Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Vér és Belsőség

Kevésbé ismert horrorfilmek, könyvek, sorozatok, továbbá vér és halál minden mennyiségben, "sznobhatás" nélkül. E-mail: hmblog66[kukac]gmail[pont]com

Suttogások, sikolyok

Címkék

18+ (3) 3d (53) 666parkavenue (8) afterdark (12) állat (67) americanhorrorstory (33) angol (91) angola (1) animáció (8) antológia (30) argentin (6) ausztrál (23) axn (10) ázsia extrém (5) bahamák (1) batesmotel (12) bd (4) belga (4) bio (18) böszörményi gyula (1) boxoffice (27) brazil (5) brutál (228) Chelsea Cain (1) chile (6) clive barker (1) csalódás (25) cseh (2) dán (6) dean r koontz (1) deathvalley (2) dexter (33) díszdoboz (3) dmitry glukhovszky (1) dracula (1) dunatv (1) dvd (47) easy (74) edgar allan poe (1) egyesültarabemírségek (2) elemzés (3) élőprogram (34) epizód (143) érdekesség (5) erőszak (23) extant (2) farkasember (32) fearitself (9) felhívás (139) fellenbeck roland (1) felsorolás (208) filippínó (1) filmmúzeum (2) finn (6) folytatás (186) fox (1) francia (49) fromdusktilldawn (2) g.p. smith (1) giallo (13) gondolatok (58) görög (1) guillaume apollinaire (1) hannibal (3) hemlock grove (1) hír (113) hírek (23) holland (8) hongkong (12) india (1) indonéz (3) interjú (15) ír (13) irán (1) ira levin (1) izland (4) izrael (2) japán (41) jelenet (7) jódeinkábbne (10) john wyndham (1) joseph dlacey (1) kanada (67) kannibál (37) karácsony (22) kép (7) képek (48) képesítés (2) képregény (5) kérdőjel (76) kézikamera (115) kína (2) kisfilm (48) kolumbia (4) könyv (21) könyv adaptáció (72) korea (17) kuba (1) laurell k hamilton (1) lengyel (3) lesrevenants (1) lett (1) lovecraft (11) luxemburg (2) m1 (1) magyar (78) málta (1) mastersofhorror (20) mexikó (7) monaco (1) mozi (97) neil gaiman (2) német (30) nem ajánlom (140) nem amerikai (148) nem horror (50) norvég (18) novella (6) nyereményjáték (62) olasz (56) onlinefilm (80) ördög (100) orosz (6) oscar (52) összefoglaló (28) összehasonlítás (79) osztrák (5) pc adaptáció (9) penny dreadful (1) poén (193) poszter (327) premier (31) pszicho (68) puerto rico (1) remake (94) rendező (61) retro (26) ritkaság (75) román (1) rtlklub (2) salem (2) scifi (110) slasher (124) sorozat (228) spanyol (57) spinoff (2) stephen king (14) svájc (4) svéd (15) szavazás (22) szellem (201) személyes (113) szerb (5) szingapúr (3) szlovák (1) szörny (80) tajvan (2) talesfromthecrypt (20) társasjáték (1) thai (13) thebridge (1) thekilling (2) theriver (5) thestrain (1) thewalkingdead (60) the following (1) thomas müller (1) thriller (128) toplista (19) török (1) trailer (496) tv (27) tv2 (2) tv6 (30) újzéland (9) ukrán (1) underthedome (3) update (6) uruguay (1) valós alap (42) vámpír (77) várjuk (131) vendég (43) vér (399) vers (1) viasat3 (3) vietnam (1) vírusos (24) vs (23) xxx (32) zene (16) zombi (219) zskat. (124) Címkefelhő

Friss kommentek

Szavazás lezárva! A győztes pedig...

2010.02.22. 10:11 - purga

Címkék: szavazás vér ördög nem ajánlom

31%-al győzött a kísértetes / okkult téma. Köszönöm mindenkinek, aki szavazott!

Volt egy olyan megérzésem, hogy ez fog nyerni, de aki a Paranormal Activity-re lenne kíváncsi, azt ki kell ábrándítanom, nem arról fogok írni. Sőt, még csak nem is lesz benne szellem. Tudom, ez most csalás és félrevezetés, de nem hiába volt a "/" jel:) Akkor kezdjük is:

The House of the Devil (2009)

 

Rendezte: Ti West

houseofthedevilposter.jpgBevallom őszintén, én ezt a filmet úgy néztem meg, hogy semmit sem tudtam róla, pusztán a neve miatt esett rá a választás. Talán jobb is így, legalább nem befolyásolt semmi sem. Éppen ezért megdöbbentem, amikor megtudtam, hogy ez bizony egy tavalyi alkotás, mivel a képi világa, a kivitelezése, abszolút a korai '80-as évekre hajaz. Tökéletesen be tudja etetni az egyszeri nézőt, hogy ez egy jó öreg klasszikus, amiről biztos azért nem hallott eddig, mert hogy annyira kult. Ez egy jó pont. Kár, hogy maga a végeredmény pocsék.

A történet egyszerű, bár próbálja magát bonyolítani, kevés sikerrel. Szóval van egy egyetemista lány, aki albérletbe akar költözni, mert a kollégiumi szobája a lakótársa miatt kibírhatatlan. Eleve azzal nyit, hogy íme, egy szép ház, meglepően olcsón, ilyenkor persze az a reakció, hogy "na, ez az ördög háza", pedig nem. Ez a fajta beetetés / becsapás is remek ötlet volt így utólag belegondolva. Kisvártva talál egy jól fizető babysitter munkát, amivel csak az a baj, hogy nem gyerekre, hanem egy idős nőre kell vigyázni, amit ha elsőre nem is, de alkudozással elvállal.

Innentől kezdve olyan 45 percen keresztül láthatjuk a nagy büdös semmit. Ugyanis van az a jó öreg technika, ami inkább a thrillerre jellemző, hogy kiváratás (suspense), amivel remekül lehet feszültséget gerjeszteni. A dolog mit sem ér, ha öt percenként van ilyen és nincs befejezve. Amit úgy képzeljétek el, hogy megy a csaj lassan a lépcsőn, aztán meglát egy csapot és... ennyi. Ezt pedig legalább tízszer eljátszatják velünk, csak azért, hogy a véres ámokfutást a végén 10-15 perc alatt lezavarják, hát köszönjük szépen. De legalább az jó véres lett, és semmi több. Ja és ördögimádatról van szó, mielőtt bárki rákérdezne.

housofthedevil-pic.jpg

Az operatőri munkáról és hangulatáról már írtam, ami szerencsére nem vittek túlzásba képhibákkal, fekete foltokkal. Mármint az eléggé Grindhouse-lopás lett volna. A zenét is eléggé eltalálták.

A főszereplő karakterét azonban nem. Egyszerűen annyira egy sötét bunkó (vázát eltöri, cipővel a kanapén stb.), hogy k*rvára nem sajnáltam és nem izgultam érte a befejezéskor. Lehet, hogy bennem van a hiba, de már alig vártam, hogy leszakadjon a karja, vagy ilyesmi. Erre az érzésre a már említett rendezés még rá is tett egy lapáttal. Ha pedig hiányzik az izgalom, akkor kár is erőltetni az egészet.

 

Értékelés: 4/10

 

Bár nekem nem tetsző filmekről nem szoktam trailert berakni, de mivel ez most elég kurtára sikerült, na meg szavazás is volt, íme:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://horrormirror.blog.hu/api/trackback/id/tr491780257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

»RyuK« 2010.02.22. 15:41:09

Én is erre szavaztam, és picit reménykedtem, h egy Paranormal Activity osztást olvashatok, de ennek a posztnak is örülök, mert így legalább elkerülök egy filmet, amivel már én is szemeztem, és megkímélem magam egy újabb gagyi szennytől. Amúgy, miközben a tartalmi leírást olvastam, nekem egyből a Grudge ugrott be, ami viszont egy egész jó film szerintem.

"Oti" - Gábor · http://www.melygararazs-street.hu 2010.03.01. 19:58:17

Nos, nekem egyáltalán nem tetszett, kb 30 perc után kikapcsoltam a bsplayert .....
Ugyhogy a cikkel nagyrészt egyet értek .

2011.01.28. 20:20:14

Asszem, ez nekem megvolt. Tényleg "tavalyi"? komolyan mondom: nem tűnt fel.
Elég unalmas és kusza film.

Tiger Woods 2011.03.21. 02:00:31

hülyéskedtek? ez a film kurva jó! nem hiába kapott 86%-ot rottenen.
most a geekz-es krityóval értek egyet kivéve, hogy a csaj nekem sem szimpi (cserébe viszont szép).

Near93 2012.04.08. 22:50:31

Hát az előzetesét megnézve tényleg olyan mint egy régi film. Nem értem, ha eleve támad egy ilyen jó ötlet akkor azt miért nem lehet fokozni még?


süti beállítások módosítása