xezs 2010.09.30. 16:11:00

Purgával egyetértek a Geczy kapcsán - tényleg nem kellene ennyire másképp tálalni az Ember Tragédiáját. Az meg lett írva úgy ahogy, szerintem hagyjuk békén.

Viszont az ilyen kiskutya-kismacska sajnálást mindig is álszent dolognak tartottam. Falun évtizedek óta és még ma is az dívik, hogy a kismmacskákat elássák ha túl sok születik.

Lehet háborogni hogy barbárság meg állatkínzás, de ettől ez a jelenség még létezni fog. Azt meg senkitől sem várhatják el, hogy 1 helyett 10 macskát tartson el, macska meg ugye bagzik ha kell, ha nem. Ivartalanítás meg felejtős, a legtöbb ember nem fog ezért fizetni.

Arról már lehet vitatkozni, hogy etikus-e filmre venni egy állat megölését ha az passzióból történik.

Kozmokrator · http://www.tudtad.com 2010.09.30. 16:17:16

@purga: Upsz. Az embert csak érdekli. Egyébként amikor elkezdtem nézni a trailerét azt hittem valami reklám. :D

skizo... (törölt) 2010.09.30. 16:22:50

@Xezs: ez azért kicsit túlzás, nem szokás!!! előszőr ott is az megy, hogy megpróbálnak neki gazdát keresni. Az eszmefuttatásod alapján meg mi a fasznak akkor neki macska, még az az egy is ?! Ezt a zoli gyereket meg úgy betenném a Grotesque-be, a srác helyett áldozatnak csak olyan snuffosan... mekkora művészet lenne... és még alacsonyabb költségvetés

Xezs 2010.09.30. 16:28:34

Amúgy az nem Gecy? Z nélkül?

Xezs 2010.09.30. 16:33:02

@skizo...: Egy macska minden falusi házhoz dukál, egyrészt megszokásból, másrészt az egerek ellen.

Miért nem érthető az eszmefuttatásom alapján hogy kell valakinek 1 macska, de nem kell neki 10?

Érzésem szerint sokan, akiknél a macska a család szeme fénye, nem értik, hogy máshol a macska fogyóeszköz. Vagyis ha elüti az autó vagy agyonveri a szomszéd akkor lesz másik és senki nem sír hogy hova lett Micike. Az ilyen Micikéket nem cibálják állatorvoshoz se, ha megdöglik hát megdöglik.

skizo... (törölt) 2010.09.30. 16:46:19

@Xezs: falun laktam 3 évig, volt, hogy 8 macskánk is volt, megritkította a kutya, a hideg meg minden. Sajnáltuk, őket, de egyszer nem lettek elásva a kertben!!!

skizo... (törölt) 2010.09.30. 16:48:24

Elég rosszul raktam össze a mondatokat... a lényeg, hogy nem kötelező elásni az újszölött macskákat, nem is nagy divat falun se

Celtic 2010.09.30. 20:53:51

Megegyszer: nem lattam a darabot (Gecy), de tudomasom szerint _NEM_ az Ember tragediajat vitte szinre.

Egy darabot csinalt arrol, hoyg egy pornofilmrendezo kitalalja, hoyg az Ember tragediaja pornovaltozatat _leforgatja_. Nem tudom, milyen volt, valoszinuleg volt benne egy adag a kiegett, cinikus csokarol, _akinek_ semmi se szent.

Gondolom, par ember beszelget, a pornorendezo gyozkodi oket, hoyg milyen tuti lesz vagy mittomen, de NEM Madach muvet alakitotta at, hanem a darab szolt arrol, hogy egy csoka atalakitja a muvet.

Ez kb. olyan, mint az aktualis rosszfiut jatszo _szineszt_ megverik az utcan. Volt errol egy nagyon jo magyar film, a Gyula vitez telen-nyaron: 60-70-es evek, Gyula vitez egy torokok ellen harcolo csoka es amikor Magyarorszagon EB-t rendeznek, egy torok csoka nyeri es a tomeg megveri...

De azon az ember rohogott, bar ebben az orszagban allitolag penzt gyujtottek Isauranak, de az megiscsak az atkosban volt. Erre kiderul, hoyg 18 evvel a rendszervaltas utan ugyanez elofordulhat...

Celtic 2010.09.30. 20:55:05

@Xezs: de, de. Utananeztem, tenyleg nem cz.

Xezs 2010.09.30. 21:48:27

@Celtic: Én most kicsit felfrissítettem az emlékeimet a net segítségével és azt olvastam, hogy egy pályázat volt kiírva, amiben az Ember tragédiájának egy új színét kellett megírni, ami Budapesten játszódik. Na így kapcsolható a Geczy az ET-hoz.

Szerintem ennek az egésznek nagyobb a füstje mint a lángja, én állítom hogy a Gecy rendezői még örültek is a kurucinfos felhajtásnak, mert amúgy senkit nem érdekelt volna ez a mű. Láttam egy rövid részletet belőle a neten meg elolvastam pár szövegfoszlányt, ami alapján nekem az jött le, káromkodások értelmetlen halmaza az egész.

Mondjuk az már tényleg gusztustalan, hogy belekeverték a Himnuszt is.

Xezs 2010.09.30. 21:51:01

Óbazmeg és leírom cz-vel. FAIL.

Celtic 2010.10.01. 17:59:40

@Xezs: :) Hatigen. Szamomra mentseg, hoyg volt ilyen tananarom, bar az "e" betun ekezetet hordott...

Celtic 2010.10.01. 18:04:43

@Xezs: hvg.hu/kultura/20080929_antipornempire_gecy_siraly_premier

Sztem a HVG eleg megbizhato atekintetben, hogy voltakeppen mirol is szol az eloadas. De teny, tegnap a neten en is talaltam arrol _hireket_, hoyg a Madach-dramabol keszul porno. Mert ha egy blog ezt irja, kesz, ennyi. De ha egy hirben ez szerepel, sok masikban meg az en verziom, akkor furcsan nezek utana arra a hirforrasra.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2010.11.04. 18:51:16

A Mártírok szerintem nagyon szar.

Tiger Woods 2010.12.01. 12:33:21

Cuttink Moments(ből a Cutting Moments), Aftermath meg a Gutterballs és az Inside sem rosszak.

Tiger Woods 2010.12.01. 12:49:37

@Sparrow: Igen, de beteg. Szerintem a Begotten szarabb.

bevállalós 2010.12.15. 09:54:24

Sziaztok! Segitségre lenne szükségem!Egy filmet keresek 80_90 vhs korszak ,arról szól hogy egy srác meg öli a családját és aztal köré ülteti a halotakat!Börtönbe,vagy dili házba kerül,amikor szabadul vagy szökik haza felé tart de a házába fiatalok bulizni vannak.És el kezdi öket irtani,eggyik csaj fejét turmix gébbe nyomja,a másikat fel köti el süllyeszti a kocsiukat.A végén egy kúthoz csalják amibe bele esik és egy vastartályt boritanak a kutba,amit felrobbantanak.A film cime kéne mér 2 hónapja keresem!Elöre is köszi!

bevállalós 2010.12.15. 11:24:38

Hali ez a kedvenc blogom!Már rég óta keresem ezt a filmet,sajnos sok horror rajongó se ismeri csak a cime kéne!!!pedig már olyan 10 horror rajongóval leveleztem és semmi eredmény!!!A fél kezemet adnám a ciméért!!!

Case · http://streetartbp.hu/ 2010.12.16. 13:36:37

@bevállalós: Nem szoktam grammar-náciskodni, de tõled eldobta az agyam az ékszíjat. :D

Sziasztok!
megöli
asztal
halottakat
diliházba
hazafelé
turmixgépbe
felköti
elsüllyeszti
kocsijukat
beleesik
kútba

és akkor a kisebb hibákat, szóközöket, vesszõket még figyelembe sem vettem.

A film viszont nem tudom melyik, fusd át ezt a listát, hátha megtalálod:
www.onlygoodmovies.com/blog/movie-megalists/top-100-slasher-horror-movies/

skizo... (törölt) 2010.12.16. 14:36:41

@bevállalós: nekem ez ismerős... de valahogy állandóan a fekete karácsony ugrik be, pedig nem az :D Szívesen:D

Zolika1212 2011.01.20. 20:04:51

Tény, hogy a Cannibal Holocaust a legismertebb film a témában, viszont a Cannibal Ferox jóval provokatívabb és brutálisabb, abban nem akarnak moralizálni, csak lemészárolni és felzabálni a szereplőket.
Én még helyet adnék az "Enter the Void-nek" is, amiben bár nem beleznek, ám 160 perc alatt mégis olyat kapunk az arcunkba, amit a következő években garantáltan nem felejtünk el.

Édi-béni 2011.01.21. 21:36:49

Sziasztok!
Én 1 hete találtam rá az oldalra és azóta függő lettem :)Imádom a tartalmat, kritikát és egy két film készítési kommentedet. Nagy horror rajongó vagyok, bár az utóbbi időben nem jöttek ki olyan filmek amiket szívesen megnéznék. Tök jó humorral vázolod a tartalmat, amiken nagyokat szoktam itthon visítani.Meglepődtem, hogy az általad 10 legbrutálabb film közül 3-at láttam, szóval szerintem nem rossz arány nő létemre. Köszi az élményt amit eddig okoztál! :)

Édi-béni 2011.01.21. 21:39:16

Ja ha valaki képet szeretne kapni Sade márkiról, ajánlom figyelmében A Sade marki játékait! (nem gyilkolós, lemészárolós, és nem folyik a vér)

sp00n187 2011.01.26. 10:08:54

Gratulálok az összes gyökérnek akinek ez tetszik. Innen lehet látni mennyi fasz van a világon beleértve titeket is. Mik ezek a filmek köcsögök? Kína,Japán,Olasz,
na ne vicceljünk már, ezek a filmek még egy nagy rakás gőzölgő lószar szintjét sem érik el.

purga · http://horrormirror.blog.hu 2011.01.26. 10:29:46

@sp00n187: büszke lehetsz magadra és erre a kommentedre:) magukkal a filmekkel van a bajod, vagy az ilyen, keményebb darabokkal, esetleg magával a horror műfajával?

Ez utóbbi esetben mit keresel itt?

Illetve akkor szerinted mik a jó filmek?

A legfontosabb kérdés pedig: ezek közül hányat láttál? Ha egyet sem, akkor én is csak gratulálni tudok hozzád.

Egyébként megtisztelő, hogy képes voltál csak ezért a hozzászólásért regisztrálni. Bravó.

sp00n187 2011.01.26. 18:44:54

@purga: Ha te erre vagy büszke, hogy ilyen a filmek szemetét nézed akkor gratulálok te szerencsétlen.

Kérdés: Ha mondjuk én elmegyek hozzád és élve megnyúzlak az neked kurvára tetszene???? Erre válaszolj. Lehet hogy te arra izgulsz ha valakit kínoznak meg ölnek akkor menjél vizsgáltasd ki magad.

További jó szemét nézést neked meg az elmebeteg csürhének.

sp00n187 2011.01.26. 18:55:42

Mondjuk elég szomorú dolog, hogy neked itt kezdődik a jó film fogalma. Ha mondjuk te akkor élsz amit ez a film feldolgoz Philosophy of a Knife és te vagy az egyik főszereplő kíváncsi vagyok rá, hogy akkor is élvezkednél rajta????

purga · http://horrormirror.blog.hu 2011.01.26. 20:41:42

@sp00n187: Ugyan te szépen megkerülted a kérdést, de én ennek ellenére korrektül válaszolok neked.

1. Nem írtam, h büszke vagyok rá

2. Nem tetszene és nem izgulok ilyesmikre.

3. Igen, ezeknek a filmeknek többsége kifejezetten jó, a legtöbben van mögöttes érték, amit valószínűleg te is megtalálnál, ha nem lennél egy felszínes barom. Ilyennek tekintem pl. a Taxidermiát vagy a Salo-t.

4. A Philosphy of a Knife-os hasonlatod gyermeteg, mert akkor ilyen alapon minden Schindler listája rajongó beteg, hiszen mind szeret élvezkedni a zsidók szenvedésein.

Egyébként várom továbbra is az előbbi kommentemben lévő kérdésekre a válaszokat.

bevállalós 2011.01.27. 12:46:41

@sp00n187: Kedves buzika én nem szoktam kommentelni de ide jössz kötöszködni?A blog irojának egy csomó munkája van ebben az oldalban,mi ilyen filmeket nézünk,te meg barbie babázol köcsög!eddig egy rossz hozzászólást se lehett találni!Mond meg anyádnak hogy csináljon neked tejbegrizt!És többet meg ne lássalak te fattyú!

Curtis666 2011.01.30. 15:53:34

Szép volt gyalázd le a barmot!Mondjuk egy dolgot nem értek,a honlap nevében benne van a horror szó ha nem bírja az ilyen filmeket mi a fasznak kell fel jönni és a békés olvasókat zaklatni ilyen hozzászólásokkal?Na mindegy szerény véleményem szerint az oldal nagyon fasza ÍGY TOVÁBB!!!:D

Celtic 2011.01.31. 07:15:52

Az ilyen bator emberek mindig a kedvenceim voltak. Gondolom, eppen most nott ki abbol a korbol, hogy az erkelyrol lekibalt a jatszoterre a homokozoban levo gyerekeknek, hoyg "lemegyek es belepisalok a homokvaratokba" es minthogy ebbol kinott, mas, de hasonlo szorakozas utan kellett neznie.

Fiatalon van ez igy, hogy ugy akar bekerulni egy tarsasagba, hogy mindenkinek belekop a sorebe. Aztan par kijozanito pofon utan altalaban mas strategiat valasztanak az ilyen heves vermersekletu ifjoncok.

puskaslaura 2011.03.11. 21:51:47

Szia. Ugy latom te tenyleg ertesz a horror filmekhez es nagyjabol mindet ismered ezert szeretnek kerni egy kis segitseget:)En keresek egy horror filmet ami azt hiszem 2008-2009-es lehet.Sok tampontot nem tudok adni, mert reg lattam es nem emlekszem sokra..Azt hiszem tavaly nyaron neztuk a baratnoimmel feliratosan. A felirat eleg durvan el volt baszva mert ilyen forditasok voltak benne mint: Nincs fasz.;Hova menjunk sehova.;Es persze az egesz szoveg ilyen volt de amugy a film nagyon durva volt csak a felirat miatt vegigrohogtuk az egeszet:)Arra emlekszem meg hogy egy bulival kezdodotta film aztan 5-6 fiatal sra es csaj elmentek egy lepukkant helyre kocsival.Aztan mar csak ilyen kepek ugornak be mint pl:egy furgon mogul egy csaj szokik elo es ugy nez ki mint egy zombi, es egy srac bele esik egy medencebe amiben emberi darabkak vannak aztan onnan kihuzzak vagy nem is tudom az is lehet h egy zombi lehuzza magaval a viz melyere...es tovabb semmire sem emlekszem a filmbol.Tenyleg nagyon megszeretnem talalni ezt a filmet mert reg lattam es akkor meg nem is figyeltem oda es vegigrohogtem pedig szuper film volt(mar amennyire emlekszem ra..)na koszi elore is remelem tudsz segiteni:)

purga · http://horrormirror.blog.hu 2011.03.12. 11:08:18

@puskaslaura: hali, ez a Holtak Naplója lesz szerintem

mutant · http://universal.blog.hu 2011.03.12. 11:14:19

@sp00n187: gyere,bármikor szívesen látunk. Imádok vendégeket fogadni:)

puskaslaura 2011.03.20. 01:49:36

@purga: Nem, nem az sajnos:|Az a baj h sok olyan film van ami arra hasonlit amit en keresek:(na ha eszedbe jut meg valami irj legyszi:)koszi ezt is:)

laci100 2011.05.13. 07:44:47

hogy lehet itt megnézni a filmeket???

Hypocrisy 2011.05.16. 16:23:03

@laci100: ez egy blog nem egy videómegosztó itt nem tudsz filmeket nézni -.-

Hypocrisy 2011.05.16. 16:26:45

@purga:
Orozco The Embalmer
Melancholie der Engel
ezeket mindenképp nézd meg szerintem, mindkettő simán top 3as és a véleményedre is elég kíváncsi lennék róluk! :D

_Máté_ 2011.11.14. 14:37:53

A Szerb filmet megnéztem hétvégén, meglehetősen beteg... Rám személy szerint akkora hatással nem volt, de nem engedném utcára azt az embert, aki ezt kitalálta, tény, hogy sok határon túlmegy a végén kész nem lehet mit írni brutális, elmebeteg és valahol eszméletlen is...

chocco channel 2013.06.02. 12:30:17

Nekem a Martyr's egy vegtelenul unalmas mozi volt es absolut felejtheto kategoria, de a Eden Lake annyira kiutott, h evekre elment a kedvem a horror filmektol.

A lista ettol fuggetlenul jo, habar fogalmam sincs, h a Taxidermia mit keres rajta:-) Mi konkretan vegigrohogtuk a filmet, viszont a "cannibal holocaust"-ot anno keptelen voltam vegignezi. Igaz, 15 evesen lattam elosor -es utoljara:-)

A Solo ugyanez. Igaz, ez utobbit tavaly lattam de a felenel kikapcsoltuk mert oncelunak ereztuk es szimplan gusztustalannak, de ez izles dolga. A tobbit nem nem nezem meg, a tartalombol kiindulva nem birnam:-)))

A blog jo, szeretjuk:-))

Boys don't cry 2013.06.20. 21:43:29

remek a bejegyzés. az Oldboy nem fordult meg a fejedben, mint ultimate No.1? A Salot, igaz, nem láttam. Ezt bepótlom, társaságban. :) Csak eddig elkerültem, szociológusként érdekes módon a horrorban nem a szociálpszichológia fog meg. De megnézem. Szocpszichóra nekem Oldboy, és van még a Barlang, ugye, az kap hideget-meleget, de az a bizonyos első beijesztés a film harmadánál, na az mindent vitt. A moziban, emlékszem kólák estek le a támlába hátravetődő emberek mellől. :DDD Na az egy igazi Pillanat.

Boys don't cry 2013.06.20. 21:45:54

@Boys don't cry: A Barlang nem mint szocpszicho, természetesen, hanem szörnyes-felzabálós.

Kyria 2013.06.27. 16:23:19

@Boys don't cry: Az Oldboy, amikor bezárják a pasit egy szobába x évre és amikor szabadul összejön a saját lányával, majd nagy sokára kiderül, mivégre is volt az egész? Ha ez az, akkor régen láttam, nem volt rossz, de mi köze a horrorhoz?

Kyria 2013.06.27. 16:55:44

@hógolyó11: Mi a tapasztalatod erről az oldalról? Láttam, először kell csinálni egy ún. account-ot, amihez kéri a hitelkártya adatokat...
Köszi előre is.
Persze másnak is köszönöm, ha megossza velem a vonatkozó oldallal kapcsolatos infóit!

Markev 2013.07.31. 09:54:12

@Darkcomet: Én így voltam,belebotlottam,de mivel elég bizarr videókat láttam már a neten,nem verte ki a biztosítékot. Eddig nem láttam igazán jó filmet ebben a szadista horror kategóriában,jah,de a kedvencem a Motel. Az jó film.

Holtsav 2013.10.18. 03:20:52

A Magasfeszültség nem hiányzik a listáról?

Sanosuke 2013.11.02. 19:54:58

én ezek közül csak a Kannibál Holokausztot látta.
már gyerekkoromban is mondták mennyire durva egy film, meg hogy igazi kannibálok voltak benne.
hát nem tudom, engem nem fogott meg, nekem unalmas volt.

Sanosuke 2013.11.02. 19:59:21

láttam 1-2 jelenetet a Man Behind the Sun-ból, az is durva.

Sanosuke 2013.11.02. 20:00:20

@purga: biztos az indexről jött az állatja :D

Sanosuke 2013.11.02. 20:05:03

@Case: grammar náci nincs csak grammar komcsi, jó ?

Sanosuke 2013.11.02. 20:06:03

@mutant: igen ? akkor mondj egy címet és indulok is :D

Attila Ifj Gazdag 2015.03.25. 17:12:41

A Tusk se volt semmi, irtó beteg ez a csináljunk egy emberből rozmárt.

Gyurtzy 2015.05.15. 10:04:50

Nem tudom lehet bennem van a hiba de a mártírok nem hogy nem durva szerintem értelemtelen is lehet én ültem neki túl nagy elvárásokkal de én néha csak röhögtem rajta máskor pedig értetlenkedtem (pl a lány akit megtalálnak akinek vaspánt van a fején ami takarja a szemét ha ezek arra kíváncsiak mikor átszellemül a tekinteted ,, mártír leszel" akkor miért takarják el a szemét ?

Hajas Ferenc 2018.01.28. 06:46:19

Hogyan tudom meg nézni a horror filmeket?


süti beállítások módosítása