A legrosszabb harmadik részek
Egy kis összegzést állítottam össze, ami bemutatja azokat a filmeket, amelyekről kár volt még 1 rókabőrt lehúzni. Ezek a filmek egyszerűen rosszak.
Kezdjük egy korábbi poszttal: A Kaptár 3: A teljes pusztulás - Resident Evil: Extinction. Sok szót nem is pazarolnék rá, hisz már leírtam róla a véleményemet. Bele tartozik a nagy csalódások kategóriájába is.
A következő szintén benne lehetne a nagy csalódások kategóriájába (mert nekem az volt), de mivel nem egy "híres" mű, ezért csak itt említem meg. Ez a film pedig a Halálmester 3: Az Arkangyal - Wishmaster 3: Beyond the Gates of Hell. Bevallom az első két rész nekem tetszett, olyan egyedinek tűnt, hogy a kívánságokat kiforgatva (értsd: halálosan) teljesítette a gyilkos dzsinn. Volt is ám kreativitás a halálnemekben! De akkor mi lett a 3-al? Először is, a dzsinn emberi alakja nem a megszokott sötét hajú, titokzatosan mosolygó alak lett, hanem egy röhejes szőke fazon. A gyilkolásokból pedig kiveszett a kreatívitás. Na meg az a baromság, hogy megjelent Mihály arkangyal rendet teremteni... A "színészek" idegesítők voltak, főleg a főszereplő kis hülye picsa lány. Az egész film egy ZS-kategóriás fekália lett.
Ha már arkangyal, akkor lássuk a következő filmet: Angyalok háborúja 3: Az arkangyal szárnyalása - The Prophecy 3: The Ascent. (Megjegyezném, hogy itt is, mint sok más filmben lehet látni, hogy a magyar cím mennyire van összhangban az eredetivel.) Szegény Christopher Walken... Oscar-díjjal a zsebében egy ilyen ZS-kategóriás filmet bevállal... Már az első rész se volt egy valami nagy szám, na de ez... Ezt ő is felismerte a 4. és 5. részben már nem szerepel. Maradjunk annyiban, hogy ez nem is horror, van benne kb. 2 olyan jelenet, ami azzá tehetné, de nem az. A szereplőkről, rendezésről meg a többiről inkább egy szót se.
Sikoly 3 - Scream 3. Az első rész nekem kifejezetten tetszett. Műfajteremtő film. A második rész felhígult ugyan, meg berakták azt a bárgyú Sliders-es csávót, ami csak rontott, de még nézhető volt így is. Na de a 3? Szánalmas! Főleg ez a halott anyás vonulat a filmben... Brrr...
Most egy kis "szentségtőrést" fogok elkövetni: A végső megoldás: Halál - Alien 3. Sokak szerint nagyon jó rész, szerintem meg ótvar. Igazából nem tudom megmagyarázni az okát, hogy miért az. Vissza akartak térni az első rész alapjaihoz: 1 szörny és no fegyver. Nekem unalmas lett. A részek között pedig van egy tendencia, hogy szerencsétlen Sigourney Weaver a Nyolcadik utas... bugyis bombázójából ez lett:
Igaz, a negyedik rész mesteri lett. Mégha kissé bárgyú is lett a vége ezzel az elevenszülős, mamás dologgal.
Halloween 3: Boszorkányos időszak - Halloween 3: Season of the Witch. Anno, nagyon örültem, amikor megláttam egy boltnak a polcán, igen jutányos áron. Az is feltüzelt, hogy már a borítóra rá volt írva, hogy Michael Myers halott, ergo most nem ő fog hentelni. Gondoltam, no akkor biztos valami spirituális borzongásra kell majd számítanom, csalódtam, helyette borzadályban volt részem. Majdnem elaludtam a végén. Unalmas, vontatott és ráadásul az egész sztori egy oltári nagy hülyeség, úgy ahogy van. Jellemző, hogy utána egyből visszatértek a jó öreg slash műfajhoz. Nagyon helyesen.
Holló 3: "A megváltás" - The Crow: Salvation. Az első rész a szerencsétlenül járt Brandon Leevel, alapmű. Minden gót kiscsaj kedvence. Ám a második részben már előkerültek a hibák, de még egyszer meg lehet nézni. Csak hogy a készítőknek kellett (minek?) egy harmadik rész is. Ezen is majdnem elaludtam. Tipikus ZS-kategóriás film. Egyedül a beszólások voltak benne jók, ennyi. Több szóra nem is érdemes.
Még egy kakukktojás, amiért meg leszek vetve: Bőrpofa: A texasi láncfűrészes mészárlás 3 - Leatherface: Texas Chainsaw Massacre III. Hogy miért került ide? Mert én többet vártam ettől a filmtől. Alig halnak meg benne, akik meg igen, azok se kellőképpen brutálisan, ahogy elvárná az ember. Főleg a film eleje az, ami elég unalmasra sikeredett.
UPDATE1: Penge 3: Szentháromság - Blade: Trinity. Az első két rész nagyon jó volt, bár inkább akció filmnek mondanám, amik jó véresre sikeredtek. Ezel szemben a 3 irtó gagyi, ZS-kategóriás lett. Miért? Leginkább a szereplőgárda miatt. Egyszerűen pocsék színészek pocsék karakterekkel. Maga Drakula abszolút hiteltelen izomagyú senkiházi volt. A film menete pedig kísértetiesen emlékeztetett az első részre. A "hős csapatról" pedig inkább szót se...
Egyelőre ennyi. Ha majd eszembe jut még valami, akkor frissítem. Plusz még megnézek néhány harmadik részt, szóval, ez korántsem a végleges lista:)
Purga
Friss kommentek